Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Poniedziałek, 27 stycznia 2020
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46984)
AGD (207)
Biznes (4899)
Budownictwo (2137)
Dom (1538)
Dziecko (1246)
Edukacja (1806)
Elektronika (954)
Film (117)
Finanse (1749)
Internet (2874)
Komputery (2398)
Książki (216)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1220)
Media (613)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1158)
Muzyka (263)
Nieruchomości (1008)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2359)
Polityka (368)
Praca i kariera (970)
Prawo (927)
Reklama i PR (976)
RTV (196)
Sport (837)
Telekomunikacja (523)
Turystyka (1194)
Transport (513)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1684)
Zwierzęta (82)
Życie (1372)
Inne (2662)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

autoGALERIA.pl


Mitsubishi Motors Polska


e-biznes.pl


Bookmania


Giełda Inwestora


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Postanowienia noworoczne: wielu użytkowników chce zmienić swój styl życia online w 2020 r.
Dodano: 30.12.2019, godzina: 12:28
Postanowienia noworoczne: wielu użytkowników chce zmienić swój styl życia online w 2020 r.
Ponad 40% użytkowników z Europy pragnie zmienić swój cyfrowy styl życia w 2020 r. poprzez cyfrowe postanowienie noworoczne. Z badania firmy Kaspersky wynika, że większość zamierza spędzać mniej czasu na korzystaniu z gadżetów cyfrowych.

Ostatni rok nie był najłatwiejszy dla naszych prywatnych danych. Wzrost odnotowały przypadki kradzieży haseł (o 60% w porównaniu z 2018 r.) oraz danych uwierzytelniających logowanie, w szczególności tych dotyczących stron pornograficznych oraz innych zasobów przeznaczonych dla dorosłych (wzrost o ponad 100%).

W tym kontekście nie dziwi wynik nowego badania przeprowadzonego przez firmę Kaspersky, w którym 42,3% respondentów stwierdziło, że zamiast tradycyjnych przyrzeczeń noworocznych typu „schudnąć i żyć zdrowo” ich postanowienie będzie dotyczyło życia cyfrowego. Z badania wynika, że Europejczycy zamierzają wyznaczyć sobie wyższe standardy zachowania online w celu zapewnienia bezpieczeństwa i prywatności cyfrowej, po raz pierwszy postanawiając stosować mocniejsze hasła oraz zmniejszyć poziom cyberstresu.

Przeprowadzone badanie wskazuje na różne obszary, w których użytkownicy chcą dokonać modyfikacji swojego zachowania: 29,1% respondentów postanowiło spędzać mniej czasu przed ekranem, natomiast 18,3% — nie zasypiać ze smartfonem na poduszce. Wszystko to świadczy o rosnącej potrzebie cyfrowego detoksu. Jedna czwarta respondentów obiecała sobie częściej wykonywać kopie zapasowe oraz regularnie porządkować pulpit swojego komputera, a 11,2% chce usunąć z Facebooka znajomych, których nigdy nie spotkało osobiście. Wygląda na to, że trendem w 2020 r. stanie się bardziej świadome życie cyfrowe.  

Porady bezpieczeństwa – nie tylko na nowy rok

Eksperci z firmy Kaspersky przygotowali kilka prostych zasad umożliwiających zadbanie o bezpieczeństwo życia cyfrowego:

  1. Zabezpiecz wszystkie urządzenia, które wykorzystujesz podczas transakcji online – korzystania z usług bankowych, robienia zakupów, prowadzenia życia towarzyskiego – w porę stosując łaty i zabezpieczenia internetowe.
  2. Stosuj unikatowe, złożone hasła dla wszystkich swoich kont online.
  3. Przejrzyj swoje ustawienia prywatności oraz bezpieczeństwa i ogranicz dane, które mogą być widoczne lub przekazywane na zewnątrz.
  4. Wyłącz aplikacje i funkcje, których nie używasz.
  5. Wyłącz usługi śledzenia oraz lokalizacji i regularnie czyść pliki cookie.
  6. Sprawdzaj swój adres e-mail w serwisach takich jak „Have I Been Pwned”, aby upewnić się, czy nikt nie włamał się do Twojego konta online.
Metodologia badania

Badanie online przeprowadziła wśród 2 000 dorosłych Europejczyków w wieku powyżej 18 lat niezależna agencja badań rynkowych Arlington Research w grudniu 2019 r. Próba jest reprezentacyjna pod względem narodowości z uwzględnieniem płci, wieku oraz regionu.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky jako źródła.

Wszystkie informacje prasowe są dostępne na stronie https://www.kaspersky.pl/nowosci.


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 18 + 9:


 

O AUTORZE
  
Kaspersky Lab Polska
www.kaspersky.pl

Firma

Kupczyk Piotr
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Shlayer: trojan dla systemu macOS rozprzestrzeniany przez tysiące stron internetowychShlayer: trojan dla systemu macOS rozprzestrzeniany przez tysiące stron internetowych
Integracja produktów firm Kaspersky oraz SolarWindsIntegracja produktów firm Kaspersky oraz SolarWinds
Nowy rodzaj cyberoszustwa: „na rekompensatę za wyciek danych”Nowy rodzaj cyberoszustwa: „na rekompensatę za wyciek danych”
Mobilny trojan Shopper publikuje fałszywe recenzje, wystawia oceny aplikacjom i wyświetla reklamyMobilny trojan Shopper publikuje fałszywe recenzje, wystawia oceny aplikacjom i wyświetla reklamy
Cybergang Lazarus pokazuje udoskonalony warsztat w ataku AppleJeusCybergang Lazarus pokazuje udoskonalony warsztat w ataku AppleJeus
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Shlayer: trojan dla systemu macOS rozprzestrzeniany przez tysiące stron internetowych
 
Integracja produktów firm Kaspersky oraz SolarWinds
 
Nowy rodzaj cyberoszustwa: „na rekompensatę za wyciek danych”
 
Mobilny trojan Shopper publikuje fałszywe recenzje, wystawia oceny aplikacjom i wyświetla reklamy
 
Cybergang Lazarus pokazuje udoskonalony warsztat w ataku AppleJeus