Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Środa, 02 grudnia 2020
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47564)
AGD (207)
Biznes (4986)
Budownictwo (2138)
Dom (1538)
Dziecko (1249)
Edukacja (1822)
Elektronika (971)
Film (119)
Finanse (1793)
Internet (2993)
Komputery (2482)
Książki (216)
Kulinaria (990)
Kultura i sztuka (1223)
Media (616)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1168)
Muzyka (267)
Nieruchomości (1011)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2453)
Polityka (370)
Praca i kariera (984)
Prawo (932)
Reklama i PR (979)
RTV (196)
Sport (840)
Telekomunikacja (527)
Turystyka (1198)
Transport (515)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1695)
Zwierzęta (83)
Życie (1403)
Inne (2669)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1624)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (101)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Strefa.info


Goniec Małopolski


swiatimedia


ChP


Twój Kurier Regionalny


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Charytatywnie na Facebooku: internauci tworzą bajkę
Dodano: 08.10.2012, godzina: 13:51
Charytatywnie na Facebooku: internauci tworzą bajkę
Na Facebooku ruszyła nietypowa kampania charytatywna, w której każdy ma możliwość pomocy małej dziewczynce chorej na wrodzoną łamliwość kości. W jaki sposób? Stając się autorem „Bajki dla Nadii”, czyli opowieści tworzonej przez internautów i… celebrytów.

W pierwszym etapie zaczynając od słów „Dawno, dawno temu…” rozpocznie się opowieść, którą będą tworzyli internauci w specjalnie przygotowanej aplikacji na Facebooku. W tworzenie i czytanie bajek zaangażował się m.in. Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m2. Bajka zostanie wydana w wersji PDF i wysłana do Nadii. Dzięki zaangażowaniu internautów, ludzie jeszcze chętniej będą dzielić się historią, która dotrze do wielu osób. A przecież im więcej osób się dowie, tym więcej będzie chciało pomóc, także finansowo.

Dlaczego bajki? Bajka sprawia, że budzi się fantazja… Fantazja dziecka, która jest w stanie pokonać największy strach: przed tym co wyimaginowane, a czasem niestety prawdziwe. Nadia choruje na nieuleczalną chorobę, z którą będzie musiała mierzyć się przez całe życie. Każda pomoc finansowa pomoże w kosztownej rehabilitacji, a każdy wers bajki zostanie przeczytany dziewczynce, aby zabrać ją do krainy fantazji, gdzie wszystko jest możliwe.

Celem kampanii jest zebranie 20 tys. złotych(20zł przekazane przez 1000 osób) na leczenie małej Nadii. Organizatorzy - agencja kreatywna OX Media - dają internautom możliwość pomocy zarówno finansowej, jak i wirtualnej.

- Chcemy zbudować odpowiedni zasięg i zachęcić do pomocy każdego – podkreśla Dariusz Szpak z agencji kreatywnej OX Media – pomóc można oczywiście finansowo, ale również poprzez dodanie wersu bajki lub nagrania video i tym samym rozpowszechnienie informacji o kampanii – dodaje.

W akcję zaangażowały się już pojedyncze osoby, firmy oraz celebryci m.in.: modelka i businesswoman Ilona Felicjańska, piosenkarka Iwona Węgrowska.

Bajkę dla Nadii może stworzyć każdy na: https://www.facebook.com/KsiezniczkaNadia


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 12 + 4:


 

O AUTORZE
  
OX Media
www.oxmedia.pl

Firma

OX Media
Agencja PR
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Jak biura podróży radzą sobie w sieci? [infografika]Jak biura podróży radzą sobie w sieci? [infografika]
OX Media i „Mama i ja” z kampanią dla rodzicówOX Media i „Mama i ja” z kampanią dla rodziców
OX Media z aplikacjami dla DeeZee.plOX Media z aplikacjami dla DeeZee.pl
Jazda próbna Volkswagenem…na Facebooku [video case study]Jazda próbna Volkswagenem…na Facebooku [video case study]
Polskie miasta w social media [infografika]Polskie miasta w social media [infografika]
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Credit Agricole zaprasza na Targi CSR w formule online
 
Bank Credit Agricole wyróżniony przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu
 
Credit Agricole opublikował raport odpowiedzialnego biznesu za 2018 rok
 
Credit Agricole has published a report on responsible business for 2018
 
Credit Agricole supports the Social Leader Development Academy