Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Czwartek, 20 czerwca 2019
 
Rzecznik prasowy Strona Główna
Przedstawiamy profil :: Jarosław Filipek
Avatar Aktywność w serwisie:
Likwidacja marki – częsty efekt przejęcia. (Biznes, Reklama i PR)
Cena promocyjna a wizerunek marki (Reklama i PR)
Nazwa potoczna – jak chronić sukces marki (Biznes, Reklama i PR)
Submarka na kryzys. Jak rozszerzać portolio ofertowe? (Biznes, Reklama i PR)
Rebranding na tle rozwoju rynku (Reklama i PR, Biznes)
Kontroling marki. Podstawa budowania strategii rynkowej (Biznes)
Nowa strategia marki dla sieci supermarketów. Rozszerzanie Biznesu (Biznes)
Branding, czyli jak podnosić konkurencyjność firmy na rynku (Biznes)
Rebranding po amerykańsku. Reanimacja marki AIG. (Finanse, Reklama i PR)
Ciekawy pomysł na wypromowanie regionu. Najdroższy ser na świecie (Reklama i PR, Kulinaria, Turystyka)
Kiedy opłaca się zabić „markę”? (Biznes, Reklama i PR)
Problemy z nazewnictwem. Czy Amber Gold to dobra nazwa? Wpływ negatywnych skojarzeń na wizerunek (Biznes)
Wpływ zmian prawnych na wizerunek firmy i marki. Marka SAAB (Biznes, Reklama i PR)
Zawężanie marki (Biznes, Reklama i PR)
Starzenie się wizerunku, czyli jak i kiedy zarządzać procesem repozycjonowania marki (Biznes, Finanse, Media)



Jarosław Filipek
Ekspert
Zawód/specjalizacja:  Brand Strategy Manager

Założyciel i zarządzający firmą CODES Strategie.

Studiował na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej, University of Detroit oraz Wydziale Wzornictwa Przemysłowego na ASP w Warszawie. Współtwórca strategii wizerunkowych kilkuset polskich marek między innymi: PKO Bank Polski, Orlen, Netia, Cognor, Emperia, Grupa Żywiec, Bioton, Medicover, EMPiK Media & Fasion, Polfa Bolesławiec, Autosan, Axtone, Kompania Piwowarska, Tyskie. Ekspert w zakresie budowania efektywności marketingu i zarządzania portfelami marek i ofert.

Inicjator zespołu Anagram, największej agencji namingowej w Polsce.

Prowadzi blog www.brandvalue.pl o strategicznym zarządzaniu markami orz współtworzy blog www.blog.brandtransactions.pl o wartości finansowej marek.

Miejscowość:  Warszawa
Tel.:  22 721-89-31
Strona www:  www.codes.pl
Aktywność w serwisie: 23
Miejsce w rankingu: 82
Kontakt z Jarosław Filipek
Prywatna Wiadomość: Wyślij prywatną wiadomość


Skocz do: