Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Środa, 19 czerwca 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46267)
AGD (207)
Biznes (4821)
Budownictwo (2134)
Dom (1535)
Dziecko (1233)
Edukacja (1791)
Elektronika (894)
Film (112)
Finanse (1712)
Internet (2719)
Komputery (2259)
Książki (215)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1218)
Media (612)
Moda i Styl (999)
Motoryzacja (1152)
Muzyka (259)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2263)
Polityka (367)
Praca i kariera (966)
Prawo (924)
Reklama i PR (969)
RTV (195)
Sport (829)
Telekomunikacja (515)
Turystyka (1185)
Transport (512)
Uroda (512)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1676)
Zwierzęta (80)
Życie (1354)
Inne (2659)
Dolnośląskie (240)
Kujawsko-pomorskie (1173)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (392)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Royal Audit


ClueGroup


Warszawska Gazeta


Mitsubishi Motors Polska


Nowoczesna Firma


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Trzy nagrody dla Credit Agricole i Just za kampanię z Dawidem Podsiadło
Dodano: 23.11.2018, godzina: 12:04
Trzy nagrody dla Credit Agricole i Just za kampanię z Dawidem Podsiadło
Kampania reklamowa Credit Agricole zdobyła główną nagrodę w Konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura 2018. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.

Statuetki „Kreatury” zostały wręczone w czwartek wieczorem podczas uroczystej gali w Warszawie. Odebrali ją przedstawiciele agencji Just: Joanna Tokarewicz, Marcin Gawęcki oraz Klaudia Olejnik, w towarzystwie reprezentantów banku Credit Agricole: Barbary Pijanowskiej-Kuras, dyrektor zarządzającej komunikacją marketingową i korporacyjną oraz Sebastiana Wiercińskiego, managera ds. komunikacji marketingowej.

Nagroda główna przyznana została za pomysł na kampanię pt. "Uważny bank", odświeżającej wizerunek Credit Agricole jako banku, który uważnie słucha swoich klientów i dostarcza im takich rozwiązań, jakich potrzebują. Dodatkowo jury konkursu przyznało bankowi wyróżnienie w kategorii Film/wideo w Internecie oraz nagrodę specjalną „za mistrzowskie opanowanie formatu video przyszłości” za tzw. prerolle czyli krótkie filmiki zachęcające odbiorców do obejrzenia całej reklamy wyświetlanej w portalu YouTube. 

Kampania "Uważny bank" była jedną z największych akcji promocyjnych banku w ostatnich latach. Wystartowała 1 kwietnia i trwała ponad trzy miesiące. W pierwszej części emitowany był spot wizerunkowy banku, w drugiej promowana była nowa oferta kont i pakietu assistance. Reklamy banku pokazywane były w 68 kanałach telewizyjnych i ponad 200 stacjach radiowych, a także  w Internecie i na nośnikach outdorowych. Kampania wspierana była również intensywnymi działaniami PR-owymi. Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest agencja Just, a spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film.

Na potrzeby kampanii bank rozpoczął strategiczną współpracę z Dawidem Podsiadło, jednym z najpopularniejszych polskich wokalistów, cenionych za swój talent, oryginalność i zwyczajne bycie sobą. - Ponad 80 proc. badanych klientów w wieku 18-55 lat rozpoznaje go, a ponad 70 proc. lubi - dlatego świetnie sprawdził się w naszej kampanii, odbierany jest bardzo pozytywnie i dobrze wspiera wiarygodność i atrakcyjność naszej marki oraz produktów - podkreśla Barbara Pijanowska-Kuras.

Kreatura to jeden z najbardziej prestiżowych ogólnopolskich konkursów dla twórców i firm, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Jury złożone z wybitnych przedstawicieli polskiej branży reklamowej ocenia i nagradza projekty w 16 kategoriach: Film, Prasa, Outdoor/indoor (OOH), Radio, Digital, Event, Ambient (im. Konrada Świebody), Design, Kampania, Materiały promocyjne, Content marketing, Techniki, Kampania społeczna/CSR, Reklama własna, Open i Salon odrzuconych.

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 11 + 8:


 

O AUTORZE
  
Credit Agricole
www.credit-agricole.pl

Firma

Przemyslaw Przybylski
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Na rower z LINK4 i Credit AgricoleNa rower z LINK4 i Credit Agricole
Bicycle ride with LINK4 and Credit AgricoleBicycle ride with LINK4 and Credit Agricole
Pakiet Biznes Start dla przedsiębiorców w Credit AgricolePakiet Biznes Start dla przedsiębiorców w Credit Agricole
CABP offers Business Start Package for Entrepreneurs CABP offers Business Start Package for Entrepreneurs
Credit Agricole invites to the FrankoFilm Festival Credit Agricole invites to the FrankoFilm Festival
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Na rower z LINK4 i Credit Agricole
 
Bicycle ride with LINK4 and Credit Agricole
 
Pakiet Biznes Start dla przedsiębiorców w Credit Agricole
 
CABP offers Business Start Package for Entrepreneurs
 
Credit Agricole invites to the FrankoFilm Festival