Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Środa, 19 września 2018
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (45175)
AGD (206)
Biznes (4675)
Budownictwo (2131)
Dom (1520)
Dziecko (1208)
Edukacja (1759)
Elektronika (857)
Film (107)
Finanse (1650)
Internet (2586)
Komputery (2118)
Książki (201)
Kulinaria (951)
Kultura i sztuka (1195)
Media (610)
Moda i Styl (985)
Motoryzacja (1131)
Muzyka (247)
Nieruchomości (1004)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2134)
Polityka (361)
Praca i kariera (947)
Prawo (923)
Reklama i PR (963)
RTV (192)
Sport (817)
Telekomunikacja (515)
Turystyka (1178)
Transport (507)
Uroda (512)
Wnętrze (817)
Zdrowie (1607)
Zwierzęta (80)
Życie (1310)
Inne (2646)
Dolnośląskie (239)
Kujawsko-pomorskie (1144)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (78)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1622)
Opolskie (22)
Podkarpackie (56)
Podlaskie (235)
Pomorskie (152)
Śląskie (381)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (98)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

mmp


AutoRok


Echo Miasta


Express, Nowości


W Piekarni, W Cukierni


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Amellie - nowy sklep w sieci Drogerie Polskie
Dodano: 04.05.2011, godzina: 23:10
Amellie - nowy sklep w sieci Drogerie Polskie
Ruszyła drogeria Amellie w Zawierciu - kolejny punkt działający pod szyldem Drogerii Polskich. Wielkie otwarcie odbyło się 9 kwietnia.

Amellie, prowadzona przez panią Halinę i Mirosława Zakrzewskich ma 90 m. kw. na których  znajdzie się docelowo ok. 6 tysięcy pozycji asortymentowych. Oferta sklepu skoncentrowana jest na kosmetyce kolorowej, pielęgnacyjnej oraz zapachach.

Państwo Zakrzewscy, działający w branży od 15 lat wiedzą jak wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientów – „Znamy naszych stałych klientów. Wiemy co kupują i czego potrzebują. Przychodzą do nas nie tylko po zakupy, często chcą po prostu porozmawiać. Szukają porady w zakresie wyboru odpowiedniego dla siebie produktu ale nierzadko rozmowa kończy się na opowiadaniu o sukcesach dzieci, sprawach zawodowych, radościach i smutkach. Dlatego właśnie klient wychodzi od nas zadowolony i uśmiechnięty – bo może zostawić troski i zrobić zakupy, z których będzie naprawdę zadowolony”. Silną stroną nowej drogerii jest także doświadczony i przyjazny personel, posiadający szeroką wiedzę o asortymencie i umiejący doradzić klientowi.

Za działaniem w ramach struktur Drogerii Polskich przemawia długofalowa współpraca państwa Zakrzewskich z dystrybutorem Błysk, z którym sieć jest związana, jego ciekawa oferta oraz kompetentny przedstawiciel handlowy.

Jaka jest recepta na sukces w tak ciężkim dla handlu detalicznego okresie? „W czasach kryzysu kto nie inwestuje, cofa się podwójnie i traci entuzjazm do działania. Uważamy, że najlepiej inwestuje się w kryzysie, gdy słabsi gracze się wykruszają. Wtedy silni mogą złapać dobrą falę, na której popłyną i przetrwają trudny moment. Wierzymy, że kiedyś na pewno będzie lepiej!” – mówi Mirosław Zakrzewski.


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 9 + 8:


 

O AUTORZE
  
Drogerie Polskie Sp. z o.o.
www.drogeriepolskie.pl

Firma

Kryj Ewa
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Strefa Urody z Drogeriami PolskimiStrefa Urody z Drogeriami Polskimi
Kolejna drogeria Visage w sieci Drogerie Polskie   Kolejna drogeria Visage w sieci Drogerie Polskie
Otwarcie kolejnej drogerii Astor w ramach sieci Drogerie Polskie  Otwarcie kolejnej drogerii Astor w ramach sieci Drogerie Polskie
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Lato - wyzwaniem dla naszych stóp. 5 najczęstszych dolegliwości
 
Promocja perfum Vabun w sieci Hebe
 
Jak dbać o skórę jesienią?
 
Polskie kosmetyki? To lubię!
 
Sekret Urody w E.Leclerc