Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Środa, 19 czerwca 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46267)
AGD (207)
Biznes (4821)
Budownictwo (2134)
Dom (1535)
Dziecko (1233)
Edukacja (1791)
Elektronika (894)
Film (112)
Finanse (1712)
Internet (2719)
Komputery (2259)
Książki (215)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1218)
Media (612)
Moda i Styl (999)
Motoryzacja (1152)
Muzyka (259)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2263)
Polityka (367)
Praca i kariera (966)
Prawo (924)
Reklama i PR (969)
RTV (195)
Sport (829)
Telekomunikacja (515)
Turystyka (1185)
Transport (512)
Uroda (512)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1676)
Zwierzęta (80)
Życie (1354)
Inne (2659)
Dolnośląskie (240)
Kujawsko-pomorskie (1173)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (392)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Portfel.pl


Czwórka


Signs.pl


PPE [email protected]


autoGALERIA.pl


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Dwa wyróżnienia dla Credit Agricole w konkursie Złote Spinacze
Dodano: 11.12.2018, godzina: 14:03
Dwa wyróżnienia dla Credit Agricole w konkursie Złote Spinacze
Dwa wyróżnienia dla Credit Agricole w konkursie Złote Spinacze Projekt komunikacji antykryzysowej i kryzysowej Credit Agricole zdobył dwie nagrody w konkursie Złote Spinacze 2018 - najważniejszym branżowym konkursie branży public relations w Polsce. Wyróżnienie to udowadnia, że bank z powodzeniem realizuje strategię, w której stawia klienta w centrum swoich działań.

W 2017 r. Credit Agricole przeszedł roku dużą zmianę technologiczną, która znacząco uprościła architekturę systemów IT. Samo wdrożenie zmiany miało ograniczyć dostęp do usług banku na 64 godz. – klientom i partnerom. Jednocześnie wiązało się z ryzykiem wystąpienia utrudnień powdrożeniowych. Bank już od 2016 przygotowywał się do tej sytuacji, aby skutecznie i z wyprzedzeniem poinformować klientów, partnerów o planowanych niedostępnościach. Jego celem było także zbudowanie i uszczelnienie wewnętrznych procesów, aby móc szybko reagować w sytuacjach kryzysowych.

- Zmiana technologiczna miała ogromne znaczenie dla banku. Niemniej w krótkiej perspektywie nie wiązała się z korzyściami dla klientów, ale jej wdrożenie wymagało wyłączenia serwisów CA 24. W tej sytuacji wyzwaniem komunikacyjnym było zyskanie akceptacji klientów wobec przerwy w dostępie do usług, a także ochrona wizerunku banku i zachowanie dobrych relacji z interesariuszami. – mówi Agnieszka Gorzkowicz z banku Credit Agricole, autorka i koordynatora nagrodzonego projektu.

„Złote Spinacze” to najważniejszy branżowy konkurs public relations w Polsce. Wyłania i nagradza najskuteczniejsze, najbardziej kreatywne i rzetelne, najlepiej przygotowane oraz wdrożone kampanie i działania komunikacyjne. Jury „Złotych Spinaczy” przyznało projektowi Credit Agricole „Srebrnego Spinacza” w kategorii sektorowej „Finanse” oraz „Brązowego Spinacza” w kategorii głównej „Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa” (w tej kategorii jury nie przyznało pierwszego miejsca).

- Już sama informacja o nominacjach do nagrody bardzo nas ucieszyła. A ogłoszenie wyników będziemy na pewno długo pamiętać. – mówi Agnieszka Gorzkowicz. - Przygotowując ten projekt kierowaliśmy się mało już popularnymi wartościami: szacunek, uczciwość, lojalność. Przyznane wyróżnienia udowadniają, że strategię Credit Agricole stawiająca klienta w centrum działań widać nie tylko na papierze, lecz na co dzień.

Przyznane nagrody to już kolejne wyróżnienia w tym roku dla Credit Agricole. W listopadzie bank zdobył po trzy nagrody w konkursach: „MIXX Awards 2018” (za kampanię konta oraz TeleBota) oraz „Kreatura 2018” (za pomysł na kampanię kont oraz za „mistrzowskie opanowanie formatu video przyszłości”).

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 19 + 14:


 

O AUTORZE
  
Credit Agricole
www.credit-agricole.pl

Firma

Przemyslaw Przybylski
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Na rower z LINK4 i Credit AgricoleNa rower z LINK4 i Credit Agricole
Bicycle ride with LINK4 and Credit AgricoleBicycle ride with LINK4 and Credit Agricole
Pakiet Biznes Start dla przedsiębiorców w Credit AgricolePakiet Biznes Start dla przedsiębiorców w Credit Agricole
CABP offers Business Start Package for Entrepreneurs CABP offers Business Start Package for Entrepreneurs
Credit Agricole invites to the FrankoFilm Festival Credit Agricole invites to the FrankoFilm Festival
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Na rower z LINK4 i Credit Agricole
 
Bicycle ride with LINK4 and Credit Agricole
 
Podziel się dobrą opowieścią, a pojedziesz do Energylandii
 
Pakiet Biznes Start dla przedsiębiorców w Credit Agricole
 
CABP offers Business Start Package for Entrepreneurs