Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Czwartek, 25 kwietnia 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46019)
AGD (207)
Biznes (4789)
Budownictwo (2134)
Dom (1531)
Dziecko (1225)
Edukacja (1788)
Elektronika (884)
Film (109)
Finanse (1696)
Internet (2686)
Komputery (2226)
Książki (212)
Kulinaria (980)
Kultura i sztuka (1212)
Media (612)
Moda i Styl (997)
Motoryzacja (1142)
Muzyka (257)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2233)
Polityka (367)
Praca i kariera (965)
Prawo (924)
Reklama i PR (969)
RTV (192)
Sport (827)
Telekomunikacja (515)
Turystyka (1181)
Transport (512)
Uroda (512)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1669)
Zwierzęta (80)
Życie (1346)
Inne (2654)
Dolnośląskie (240)
Kujawsko-pomorskie (1164)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (22)
Podkarpackie (57)
Podlaskie (236)
Pomorskie (152)
Śląskie (390)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Sportbiznes.pl


Tydzień+


TVP


GF


MP.pl


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Credit Agricole sponsorem zawodowej grupy gamingowej OFF-MODE
Dodano: 09.01.2018, godzina: 15:28
Credit Agricole sponsorem zawodowej grupy gamingowej OFF-MODE
Credit Agricole został głównym partnerem i sponsorem zawodowej drużyny gamingowej OFF-MODE. To kolejny etap zaangażowania banku w środowisko e-sportu.

Drużyna OFF-MODE powstała w marcu 2017 r. w Poznaniu i uczestniczy w rozgrywkach sceny Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO). Mimo młodego stażu błyskawicznie wskoczyła do grona najlepszych zespołów w Polsce. W rankingu portalu Esport Now zajmuje aktualnie 10. miejsce.

Bank Credit Agricole już od ponad roku jest aktywy w środowisku gamerów. W marcu 2017 r. zrealizował kampanię „Rób to, co kochasz. Pracujesz na swoje konto” z udziałem najpopularniejszych youtuberów gamingowych w Polsce: Piotra „Izaka” Skowyrskiego i Stuarta „Stuu” Burtona. Był również obecny na imprezach e-sportowych: Intel Extreme Masters 2017 (IEM 2017), która odbyła się w marcu w Katowicach oraz Esport Now w maju we Wrocławiu.

- Uznaliśmy, że warto być tam, gdzie są nasi klienci. Do młodych ludzi trudno dotrzeć innymi kanałami, dlatego staramy się docierać do nich za pośrednictwem środowiska gamerów. Jesteśmy bankiem przyjaznym młodym ludziom, który słucha ich głosu i rozumie ich potrzeby. Mamy też dla nich atrakcyjną ofertę. Odzew jaki dostajemy jest bardzo pozytywny – wyjaśnia Marcin Jagodziński, dyrektor Departamentu Zarządzania Segmentami, Daily Banking oraz Produktami Oszczędnościowymi.

- Nasze zaangażowanie w e-sport ma charakter strategiczny i długofalowy. W zespole OFF-MODE doceniamy pasję, więc chcemy wspierać ich w rozwoju i dążeniu do profesjonalizmu - tak jak od wielu lat wspieramy wszystkich młodych ludzi na rożnych polach. To naturalna kontynuacja naszych dotychczasowych działań i kampanii – dodaje Anna Płachta, dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że bank Credit Agricole zaufał właśnie nam i zdecydował się na współpracę z organizacją OFF-MODE. Niewątpliwie pozyskanie tak renomowanej instytucji finansowej w charakterze sponsora głównego będzie miało znaczący wpływ na rozwój całej organizacji. Z naszej strony spodziewamy się, że współpraca z Credit Agricole pozwoli osiągać wyznaczone cele na rok 2018 oraz umożliwi umocnienie pozycji w rankingu 10 najlepszych drużyn CS:GO w Polsce – informuje Michał Szafrański, współwłaściciel drużyny OFF-MODE.

E-sport to jeden z najszybciej rosnących segmentów nowych technologii napędzany rosnącymi wymaganiami sprzętowymi gier i oczekiwaniami graczy. Coraz więcej osób traktuje gry nie tylko jako rozrywkę, ale sposób na życie, stąd rosnąca popularność e-sportu, czyli rozgrywek profesjonalnych graczy. Wartość polskiego rynku gier wynosi obecnie ok. 1,75 mld zł. Liczbę graczy w Polsce szacuje się na 16 mln osób.

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 2

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 8 + 10:


 

O AUTORZE
  
Credit Agricole
www.credit-agricole.pl

Firma

Przemyslaw Przybylski
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Dobre praktyki Credit Agricole ponownie wyróżnione przez Forum Odpowiedzialnego BiznesuDobre praktyki Credit Agricole ponownie wyróżnione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu
CABP na Internetional Days na Uniwersytecie WrocławskimCABP na Internetional Days na Uniwersytecie Wrocławskim
Credit Agricole Bank Polska promotes diversity and hosts The Human LibraryCredit Agricole Bank Polska promotes diversity and hosts The Human Library
Credit Agricole promuje różnorodność i gości Żywą BibliotekęCredit Agricole promuje różnorodność i gości Żywą Bibliotekę
CABP partnered the International Days - an initiative of the Wrocław UniversityCABP partnered the International Days - an initiative of the Wrocław University
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Dobre praktyki Credit Agricole ponownie wyróżnione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu
 
CABP na Internetional Days na Uniwersytecie Wrocławskim
 
Credit Agricole Bank Polska promotes diversity and hosts The Human Library
 
Credit Agricole promuje różnorodność i gości Żywą Bibliotekę
 
CABP partnered the International Days - an initiative of the Wrocław University