Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Piątek, 19 kwietnia 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46010)
AGD (207)
Biznes (4789)
Budownictwo (2134)
Dom (1531)
Dziecko (1225)
Edukacja (1788)
Elektronika (882)
Film (109)
Finanse (1696)
Internet (2683)
Komputery (2223)
Książki (212)
Kulinaria (980)
Kultura i sztuka (1212)
Media (612)
Moda i Styl (997)
Motoryzacja (1142)
Muzyka (257)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2232)
Polityka (367)
Praca i kariera (965)
Prawo (924)
Reklama i PR (969)
RTV (192)
Sport (827)
Telekomunikacja (515)
Turystyka (1181)
Transport (512)
Uroda (512)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1669)
Zwierzęta (80)
Życie (1346)
Inne (2654)
Dolnośląskie (240)
Kujawsko-pomorskie (1164)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (22)
Podkarpackie (57)
Podlaskie (236)
Pomorskie (152)
Śląskie (390)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Portfel.pl


Fakt


Urządzone.pl


TO


Forbes.pl


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

GPW startuje z kampanią promującą inwestowanie na giełdzie
Dodano: 19.05.2014, godzina: 16:27
GPW startuje z kampanią promującą inwestowanie na giełdzie
Dziś rozpoczęła się kampania wizerunkowa polskiego rynku kapitałowego, a w szczególności rynku giełdowego.

Celem kampanii jest podkreślenie ogromnej roli, jaką od ponad dwóch dekad odgrywa polski publiczny rynek kapitałowy w procesie transformacji ustrojowej i rozwoju gospodarki wolnorynkowej w Polsce. Partnerem kampanii jest Miasto Stołeczne Warszawa.

„Od 23 lat napędzamy polską gospodarkę” to jedno z haseł kampanii, która ma dotrzeć głównie do osób na co dzień niezwiązanych z rynkiem kapitałowym i nieinteresujących się sprawami ekonomii, czy gospodarki. Kampania ma pomóc w uświadomieniu, że podstawową funkcją giełdy jest finansowanie rozwoju gospodarczego, alokacja kapitału i wycena przedsiębiorstw. To też wskazanie, że myśląc o swojej przyszłości warto rozważyć inwestowanie w instrumenty rynku kapitałowego.

Przez 23 lata GPW stała się największym i najsilniejszym parkietem Europy Środkowo-Wschodniej.

- Byliśmy i wciąż jesteśmy motorem polskiej gospodarki, która rozkwitała m.in. dzięki intensywnemu rozwojowi rynku kapitałowego. Poprzez kampanię chcemy mocniej zaistnieć w świadomości Polaków i pokazać, że byliśmy i nadal będziemy ważną częścią budowania nowoczesnej Polski. – mówi Adam Maciejewski, Prezes Zarządu GPW.

Kampanię realizuje Agencja Adbirds. 


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 6 + 3:


 

O AUTORZE
  
GPW
www.gpw.pl

Firma

GPW
Biuro prasowe
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
GK GPW w III kwartale 2014 r.: wzrost zysku netto o ponad 46% kdkGK GPW w III kwartale 2014 r.: wzrost zysku netto o ponad 46% kdk
Aktywność inwestorów na rynkach GPW – maj 2014 r.Aktywność inwestorów na rynkach GPW – maj 2014 r.
Startuje program Akademia Rynku KapitałowegoStartuje program Akademia Rynku Kapitałowego
Talanx debiutuje na GPWTalanx debiutuje na GPW
GPW druga w Europie pod względem liczby debiutów w I kw. 2014 r.GPW druga w Europie pod względem liczby debiutów w I kw. 2014 r.
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
ROKSANA WĘGIEL - Ambasadorką marki ST.RIGHT
 
Trzy nagrody dla Credit Agricole i Just za kampanię z Dawidem Podsiadło
 
Credit Agricole rozpoczyna strategiczną współpracę z Dawidem Podsiadło
 
Headz wprowadza nowy standard na rynku usług outdoor – badania i symulacje kampanii reklamowych
 
Powierzchnie reklamowe na kortach