Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Wtorek, 20 sierpnia 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46480)
AGD (207)
Biznes (4848)
Budownictwo (2135)
Dom (1536)
Dziecko (1235)
Edukacja (1799)
Elektronika (905)
Film (112)
Finanse (1729)
Internet (2762)
Komputery (2296)
Książki (215)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1218)
Media (612)
Moda i Styl (1001)
Motoryzacja (1157)
Muzyka (259)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2284)
Polityka (368)
Praca i kariera (967)
Prawo (926)
Reklama i PR (972)
RTV (195)
Sport (832)
Telekomunikacja (519)
Turystyka (1187)
Transport (513)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1680)
Zwierzęta (80)
Życie (1358)
Inne (2661)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1180)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (393)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

ITR


GW


Meeting Planner


Express, Nowości


www.szybkajazda.pl


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Tylko jedna szansa na zdobycie zaufania użytkowników przez firmy gromadzące dane
Dodano: 09.08.2019, godzina: 09:04
Tylko jedna szansa na zdobycie zaufania użytkowników przez firmy gromadzące dane
W związku z tym, że organy ochrony danych zaczynają wymierzać kary związane z RODO, firmy w USA muszą nauczyć się lepiej komunikować swoje praktyki przetwarzania danych klientom. Na firmy wywierana jest presja, by wzbudzić zaufanie w bazie użytkowników

Organy ochrony danych zaczynają nakładać kary związane z nieprzestrzeganiem RODO, dlatego amerykańskie firmy muszą nauczyć się lepiej informować klientów o swoich praktykach dotyczących przetwarzania danych. W efekcie przedsiębiorstwa stają przed trudnym zadaniem, jakim jest zdobycie zaufania użytkowników.

W ostatnich latach nowe przepisy, takie jak ogólne rozporządzenie UE w sprawie ochrony danych (RODO) i kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów (CCPA), zwiększyły presję na podmioty gromadzące dane. Od instytucji państwowych po duże korporacje — każdy podmiot, który gromadzi lub przetwarza dane bądź wykorzystuje je w celach zarobkowych, podlega ściślejszej niż kiedykolwiek wcześniej kontroli ze strony organów.

Pomimo zeszłorocznego globalnego szumu wokół RODO i innych przepisów mających na celu zapewnienie konsumentom większej władzy nad ich danymi, 55% uczestników niedawnego badania wciąż nie wie, w jaki sposób marki wykorzystują ich dane. Z badania przeprowadzonego przez firmę Acquia wynika również, że 65% osób nie wie nawet, które marki wykorzystują ich dane.

Konsumenci nie chcą dawać markom drugiej szansy na ochronę integralności swoich danych: 65% ankietowanych twierdzi, że przestaną korzystać z marki, jeśli okaże się, że nie była ona uczciwa w procesie wykorzystywania ich danych.

„To oznacza, że firmy mają tylko jedną szansę, aby upewnić się, że ich klienci wiedzą, jak wykorzystywane są ich informacje osobiste oraz że ich prywatność jest w bezpiecznych rękach” — czytamy w raporcie.

Konsumenci podkreślają to, jak ważne jest dla nich poczucie zaufania, i zazwyczaj czekają co najmniej miesiąc przed udostępnieniem jakichkolwiek danych osobowych nowej marce. Podobnie, prawie połowa respondentów przyznała, że czują się pewniej udostępniając informacje osobiste markom, które dysponują fizycznym sklepem. Sugeruje to, że konsumenci mniej ufają sklepom internetowym.

Przepisy dotyczące ochrony danych osobowych wywierają jeszcze większą presję na przedsiębiorstwa, które są zmuszone sprostać wymogom klientów oczekujących spersonalizowanej obsługi. W efekcie firmy muszą znaleźć równowagę pomiędzy personalizacją wrażeń użytkowych a ostrożnym traktowaniem danych.

Jak podkreśla Tom Wentworth z firmy Acquia, wyniki badań wyznaczają początek nowego paradygmatu, w którym firmy muszą angażować klientów w temat gromadzenia danych bez wdawania się w zbyt szczegółowe zagadnienia techniczne.

„Zezwalanie klientom na wyrażanie i wycofywanie zgody na udostępnianie danych stanie z czasem coraz bardziej powszechne. Marki będą bowiem zdawać sobie sprawę z tego, że zwrócenie konsumentom kontroli nad ich danymi to dobre rozwiązanie nie tylko z moralnego, ale i z biznesowego punktu widzenia” — wyjaśnia Wentworth.

Co więcej, oczekuje się, że proponowane przepisy amerykańskie, nakładające na firmy internetowe obowiązek ujawniania rzeczywistej wartości pieniężnej danych użytkowników, przyczynią się do jeszcze większego wzrostu przejrzystości. Badacze są zdania, że organizacje, które zareagują na ten wymóg, będą mogły łatwiej zdobyć zaufanie swoich użytkowników.

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 1 + 5:


 

O AUTORZE
  
Bitdefender Polska
www.bitdefender.pl

Firma

Marken
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Jeśli nie ma „darmowego lunchu”, co powiesz na darmową kawę?Jeśli nie ma „darmowego lunchu”, co powiesz na darmową kawę?
Hakerzy kradną dane 700 000 gości z Choice HotelsHakerzy kradną dane 700 000 gości z Choice Hotels
Trzymaj hakerów z dala od IoT stosując te proste środki ostrożnościTrzymaj hakerów z dala od IoT stosując te proste środki ostrożności
Apple i Google zaprzestają przeglądania nagrań. Home i Siri w obliczu drastycznych działań...Apple i Google zaprzestają przeglądania nagrań. Home i Siri w obliczu drastycznych działań...
Pracownicy AT&T przekupieni za instalację złośliwego oprogramowania w sieci firmowejPracownicy AT&T przekupieni za instalację złośliwego oprogramowania w sieci firmowej
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Ochrona przed atakiem SWAPGS dzięki introspekcji Bitdefender Hypervisor
 
Wakacje w cenie mieszkania
 
Kryminalistyka cyfrowa pomoże w walce z cyberprzestępcami?
 
Klinika ukarana grzywną 3 mln dolarów w pięć lat po wycieku danych pacjentów
 
Equifax pozwany przez stan Indiana po incydencie z 2017 r.