Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Poniedziałek, 20 maja 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46123)
AGD (207)
Biznes (4805)
Budownictwo (2134)
Dom (1533)
Dziecko (1226)
Edukacja (1789)
Elektronika (888)
Film (110)
Finanse (1706)
Internet (2703)
Komputery (2241)
Książki (213)
Kulinaria (985)
Kultura i sztuka (1213)
Media (612)
Moda i Styl (997)
Motoryzacja (1144)
Muzyka (257)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2247)
Polityka (367)
Praca i kariera (966)
Prawo (924)
Reklama i PR (969)
RTV (195)
Sport (827)
Telekomunikacja (515)
Turystyka (1182)
Transport (512)
Uroda (512)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1670)
Zwierzęta (80)
Życie (1348)
Inne (2657)
Dolnośląskie (240)
Kujawsko-pomorskie (1166)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (22)
Podkarpackie (57)
Podlaskie (236)
Pomorskie (152)
Śląskie (391)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

BIOERD


Projektoskop.pl


Czwórka


X-cross


E-handeldrewnem.pl


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Nowa aplikacja usprawnia zarządzanie serwisem
Dodano: 12.12.2018, godzina: 12:20
Nowa aplikacja usprawnia zarządzanie serwisem
InsERT, krajowy lider rynku oprogramowania dla MSP, udostępnia aplikację do zarządzania działalnością serwisową oraz dedykowaną stronę serwis.insert.com.pl. Specjalnie zaprojektowany moduł sprawuje kontrolę m.in. nad przyjmowaniem zgłoszeń, koordynuje naprawy, wydawanie urządzeń czy prowadzenie reklamacji.

Moduł Zlecenia serwisowe jest częścią systemu Gestor nexo, która pomaga obsługiwać klientów i współpracować z kontrahentami. Użytkownicy mogą m.in. kontrolować zamówienia potrzebnych części, mając „pod ręką” dokumenty powiązane ze zleceniem.  

Program umożliwia sprawdzanie opłacalności danej naprawy i szacowanie zysku dla firmy. Prowadzący serwis w jednym miejscu ma dostępne informacje o maksymalnej kwocie akceptowanej przez klienta, wycenę zlecenia czy kwotę zaliczki. Komunikując się z klientem może wykorzystać gotowe scenariusze obsługi lub zastosować własne. Może także korzystać z automatycznej wysyłki e-maili czy SMS-ów z informacjami, na jakim etapie jest dane zlecenie. 

– Moduł dedykowany serwisowi posiada wiele opcji, których brakowało nam we wcześniej stosowanych rozwiązaniach – mówi Krystian Kolasa, właściciel firmy mediaM z Łodzi, zajmującej się m.in. kompleksowym serwisem komputerowym dla firm. – Automatyzacja powiadomień poprzez e-mail czy SMS pozwala serwisantom zaoszczędzić dużo czasu. Klient na każdym etapie wie, co się dzieje z jego urządzeniem. Dodatkowym atutem jest sekcja finanse, która pozwala szybko wyliczyć kosztorys każdego zlecenia – dodaje Krystian Kolasa. 

Przyjęcie zgłoszenia w module Zlecenia serwisowe to tylko kilka chwil. Użytkownicy mogą dodawać nowych klientów lub korzystać z już istniejących kartotek systemu. Mają do dyspozycji pole z opisem problemu oraz możliwość dobrania odpowiedniego scenariusza obsługi. Zgodnie z nim program automatycznie będzie uruchamiał działania (np. wyśle e-mail lub SMS), a zlecenie serwisowe będzie trafiało do odpowiedniego pracownika, odpowiedzialnego za realizację danego etapu zlecenia.

Koszty i terminy napraw są kluczowe, by przedsiębiorca mógł odpowiednio zarobić, a klient był zadowolony z obsługi. Moduł daje kontrolę nad wyceną za serwis i planowany czas realizacji. Użytkownik może wybrać i dopisać do zgłoszenia gwaranta serwisowanego urządzenia. Pod ręką ma także wszystkie najważniejsze informacje potrzebne do przekazania sprzętu klientowi. Może sprawdzić koszt naprawy, porównać z progiem cenowym akceptowalnym dla klienta i w efekcie własnym zyskiem. W programie możliwy jest również wybór sposobu dostawy urządzenia i daty przekazania go klientowi. Wszystkie dane prezentowane są w prosty i przejrzysty sposób – bez zbędnych informacji i utrudnień. 

