Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Poniedziałek, 13 lipca 2020
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47354)
AGD (207)
Biznes (4960)
Budownictwo (2137)
Dom (1538)
Dziecko (1249)
Edukacja (1819)
Elektronika (963)
Film (118)
Finanse (1778)
Internet (2949)
Komputery (2451)
Książki (216)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1223)
Media (614)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1164)
Muzyka (267)
Nieruchomości (1011)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2413)
Polityka (369)
Praca i kariera (977)
Prawo (928)
Reklama i PR (977)
RTV (196)
Sport (839)
Telekomunikacja (526)
Turystyka (1197)
Transport (515)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1691)
Zwierzęta (83)
Życie (1393)
Inne (2666)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1624)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (101)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

sensors


ClueGroup


NG


Goniec Małopolski


Mobile Internet


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Firma Kaspersky otrzymuje wyróżnienie „Brand of the Year” w ramach plebiscytu World Branding...
Dodano: 15.11.2019, godzina: 11:22
Firma Kaspersky otrzymuje wyróżnienie „Brand of the Year” w ramach plebiscytu World Branding...
Firma Kaspersky zdobyła wyróżnienie „Brand of the Year” w kategorii oprogramowanie antywirusowe w ramach plebiscytu World Branding Awards.

Wyróżnienie to zostało przyznane w wyniku unikatowego procesu oceny i głosowania podczas prestiżowej ceremonii wręczania nagród zorganizowanej przez World Branding Forum. 

Podczas ceremonii wręczenia nagród – która odbyła się 14 listopada w Kensington Palace, w Londynie – wyróżniono najlepsze na świecie marki za ich działalność oraz osiągnięcia. Wydarzenie to stanowi doskonałą okazję, aby globalne marki spotkały się we własnym gronie i poznały sukcesy współuczestników.

Proces oceny składa się z trzech części – wyceny marki, publicznego głosowania oraz badania rynku konsumenckiego. World Branding Forum przeprowadza wycenę finansową w oparciu o metodę przychodów i dla każdej z marek nominowanych do nagrody oblicza wynik badania rynku. W wyborze zwycięzców uwzględnia się również opinię publiczną wyrażoną w głosowaniu online. W wyniku takiego procesu firma Kaspersky została uznana za prawdziwie wyjątkową markę.

Wcześniej tego roku firma Kaspersky dokonała zmian w założeniach dot. marki oraz identyfikacji wizualnej w celu uaktualnienia swojej tożsamości oraz głównej filozofii. Nowa marka odzwierciedla wizję przyszłości oraz podejście do biznesu: Kaspersky to już nie tylko laboratorium antywirusowe, firma staje się liderem technologicznym posiadającym zaawansowane i wszechstronne portfolio rozwiązań i usług bezpieczeństwa. Nowa marka podkreśla również ewolucję firmy z działalności skupionej na cyberbezpieczeństwie w kierunku szerszej koncepcji cyberodporności oraz wsparcia dla tworzenia połączonych systemów, które są bezpieczne już na etapie projektowania w celu ustanowienia w przyszłości wyższych standardów w branży.

Jesteśmy bardzo szczęśliwi z powodu zdobycia nagrody „Brand of the Year”. Szczególne znaczenie ma dla nas fakt, że otrzymaliśmy ją w roku, w którym wprowadziliśmy poważne zmiany dotyczące naszej marki. Świat jest już zupełnie inny niż w 1997 r., gdy firma powstała. Pojawiły się nowe potrzeby i aby im sprostać — nie tylko teraz, ale również w przyszłości — musimy ewoluować. Tym samym nasz rebranding to nie tylko zmiana logo; chodzi również o filozofię, która kształtuje każdy aspekt naszej działalności. Tworzymy bezpieczniejszy świat, który jest odporny na cyberzagrożenia. Świat, w którym ludzie i wszelkiego rodzaju organizacje mają zaufanie do technologii i wykorzystują ją w pełni. Świat, w którym produkty i usługi firmy Kaspersky pomagają osiągnąć ten cel – powiedział Andrew Winton, dyrektor działu marketingu w firmie Kaspersky.

Podczas tworzenia, rozwoju i realizacji projektu rebrandingu firma współpracowała z kilkoma agencjami. Wunderman Thompson, kreatywna agencja specjalizująca się w danych oraz technologii, pomogła w stworzeniu platformy marki oraz filozofii „Aktywuj przyszłość”. Natomiast nowa tożsamość wizualna oraz logo zostały opracowane przez agencję Moving Brands, która pomogła przedstawić najwyższej klasy wiedzę w zakresie inżynierii oprogramowania, która stanowiła fundament firmy i której firma pozostaje wierna.

Więcej informacji na temat nowej filozofii marki Kaspersky znajduje się na stronie https://www.kaspersky.pl/future

Informacje o World Branding Awards

Nagrody World Branding Awards to prestiżowa ceremonia wręczenia wyróżnień przyznawanych przez World Branding Forum, które mają na celu uhonorowanie osiągnięć najlepszych marek na świecie. Zwycięzcy zostają wyłonieni na podstawie wyceny marki, badania rynku oraz publicznego głosowania internetowego. Dalsze informacje są dostępne na stronie https://awards.brandingforum.org.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky jako źródła.

Wszystkie informacje prasowe są dostępne na stronie https://www.kaspersky.pl/nowosci.


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 12 + 2:


 

O AUTORZE
  
Kaspersky Lab Polska
www.kaspersky.pl

Firma

Kupczyk Piotr
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Kaspersky wprowadza piaskownicę przeznaczoną dla badaczy cyberbezpieczeństwa Kaspersky wprowadza piaskownicę przeznaczoną dla badaczy cyberbezpieczeństwa
Kaspersky wprowadza zintegrowane rozwiązanie ochrony punktów końcowych dla średnich firmKaspersky wprowadza zintegrowane rozwiązanie ochrony punktów końcowych dla średnich firm
Ponad tysiąc wystawionych na sprzedaż adresów URL kieruje użytkowników na niebezpieczne stronyPonad tysiąc wystawionych na sprzedaż adresów URL kieruje użytkowników na niebezpieczne strony
Aplikacje adware preinstalowane na smartfonachAplikacje adware preinstalowane na smartfonach
Kaspersky pomaga giełdzie kryptowalut Indacoin powstrzymywać oszukańcze operacjeKaspersky pomaga giełdzie kryptowalut Indacoin powstrzymywać oszukańcze operacje
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Kaspersky wprowadza piaskownicę przeznaczoną dla badaczy cyberbezpieczeństwa
 
Kaspersky wprowadza zintegrowane rozwiązanie ochrony punktów końcowych dla średnich firm
 
Ponad tysiąc wystawionych na sprzedaż adresów URL kieruje użytkowników na niebezpieczne strony
 
Aplikacje adware preinstalowane na smartfonach
 
Kaspersky pomaga giełdzie kryptowalut Indacoin powstrzymywać oszukańcze operacje