Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Wtorek, 23 lipca 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46387)
AGD (207)
Biznes (4844)
Budownictwo (2135)
Dom (1536)
Dziecko (1234)
Edukacja (1797)
Elektronika (897)
Film (112)
Finanse (1727)
Internet (2736)
Komputery (2271)
Książki (215)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1218)
Media (612)
Moda i Styl (1000)
Motoryzacja (1155)
Muzyka (259)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2276)
Polityka (368)
Praca i kariera (967)
Prawo (925)
Reklama i PR (972)
RTV (195)
Sport (831)
Telekomunikacja (515)
Turystyka (1185)
Transport (512)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1677)
Zwierzęta (80)
Życie (1358)
Inne (2661)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1178)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (393)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Portfel.pl


Kurier


Echo Miasta


Giełda Inwestora


www.auto.pl


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Paczkomaty InPost z Timeline na Facebooku i zagadką ukrytą w grafice
Dodano: 02.03.2012, godzina: 11:06
Paczkomaty InPost z Timeline na Facebooku i zagadką ukrytą w grafice
Fanpage Paczkomatów jako jeden z pierwszych wykorzystał funkcjonalność Timeline udostępnioną przez Facebooka, odważnie publikując na zdjęciu w tle olbrzymi QR Code. Jego zeskanowanie telefonem pozwalało odczytać treść zagadki, ukrytej pod kodem obrazkowym.

Fani marki zaangażowali się w odgadywanie rebusu, zastanawiali się wspólnie z rodziną i znajomymi. W ciągu godziny od opublikowania kodu odpowiedź na zagadkę wysłało ponad 100 osób.

Nasi Fani to w większości młode osoby świetnie obeznane z nowinkami technologicznymi. Klienci sklepów internetowych. Decydując się na tak odważne posunięcie mieliśmy pewność, że właściwie odczytają komunikat i włączą się do zabawy.

Jednocześnie chcieliśmy podkreślić moment przełączenia FanPage i odwrócić uwagę od dyskomfortu, jaki zawsze wiąże się ze zmianami w funkcjonalności. Błyskawiczna reakcja Fanów zaskoczyła nas pozytywnie. Rozszyfrowanie zagadki ukrytej w QR Codzie nie stanowiło dla nich żadnej trudności.” –mówi Bartosz Narzelski, Digital Media Specialist w InPost.

Nowe funkcjonalności związane z osią czasu wymuszą na firmach zmiany w podejściu do komunikacji na FanPage, które bardziej będą przypominały układem papierowe dzienniki niż tradycyjny portal internetowy z menu po prawej stronie. Zmusi to managerów Social Media do zmiany w traktowaniu tych FanPage, które nie będą się już sprawdzały jako „tuba propagandowa” firmy. Staną się niezależnym medium skierowanym do konkretnej grupy docelowej, a Facebook będzie wielkim agregatorem firmowych magazynów. Marketing musi odpowiedzieć sobie na pytania:
Jak zdobywać i motywować klientów, walcząc o uwagę czytelników w bardzo konkurencyjnym środowisku?
Jak połączyć wiedzę redakcyjną z nowinkami technologicznymi towarzyszącymi rewolucji komunikacyjnej?

Na znaczeniu zyskają treści oryginalne tworzące spójną historię. Użytkownicy z łatwością mogą objąć wzrokiem większą ilość informacji publikowanych w dłuższym czasie. To przedłużyżycie publikowanych wiadomości i zwiększy znaczenie spójności oraz strategii.

Jest to kolejny krok podnoszący znaczenie treści zamieszczanych na stronach dla fanów. Nie tak dawno Facebook umożliwił publikowanie dłuższych tekstów, co jest zachętą do większego zaangażowania użytkowników i tworzenia bardziej wartościowego contentu dedykowanego dla tego medium. Teraz również dołączane do nich zdjęcia mają większy format. FanPage dynamicznie zmieniają się z mikroblogów w swego rodzaju internetowe dzienniki marek.

Zmiany związane z wdrożeniem Timeline będą dla firm wyzwaniem, ale i okazją do testowania nowych rozwiązań. „Warto potraktować je jako inspirację do wprowadzenia jakościowych zmian, choć w przypadku Paczkomatów, których FanPage w grupie e-commerce jest jednym z największych (2 po FanPage Allegro), to zawsze wiąże się z ryzykiem” –mówi Bartosz Narzelski.

Przygotowaniem koncepcji, kreacą oraz wdrożeniem konkursu zajęła się krakowska agencja kreatywna 1000ideas, która od początku roku – we współpracy z działem marketingu InPost – odpowiada za komunikację marek Paczkomaty InPost i InPost Nowoczesna Poczta w social-media.

Zapraszamy na http://www.facebook.com/paczkomaty


KOMENTARZE
Pisanie i czytanie komentarzy pod tą informacją prasową zostało udostępnione wyłącznie zalogowanym dziennikarzom prasowym.

 

O AUTORZE
  

Małgorzata Nieciecka
Ekspert
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
DA Abbey House zacieśnia współpracę z biznesemDA Abbey House zacieśnia współpracę z biznesem
Rynek sztuki w Polsce się budzi. 2011 rokiem Art BankinguRynek sztuki w Polsce się budzi. 2011 rokiem Art Bankingu
DA Abbey House SA – świetne wyniki za II kwartał 2011DA Abbey House SA – świetne wyniki za II kwartał 2011
Spadki na giełdach motorem wzrostu rynku sztukiSpadki na giełdach motorem wzrostu rynku sztuki
Dobre 6 miesięcy dla polskiego rynku sztukiDobre 6 miesięcy dla polskiego rynku sztuki
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Pierwsze centrum badawczo-rozwojowe na Podlasiu
 
KrEdytka pomoże klientom Credit Agricole wziąć pożyczkę na Facebooku
 
Innowacje wkraczają do lodziarni
 
LodyBonano jeszcze bliżej swoich fanów
 
Europ Assistance z kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem w obsłudze klienta