Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Wtorek, 10 grudnia 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46919)
AGD (207)
Biznes (4893)
Budownictwo (2136)
Dom (1538)
Dziecko (1244)
Edukacja (1805)
Elektronika (953)
Film (116)
Finanse (1746)
Internet (2859)
Komputery (2386)
Książki (216)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1220)
Media (613)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1158)
Muzyka (263)
Nieruchomości (1008)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2344)
Polityka (368)
Praca i kariera (970)
Prawo (927)
Reklama i PR (976)
RTV (196)
Sport (836)
Telekomunikacja (522)
Turystyka (1192)
Transport (513)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1683)
Zwierzęta (82)
Życie (1369)
Inne (2662)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

E-handeldrewnem.pl


Decydent


www.szybkajazda.pl


Magazyn Motoryzacyjny


IAR


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Trzy Kreatury dla Credit Agricole i Just za kampanię z Dawidem Podsiadło
Dodano: 28.11.2019, godzina: 23:44
Trzy Kreatury dla Credit Agricole i Just za kampanię z Dawidem Podsiadło
Po raz trzeci z rzędu bank Credit Agricole zdobył nagrody w Konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.

Po sukcesach w 2017 i 2018 r. Credit Agricole po raz kolejny udowodnił, że potrafi komunikować się z klientami w kreatywny i angażujący sposób. W tegorocznym konkursie jury nagrodziło bank w trzech kategoriach: Film – TV/kino, Digital – kampania zintegrowana digital oraz Materiały promocyjne – gadżety.

Uznanie jurorów zdobył spot reklamowy „Wmontowany” odświeżający wizerunek Credit Agricole jako banku, który uważnie słucha swoich klientów i dostarcza im takich rozwiązań, jakich potrzebują. Nagrodzone zostały także kreacje reklamowe banku na Facebooku i Instagramie, natomiast pomysł na gadżety (grozilki, bobry i sumy) towarzyszące kampanii telewizyjnej uhonorowany został wyróżnieniem. Autorem wszystkich koncepcji kreatywnych jest agencja Just, a spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film.  

- Te nagrody to najlepszy dowód, że przyjęta przez nas strategia jest skuteczna i działa. Nasze kampanie i spoty są zauważane i nagradzane, bo są nietypowe, jak na kategorię bankową. A równocześnie podobają się odbiorcom i niezwykle silnie ich angażują, co przekłada się na efekty sprzedażowe – komentuje Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzająca komunikacją marketingową i korporacyjną.

Reklamy banku, w tym nagrodzony spot „Wmontowany”, pokazywane były w tym roku w 68 kanałach telewizyjnych i ponad 200 stacjach radiowych, a także  w Internecie. Kampania promowała flagowy produkt Credit Agricole, czyli Konto dla Ciebie, uznane w październiku przez Money.pl za najlepszy w Polsce rachunek bankowy.

- Niewątpliwie duży wpływ na sukcesy naszych kampanii ma nasza strategiczna współpraca z Dawidem Podsiadło - jednym z najpopularniejszych polskich wokalistów, cenionym za swój talent, oryginalność i zwyczajne bycie sobą. Dawid świetnie sprawdza w naszych kampaniach, jest odbierany bardzo pozytywnie i dobrze wspiera wiarygodność i atrakcyjność naszej marki – komentuje Jędrzej Marciniak, wiceprezes Credit Agricole odpowiedzialny za marketing.

Kreatura to jeden z najbardziej prestiżowych ogólnopolskich konkursów dla twórców i firm, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Jury złożone z wybitnych przedstawicieli polskiej branży reklamowej ocenia i nagradza projekty w 16 kategoriach: Film, Prasa, Outdoor/indoor (OOH), Radio, Digital, Event, Ambient, Design, Kampania, Materiały promocyjne, Content marketing, Techniki, Kampania społeczna/CSR, Reklama własna, Open i Salon odrzuconych.

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 16 + 13:


 

O AUTORZE
  
Credit Agricole
www.credit-agricole.pl

Firma

Przemyslaw Przybylski
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Three awards for CABP for the campaign with David PodsiadłoThree awards for CABP for the campaign with David Podsiadło
Living Library at Credit Agricole Bank Polska Living Library at Credit Agricole Bank Polska
"Żywa Biblioteka" w banku Credit Agricole
Distinction for the CABP's Chief EconomistDistinction for the CABP's Chief Economist
CABP takes over the care of the hearing impairedCABP takes over the care of the hearing impaired
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Three awards for CABP for the campaign with David Podsiadło
 
Living Library at Credit Agricole Bank Polska
 
"Żywa Biblioteka" w banku Credit Agricole
 
Distinction for the CABP's Chief Economist
 
CABP takes over the care of the hearing impaired