Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Piątek, 19 kwietnia 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46010)
AGD (207)
Biznes (4789)
Budownictwo (2134)
Dom (1531)
Dziecko (1225)
Edukacja (1788)
Elektronika (882)
Film (109)
Finanse (1696)
Internet (2683)
Komputery (2223)
Książki (212)
Kulinaria (980)
Kultura i sztuka (1212)
Media (612)
Moda i Styl (997)
Motoryzacja (1142)
Muzyka (257)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2232)
Polityka (367)
Praca i kariera (965)
Prawo (924)
Reklama i PR (969)
RTV (192)
Sport (827)
Telekomunikacja (515)
Turystyka (1181)
Transport (512)
Uroda (512)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1669)
Zwierzęta (80)
Życie (1346)
Inne (2654)
Dolnośląskie (240)
Kujawsko-pomorskie (1164)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (22)
Podkarpackie (57)
Podlaskie (236)
Pomorskie (152)
Śląskie (390)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

swiatimedia


Fakt


AutoRok


EWIT Sp. z o.o.


Remedia


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Firma DCB edukuje społeczności lokalne
Dodano: 06.06.2011, godzina: 12:23
Firma DCB edukuje społeczności lokalne
Firma DCB – ekspert w dziedzinie wykrywania fałszywych banknotów i monet – organizuje spotkania dla społeczności lokalnych poświęcone zagadnieniu fałszowania pieniędzy. Najbliższe prelekcje odbędą się w Sosnowcu w dniach 6 czerwca 2011 (dla mieszkańców Osiedla Piastów) oraz 8 czerwca 2011 (dla mieszkańców osiedla Rudna).

Prelekcje skierowane do społeczności lokalnych są sposobem na przybliżenie mieszkańcom problemu fałszowania pieniędzy. Uczestnicy spotkania zapoznają się ze skalą tego zjawiska w Polsce oraz metodami ochrony przed fałszywkami. Zaprezentowane im zostaną również założenia kampanii społecznej Znam Swoje Pieniądze oraz ofertą produktową i szkoleniową spółki DCB.

Spotkanie dla mieszkańców sosnowieckiego osiedla Piastów odbędzie się w poniedziałek 6 czerwca 2011 w godzinach 18.00-20.00 w Klubie Osiedlowym SSM Ziemowit (Sosnowiec ul. Sąsiedzka 4). Kolejna prelekcja będzie mieć miejsce w czwartek 9 czerwca w godzinach 17.00-19.00 w Klubie Osiedlowym SSM Rudna (Sosnowiec ul. Hallera 16a) i skierowana będzie do mieszkańców osiedla Rudna w Sosnowcu.

Każdy Polak powinien posiadać niezbędną wiedzę w zakresie rozpoznawania fałszywych banknotów, aby nie być narażonym na negatywne konsekwencje związane z tym procederem. Zadaniem spółki DCB jest zatem edukacja różnych grup społecznych, aby ten cel osiągnąć. Nasze działania skierowane są nie tylko do kasjerów czy młodzieży. Teraz chcemy dotrzeć również do społeczności lokalnej, aby odpowiednia ochrona przed falsyfikatami była szeroko dostępna oraz znana” – mówi Sylwester Salach, prezes firmy DCB.

Cykl prelekcji dla społeczności lokalnych jest realizowany w ramach kampanii społecznej Znam Swoje Pieniądze, której głównym celem jest edukacja Polaków w zakresie wykrywania fałszywych banknotów. Akcja ta realizowana jest przez spółkę DCB od listopada 2009 roku.

Informacje o firmie:

Firma DCB S.A. jest ekspertem w dziedzinie wykrywania fałszywych banknotów. Udziałowcami spółki są: Remedium – Doradcy Finansowi Sp. z o.o., fundusz inwestycyjny BIO-MED Investors SA z Wrocławia oraz inwestor prywatny Sylwester Salach. Przedsiębiorstwo jest wyłącznym dystrybutorem lampy kasjerskiej DeCoBa 1085. Urządzenie cechuje bardzo wysoki współczynnik wykrywalności fałszywych banknotów i papierów wartościowych. DCB prowadzi również szkolenia dla banków i firm handlowych w tym zakresie.

Firma intensywnie rozwija się i buduje sieci dystrybucji i sprzedaży swoich produktów na terenie całej Polski. Plany rozwojowe spółki przewidują debiut na rynku alternatywnym New Connect w 2011 roku. Do głównych założeń inwestycyjnych spółki należą przede wszystkim dynamiczny rozwój działalności, zdobywanie nowych klientów oraz pozyskiwanie nowych źródeł finansowania.

W marcu 2010 roku firma DCB otrzymała nagrodę „Innowacja Handlu” w kategorii Ochrona i Systemy Zabezpieczeń dla innowacyjnej lampy kasjerskiej DeCoBa 1085. W kwietniu 2010 roku spółka została również wyróżniona Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich dla najlepszego produktu prezentowanego podczas Międzynarodowej Wystawy Zabezpieczeń Securex 2010. W styczniu 2011 spółka została uhonorowana prestiżowym Certyfikatem Polish Product w kategorii Firma Roku 2010.

www.decoba.pl

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

TXT 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 12 + 5:


 

O AUTORZE
  
DCB
www.decoba.pl

Firma

Orchidea PR
Agencja PR
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Boże Narodzenie? Uważaj na fałszerzy pieniędzy i złodziei tożsamościBoże Narodzenie? Uważaj na fałszerzy pieniędzy i złodziei tożsamości
Firma DCB na katowickiej uczelniFirma DCB na katowickiej uczelni
Firma DCB powraca na gdańskie uczelnieFirma DCB powraca na gdańskie uczelnie
Firma DCB dla warszawskich żakówFirma DCB dla warszawskich żaków
Firma DCB ponownie na polskich uczelniachFirma DCB ponownie na polskich uczelniach
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Credit Agricole na Dniu Współpracy Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
 
Zarabiaj na zielonej gospodarce z Credit Agricole
 
InsERT Dobrą Marką 2018
 
Miloan Polska na czele zestawienia firm pożyczkowych Online w Polsce
 
Za nami sesja RM