Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Wtorek, 20 sierpnia 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46477)
AGD (207)
Biznes (4848)
Budownictwo (2135)
Dom (1536)
Dziecko (1235)
Edukacja (1799)
Elektronika (904)
Film (112)
Finanse (1729)
Internet (2761)
Komputery (2295)
Książki (215)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1218)
Media (612)
Moda i Styl (1001)
Motoryzacja (1157)
Muzyka (259)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2284)
Polityka (368)
Praca i kariera (967)
Prawo (926)
Reklama i PR (972)
RTV (195)
Sport (832)
Telekomunikacja (519)
Turystyka (1187)
Transport (513)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1680)
Zwierzęta (80)
Życie (1358)
Inne (2661)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1180)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (393)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

silk.pl


Mitsubishi Motors Polska


golf


Mitsubishi Motors Polska


MotoFocus


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Serfuję. Respektuję
Dodano: 15.02.2013, godzina: 12:55
Serfuję. Respektuję
„Serfuję. Respektuję” to hasło tegorocznego Dnia Bezpiecznego Internetu. UPC Polska wraz z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Naukową i Akademicką Siecią Komputerową (organizatorami DBI w Polsce), zachęca by internauci korzystając z sieci jednocześnie szanowali zasady, dzięki którym wszyscy użytkownicy Internetu będą czuli się komfortowo i bezpiecznie.

Dzieci z całej Polski zaproszone do dyskusji przez Polskie Centrum Programu Safer Internet, wspólną inicjatywę FDN i NASK utworzyły listę 10 praw i 10 obowiązków, których przestrzeganie pozwoli bezpiecznie korzystać z potencjału nowych technologii. UPC od wielu lat dzieli się wiedzą z zakresu bezpieczeństwa w Internecie i aktywnie promuje zasady mądrego korzystania z wirtualnych zasobów realizując m.in. projekt „Pozytywni w sieci”. W tym roku w ramach Dnia Bezpiecznego Internetu promuje „Dekalog cyfrowego obywatela”, z którego mogą korzystać wszyscy użytkownicy Internetu, bez względu na wiek.

Młodzi ludzie od najmłodszych lat za pośrednictwem różnych narzędzi mają dostęp do Internetu i tam realizują swoje pasje, nawiązują kontakty, komunikują się z przyjaciółmi, uczą się i czerpią wiedzę o świecie. Jednak, jak pokazują badania[1] również tam spotykają się z agresją, niedozwolonymi treściami oraz są uczestnikami zdarzeń, które budzą ich niepokój. Dlatego tak ważne jest, by rozmawiać z najmłodszymi o tym, jak mądrze, efektywnie i bezpiecznie poruszać się w wirtualnym świecie. Bardzo duże znaczenie ma również postawa rodziców i przykład, jaki dają dzieciom serfując w sieci. Utworzony przez dzieci „Dekalog” to uniwersalne zasady, które ułatwią wszystkim pokoleniom korzystanie z sieci.

Akcja UPC Polska pod hasłem „Pozytywni w sieci” to inicjatywa, której celem jest kształtowanie odpowiedzialnych postaw w sieci. W badaniach[2] zauważa się, że np. formułując opinie w Internecie robimy to w o wiele bardziej skrajny sposób niż w „realu”, postępujemy o wiele bardziej niefrasobliwie. Nasze wypowiedzi są nacechowane dużym ładunkiem negatywnych emocji, a jednocześnie często nie chcemy brać za nie odpowiedzialności (nie podpisujemy się swoim imieniem i nazwiskiem).

Zaangażowanie, z jakim dzieci tworzyły spis praw i obowiązków dla internautów, świadczy o tym, że biorą odpowiedzialność za swoje działania i chcą czuć się bezpiecznie w sieci. Chcą również dzielić się swoją wiedzą z innymi. UPC wspiera tę ideę i promuje Dekalog wśród swoich klientów, partnerów biznesowych oraz społecznych, tak by jak najszersze grono internautów poznało zasady, dzięki którym unikną niebezpieczeństw w sieci. Powstały dokument to doskonały pretekst do rozmowy z bliskimi o tym, jak chcemy funkcjonować w wirtualnym świecie i jaki mamy na to wpływ. Warto o tym pamiętać nie tylko w kontekście zbliżającego się Dnia Bezpiecznego Internetu.

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec 3 kwartału 2012 r. z usług UPC Polska korzystało  1 463 800 abonentów, w tym 715 400 z interaktywnej telewizji cyfrowej, 592 700 z telewizji analogowej, 820 100 z szerokopasmowego internetu i 431 600 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest międzynarodowym operatorem telewizji kablowej oferującym innowacyjne usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do Internetu i telefonii 20 milionom klientów, zapewniając im dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również spółki medialne i producenckie, m.in. Chellomedia w Europie (dane z dnia 30 września 2012r.).

Polskie Centrum Programu Safer Internet powołane zostało w 2005 r. w ramach programu Komisji Europejskiej „Safer Internet”. Tworzą je Fundacja Dzieci Niczyje oraz Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa. Centrum podejmuje szereg kompleksowych działań edukacyjnych na rzecz bezpieczeństwa dzieci i młodzieży korzystających z Internetu i nowych technologii. W ramach Centrum działają również zespoły: Dyżurnet.pl - polski punkt ds. zwalczania nielegalnych treści w Internecie oraz Helpline.org.pl - punkt pomocy dla dzieci, rodziców i profesjonalistów w przypadkach zagrożeń w Internecie. Więcej informacji o programie w Polsce: www.saferinternet.pl.


[1] EU KIds online II

[2] Badanie Interactive Research Center, przeprowadzone na zlecenie firmy UPC Polska, w dniach  1 luty – 15 kwietnia 2012 roku


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 19 + 2:


 

O AUTORZE
  
UPC
www.upc.pl

Firma

Black&White PR
Agencja PR
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
4000 nowych światów w 2012 roku4000 nowych światów w 2012 roku
Robbie Williams już 24 listopada… w Polsce?Robbie Williams już 24 listopada… w Polsce?
Tydzień przedsiębiorczości. Akademia e-Seniora zwiększa szanse osób 50+ na rynku pracyTydzień przedsiębiorczości. Akademia e-Seniora zwiększa szanse osób 50+ na rynku pracy
 Nie ma życia bez pasji -  UPC Polska dla fanów sportu Nie ma życia bez pasji - UPC Polska dla fanów sportu
Internet Starter – najprostszy sposób, aby w wakacje zrobić z dziadków internautów  Internet Starter – najprostszy sposób, aby w wakacje zrobić z dziadków internautów
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
CABP na Internetional Days na Uniwersytecie Wrocławskim
 
CABP partnered the International Days - an initiative of the Wrocław University
 
Czołowy dealer BMW wprowadza usługę Inchcape Video Ocena
 
Credit Agricole partnerem kolejnej trasy Dawida Podsiadło
 
CABP nagrodzony za troskę o pracowników