Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Poniedziałek, 27 stycznia 2020
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46984)
AGD (207)
Biznes (4899)
Budownictwo (2137)
Dom (1538)
Dziecko (1246)
Edukacja (1806)
Elektronika (954)
Film (117)
Finanse (1749)
Internet (2874)
Komputery (2398)
Książki (216)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1220)
Media (613)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1158)
Muzyka (263)
Nieruchomości (1008)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2359)
Polityka (368)
Praca i kariera (970)
Prawo (927)
Reklama i PR (976)
RTV (196)
Sport (837)
Telekomunikacja (523)
Turystyka (1194)
Transport (513)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1684)
Zwierzęta (82)
Życie (1372)
Inne (2662)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Polskapresse


Rzecznikprasowy.pl


Radio ZW


OCG Sp. z o.o.


Stein-Press


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Europ Assistance Polska podsumowuje 2019 rok.
Dodano: 10.01.2020, godzina: 12:14
Europ Assistance Polska podsumowuje 2019 rok.
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw realizowanych w 2019 roku. Firma obsłużyła 7% więcej spraw assistance niż rok wcześniej. Niezmiennie, najwięcej zgłoszeń trafiających do Centrum Pomocy Europ Assistance Polska dotyczyło problemów z samochodem. W minionym roku nastąpił znaczny wzrost obsługiwanych spraw medycznych, podróżnych i domowych.

W obszarze car assistance, miniony rok był podobny do lat poprzednich. Usługi assistance samochodowego niezmiennie cieszą się popularnością i najwięcej takich spraw (47%) trafiło do Centrum Pomocy Europ Assistance Polska. Wśród najczęstszych świadczeń, z których korzystali klienci było holowanie, naprawa pojazdu na miejscu i wynajem samochodu zastępczego.

W ubiegłym roku firma zanotowała znaczny wzrost zgłoszeń medycznych realizowanych w Polsce. Europ Assistance obsłużyła dwa razy tyle spraw niż rok temu. Najwięcej zgłoszeń dotyczyło nagłego zachorowania i nieszczęśliwego wypadku. Duży wzrost nastąpił również w assistance podróżnym. W 2019 roku firma obsłużyła 40% spraw więcej niż w roku ubiegłym. Europ Assistance Polska udzielała wsparcia osobom podróżującym po całym świecie, jednak najwięcej klientów potrzebowało pomocy, przebywając w Niemczech, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii, Chorwacji i Francji.

- 2019 rok był bardzo pracowity, a zarazem udany dla naszej firmy. Bardzo cieszy nas szczególnie duży wzrost liczby obsłużonych spraw assistance podróżnego i assistance medycznego. Jest to efekt nowych kontraktów, które pozyskaliśmy, ale również wzrostu organicznego. Nasza kompleksowa i innowacyjna oferta produktowa oraz wysoka jakość obsługi są doceniane przez partnerów biznesowych i klientów – wyjaśnia Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska.

W 2019 roku firma zrealizowała także więcej spraw z zakresu assistance domowego (prawie o 30% w stosunku do roku poprzedniego). Klienci najczęściej korzystali ze świadczeń serwisu sprzętu RTV/AGD oraz z usług hydraulika i elektryka.

- Rosnące wykorzystanie assistance domowego jest przede wszystkim wynikiem dobrej komunikacji z klientem, który dzięki odpowiedniej informacji jest świadomy, w jakiej sytuacji będzie dla niego przydatny assistance i w jaki sposób może skorzystać z usług. Coraz więcej podmiotów, które proponują assistance w ramach swojej oferty, decyduje się na dodatkowe akcje marketingowe i komunikacyjne skierowane do klientów – dodaje Ryszard Grzelak.

Miniony rok to również dalszy rozwój innowacyjności i digitalizacji usług. Działania te mają na celu usprawnienie realizacji pomocy assistance oraz polepszenie doświadczeń klientów. Bot głosowy odbierający połączenia przychodzące, Messenger Bot, czy aplikacja webowa, za pomocą której klienci mogą kontaktować się z w sprawie pomocy to przykłady ostatnich wdrożeń technologicznych.

- Temat digitalizacji jest obecny w naszej firmie od dawna. W zeszłym roku usprawnialiśmy jednak obecne i wdrażaliśmy kolejne nowe rozwiązania. Nie zwalniamy tempa i jestem przekonany, że w 2020 roku nasza firma będzie jeszcze bardziej zaawansowana pod kątem innowacyjnych rozwiązań. Wszystkie wprowadzane rozwiązania to działania podjęte z myślą o jeszcze lepszych doświadczeniach naszych klientów – podsumował Ryszard Grzelak.


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 20 + 7:


 

O AUTORZE
  
Europ Assistance Polska
www.europ-assistance.pl

Firma

Europ Assistance Polska
Biuro prasowe
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Grupa Europ Assistance otworzyła oddział operacyjny w TajlandiiGrupa Europ Assistance otworzyła oddział operacyjny w Tajlandii
Pomoc assistance dla senioraPomoc assistance dla seniora
Ubezpieczenie na narty Ubezpieczenie na narty
Podróż do USA – Yes we care!  Podróż do USA – Yes we care!
Kosztowna pomoc medyczna w najdalszych zakątkach świataKosztowna pomoc medyczna w najdalszych zakątkach świata
 
Zobacz wszystkie »