Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Czwartek, 17 stycznia 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (45622)
AGD (207)
Biznes (4732)
Budownictwo (2132)
Dom (1522)
Dziecko (1215)
Edukacja (1777)
Elektronika (867)
Film (108)
Finanse (1667)
Internet (2635)
Komputery (2175)
Książki (208)
Kulinaria (966)
Kultura i sztuka (1205)
Media (612)
Moda i Styl (991)
Motoryzacja (1137)
Muzyka (251)
Nieruchomości (1005)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2194)
Polityka (365)
Praca i kariera (958)
Prawo (924)
Reklama i PR (967)
RTV (192)
Sport (826)
Telekomunikacja (515)
Turystyka (1178)
Transport (509)
Uroda (512)
Wnętrze (817)
Zdrowie (1642)
Zwierzęta (80)
Życie (1331)
Inne (2650)
Dolnośląskie (240)
Kujawsko-pomorskie (1155)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (78)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (22)
Podkarpackie (57)
Podlaskie (236)
Pomorskie (152)
Śląskie (390)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (99)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

PPR.PL


Podróże. Sport & Rekreacja


Mitsubishi Motors Polska


Kurier


Praca za Granicą


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Serwis telefoniczny CA24 ponownie wyróżniony
Dodano: 17.12.2018, godzina: 16:04
Serwis telefoniczny CA24 ponownie wyróżniony
Po raz kolejny Serwis telefoniczny banku Credit Agricole znalazł się w TOP 3 bankowych Contact Center w Polsce. Infolinie bankowe co roku bada Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Credit Agricole na podium jest już piąty rok z rzędu.

Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia dwa razy w roku sprawdza jakość obsługi klienta zarówno w serwisie telefonicznym, jak i e-mailowym, techniką Mystery Calling i Mystery Mailing. Ocenie podlega m. in. dostępność serwisów, szybkość uzyskania połączenia z konsultantem, szybkość uzyskania odpowiedzi e-mailowej, a także uprzejmość i zaangażowanie konsultantów, wiedza produktowa oraz liczba informacji możliwych do zdobycia w obu kanałach kontaktu.

Credit Agricole w badaniu uzyskało 88,9 na 100 pkt., wyprzedzając jedynie Pekao SA i PKO BP. Doradcy zostali wysoko ocenieni za zaangażowanie w rozmowę, uprzejmość, profesjonalizm i skuteczność. Najwyższe noty audytorzy przyznali im za wiedzę produktową oraz liczbę informacji możliwych do uzyskania w obszarze kredytu hipotecznego, kredytu gotówkowego oraz kart kredytowych.

Credit Agricole nieprzerwanie od 2013 roku znajduje się w TOP 3 bankowych Contact Center w Polsce. Bank stawia klienta w sercu swoich działań, jego plany a także potrzeby, co udowadnia w kolejnych edycjach rankingu. Zdaniem Credit Agricole uprzejmość, profesjonalizm, elastyczne rozwiązania są podstawą do budowania długoterminowych relacji z klientami.


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 7 + 20:


 

O AUTORZE
  
Credit Agricole
www.credit-agricole.pl

Firma

Przemyslaw Przybylski
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Credit Agricole meets students at universitiesCredit Agricole meets students at universities
CA24 telephone service in Top3 best contact centers in PolandCA24 telephone service in Top3 best contact centers in Poland
Credit Agricole at Municipal Volunteer Days in WrocławCredit Agricole at Municipal Volunteer Days in Wrocław
Credit Agricole partnerem kolejnej trasy Dawida PodsiadłoCredit Agricole partnerem kolejnej trasy Dawida Podsiadło
CABP has made it possible to log in with a finger or face to its applicationCABP has made it possible to log in with a finger or face to its application
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Credit Agricole meets students at universities
 
CA24 telephone service in Top3 best contact centers in Poland
 
Credit Agricole at Municipal Volunteer Days in Wrocław
 
Credit Agricole partnerem kolejnej trasy Dawida Podsiadło
 
CABP has made it possible to log in with a finger or face to its application