– Wprowadzenie nowych systemów w naszej firmie przyczyniło się do usprawnienia organizacji pracy oraz przebiegu procesów serwisowych, handlowych i magazynowych – mówi Emil Bajson, szef Działu Wsparcia Technicznego w ITS SCIENCE z Pionek, wiodącego dystrybutora sprzętu analitycznego i kontrolno-pomiarowego. – Gestor nexo, wraz z modułem serwisowym, umożliwił nam efektywną komunikację wewnętrzną pomiędzy pracownikami działów: Serwis – Biuro – Magazyn – Handel, szybsze tworzenie ofert oraz kontrolę nad poszczególnymi etapami rozmów z klientami. Zyskaliśmy sprawniejsze zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentów – wszystkie ważne informacje znajdują się teraz w jednym miejscu. Pracownicy otrzymali narzędzie optymalizujące zarządzanie własnym czasem pracy: mogą tak planować obowiązki, by móc się z nich wywiązywać, nie obciążając dodatkowo swojej pamięci – wylicza Emil Bajson. – Pracę ułatwiło nam również zintegrowanie systemu Gestor nexo z programem Subiekt nexo, co przyspieszyło prace księgowe, wyeliminowało ryzyko ewentualnych pomyłek, pomogło w przydzielaniu kodów kreskowych do towarów i ułatwiło kontrolę stanów magazynowych w poszczególnych magazynach – dodaje.

Aplikacja posiada dedykowaną stronę serwis.insert.com.plna której można znaleźć wiele informacji i praktycznych porad dotyczących obsługi serwisu. 

Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność. Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

InsERT S.A. jest największym w kraju – pod względem liczby sprzedanych licencji – producentem oprogramowania dla firm. Strategia firmy polega na tworzeniu programów wysokiej jakości, które jednocześnie są przyjazne w użytkowaniu i na tyle uniwersalne, by mogły spełniać wymagania bardzo różnych odbiorców. Dotychczas InsERT sprzedał ponad 700 tys. licencji, a rozwiązania oferowane przez spółkę wielokrotnie zdobywały najważniejsze tytuły i wyróżnienia. Oferta firmy obejmuje kompleksowe rozwiązania wspomagające zarządzanie małymi i średnimi firmami, począwszy od obsługi działu handlowego i gospodarki magazynowej, po programy z zakresu księgowości i finansów, rozwiązania przeznaczone dla działów kadr i płac oraz programy dla użytkowników indywidualnych. Najbardziej popularne systemy Insertu to: Subiekt nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Gratyfikant nexo, Gestor nexo, systemy linii InsERT GT oraz ERP Navireo. www.insert.com.pl 

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

PDF 1IMG 3

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 8 + 2:


 

O AUTORZE
  
InsERT
www.insert.com.pl

Firma

InsERT
Biuro prasowe
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
InsERT został Marką DekadyInsERT został Marką Dekady
Prezes Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci Kobiecą Twarzą 2018Prezes Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci Kobiecą Twarzą 2018
Wiodący dostawca części do ciężarówek zwiększa wydajność dzięki Navireo ERPWiodący dostawca części do ciężarówek zwiększa wydajność dzięki Navireo ERP
InsERT ustanawia nowy rekord  – 700 tysięcy sprzedanych licencji systemów dla MŚPInsERT ustanawia nowy rekord – 700 tysięcy sprzedanych licencji systemów dla MŚP
Odpowiedni system wspiera biznes podczas zmian w prawieOdpowiedni system wspiera biznes podczas zmian w prawie
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
InsERT został Marką Dekady
 
Czołowy dealer BMW wprowadza usługę Inchcape Video Ocena
 
Chmura pomocna, ale…
 
Lek na wirusa
 
Wiodący dostawca części do ciężarówek zwiększa wydajność dzięki Navireo ERP