Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Sobota, 26 maja 2018
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (44767)
AGD (205)
Biznes (4600)
Budownictwo (2130)
Dom (1520)
Dziecko (1197)
Edukacja (1745)
Elektronika (849)
Film (107)
Finanse (1629)
Internet (2538)
Komputery (2076)
Książki (199)
Kulinaria (943)
Kultura i sztuka (1191)
Media (609)
Moda i Styl (982)
Motoryzacja (1128)
Muzyka (247)
Nieruchomości (1004)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2095)
Polityka (360)
Praca i kariera (943)
Prawo (921)
Reklama i PR (959)
RTV (192)
Sport (804)
Telekomunikacja (510)
Turystyka (1176)
Transport (502)
Uroda (509)
Wnętrze (817)
Zdrowie (1570)
Zwierzęta (79)
Życie (1296)
Inne (2639)
Dolnośląskie (237)
Kujawsko-pomorskie (1124)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (78)
Małopolskie (150)
Mazowieckie (1621)
Opolskie (22)
Podkarpackie (56)
Podlaskie (235)
Pomorskie (151)
Śląskie (377)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (98)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

OCG Sp. z o.o.


CzasNaWnetrze.pl


ŚK


Rzecznikprasowy.pl


dom.pl, modny-dom.pl


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

U Lodziarzy latem 2018 zero opłat
Dodano: 08.02.2018, godzina: 15:04
U Lodziarzy latem 2018 zero opłat
Nowy rok sprzyja wyzwaniom. Jeśli ktoś zastanawia się czym się zająć i brakuje mu wyraźnego pomysłu, a dodatkowo lubi słodkie życie, może to jest rozwiązanie? Franczyzowa sieć „U lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich rozpoczęła właśnie akcję promocyjną pod hasłem „Franczyza za 0 złotych”.

Zasada jest bardzo prosta, każdy kto chce otworzyć lodowy biznes w swojej okolicy, w sezonie letnim 2018 zostanie zwolniony z comiesięcznej franczyzowej opłaty. Zazwyczaj jej wysokość uzależniona jest od wybranego modelu sprzedaży, ale teraz można się tym przez kilka miesięcy zupełnie nie martwić. Warto przy tym pamiętać, że „U lodziarzy” nie obowiązuje jednorazowa opłata wstępna, jak to jest w przypadku wielu innych sieci.

- Warto rozpocząć przygodę w biznesie lodowym jeszcze przed oficjalnym startem sezonu, ponieważ jest szansa, że w jego trakcie uda się zarobić tyle, aby zwróciła się cała lub przynajmniej większa część poniesionych  kosztów związanych z inwestycją. Wystarczy popatrzeć na kolejki, które ustawiają się latem przed naszymi lodziarniami  - mówi Magdalena Kwiatkowska  z Wytwórni Lodów Polskich. - Oczywiście powodzenie zależy od wielu czynników, z których, jak wynika z naszych doświadczeń, jednym z najważniejszych jest lokalizacja punktu.

Wybranie najlepszego miejsca pod przyszłą lodziarnię to nie jest prosta decyzja. I choć finalnie należy do franczyzobiorcy, to warto aby partner wsłuchiwał się w rady doświadczonych w tej materii przedstawicieli sieci, którzy pomogą ocenić atrakcyjność wybranego lokalu.

- Nie każde miejsce nadaje się do prowadzenia tego rodzaju działalności. Warto pamiętać, że oferujemy produkt klasy Premium – podkreśla Magdalena Kwiatkowska - Zawsze jednak można wybrać model sprzedaży z rikszy, który jest najmniej kosztowny i też najmniej ryzykowny.

Elegancki pojazd zawsze można bowiem przestawić w dogodniejsze miejsce, np. latem w okolice, w której przebywa wielu turystów, tuż przy plaży czy parku. Riksza umożliwia również dojazd na okazjonalne wydarzenia takie jak koncerty czy festyny, wszędzie gdzie są potencjalni klienci.

Niezależnie jednak od tych zalet, wiele osób startując w lodowym biznesie, wciąż stawia na tradycyjną lodziarnię. Potencjalni inwestorzy mają przy tym do wyboru dwa modele franczyzowe: pierwszy to typowa lodziarnia, w której prowadzona jest tylko sprzedaż, drugi zaś, bardziej rozwinięty to pracownia, w której nie tylko są sprzedawane ale też wytwarzane lody. Klienci kupują więc to, co powstaje na miejscu, na ich oczach, także z lokalnych, sezonowych składników.

Ten ostatni model to wariant dla bardziej ambitnych przedsiębiorców, którzy mogą też więcej zainwestować (potrzebny jest zarówno większy lokal jak i dodatkowe maszyny do produkcji) i chcą się przy tym więcej nauczyć. Powinni opanować cały proces technologiczny, wykazać się inwencją, umieć stworzyć klimat.

Ale otwarcie lodziarni - pracowni daje zarazem największe możliwości. W takim lokalu można organizować imprezy dla dzieci i eventy dla starszych. Można też eksperymentować z nowymi smakami. A całościowy koszt inwestycji zależy właśnie od wyboru modelu franczyzy.

„U Lodziarzy” to najbardziej dynamicznie rozwijająca się sieć franczyzowych lodziarni tradycyjnych w Polsce. Pod koniec 2017 roku domowe lody sygnowane tą marką można było kupić w 50 lodziarniach rozsianych po całej Polsce.

- Nasz sekret jest prosty: robimy po prostu dobre, domowe, „nieoszukane” lody, które przypominają smakiem dzieciństwo – zdradza Magdalena Kwiatkowska. - Chcielibyśmy, aby w przeciągu dwóch lat naszych lodów mogli też spróbować mieszkańcy mniejszych miejscowości. Stąd m.in. pomysł na promocję „Franczyza za 0 złotych”.


 

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 13 + 13:


 

O AUTORZE
  
Wytwórnia Lodów Polskich
www.publicum.pl/

Firma

Agencja Publicum
Agencja PR
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Dzwonią ludzie z całej Polski, pytają o riksze w kogutkiDzwonią ludzie z całej Polski, pytają o riksze w kogutki
Lody naturalne czy rzemieślnicze?Lody naturalne czy rzemieślnicze?
Lody regionalne z żubrówkąLody regionalne z żubrówką
Wytwórnia „u Lodziarzy” z nową nazwąWytwórnia „u Lodziarzy” z nową nazwą
Wytwórnia Lodów Polskich rozwija skrzydła. Sukces na franczyzowych targachWytwórnia Lodów Polskich rozwija skrzydła. Sukces na franczyzowych targach
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Jak przetrwać pierwsze, trudne momenty w lodowym biznesie?
 
O! Dobre. Pewne. Twoje. poszerza swoje portfolio o lody
 
Dzwonią ludzie z całej Polski, pytają o riksze w kogutki
 
Z Makarunem da się zarobić
 
Lody naturalne czy rzemieślnicze?