Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Niedziela, 17 grudnia 2017
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (44112)
AGD (205)
Biznes (4508)
Budownictwo (2125)
Dom (1503)
Dziecko (1181)
Edukacja (1722)
Elektronika (840)
Film (107)
Finanse (1599)
Internet (2462)
Komputery (2014)
Książki (196)
Kulinaria (921)
Kultura i sztuka (1182)
Media (604)
Moda i Styl (970)
Motoryzacja (1117)
Muzyka (245)
Nieruchomości (1003)
Ogród (146)
Oprogramowanie (2036)
Polityka (358)
Praca i kariera (927)
Prawo (915)
Reklama i PR (953)
RTV (192)
Sport (795)
Telekomunikacja (506)
Turystyka (1174)
Transport (496)
Uroda (509)
Wnętrze (816)
Zdrowie (1518)
Zwierzęta (76)
Życie (1262)
Inne (2625)
Dolnośląskie (237)
Kujawsko-pomorskie (1096)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (78)
Małopolskie (150)
Mazowieckie (1608)
Opolskie (22)
Podkarpackie (56)
Podlaskie (234)
Pomorskie (151)
Śląskie (376)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (96)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

OCG Sp. z o.o.


Czwórka


Koncept


Radio Travel


BIOERD


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

LodyBonano jeszcze bliżej swoich fanów
Dodano: 14.04.2017, godzina: 17:46
LodyBonano jeszcze bliżej swoich fanów
Działająca od ponad dekady, obecnie największa franczyzowa sieć lodziarni w Europie – LodyBonano – licząca niemal 270 punktów w całym kraju zmienia strategię komunikacyjną. Choć do budowy trwałych relacji ze swoimi fanami – wciąż będzie wykorzystywać przede wszystkim popularny portal facebook.com, ale będzie to realizować w jeszcze bardziej spersonalizowany sposób – za...

Marka LodyBonano chce być jeszcze bliżej swoich wiernych fanów. Służyć ma temu m.in. projekt uruchomienia oddzielnych profili fan page na portalu facebook.com, osobnych dla każdego działającego punktu.

W efekcie wraz z początkiem marca większość spośród niemal 270 lodziarni posiada już swoje lokalne strony służące do komunikacji z klientami na tym popularnym portalu społecznościowym.

Lokalne profile mają służyć przede wszystkim jeszcze większej identyfikacji z marką. - Dzięki temu chcemy, aby nasi klienci poczuli jeszcze silniejszą więź z LodamiBonano, które znajdują się przecież niemal po sąsiedzku - zwykle na przysłowiowe wyciągnięcie ręki – mówi Sylwia Korpacz, odpowiedzialna za marketing marki.

Na lokalnych stronach lodziarni, znaleźć można informacje o zaangażowaniu danego punktu w życie społeczności, w której działa, nowości dotyczące oferty czy też prowadzonych aktualnie promocji, konkursów i akcji marketingowych.

Docelowo, już wkrótce, wszystkie lokalne profile LodówBonano mają przejść pełen proces integracji wizualnej pod względem spójnej identyfikacji. Dotychczas na portalu facebook.com działało kilkanaście profili lodziarni zakładanych samodzielnie i z inicjatywy ich właścicieli – franczyzobiorców. Teraz, zgodnie z nową strategią profil każdego punktu ma wyglądać podobnie, różnić się ma większą indywidualizacją treści w uwzględnieniu lokalnych uwarunkowań.

Jak podkreśla przedstawicielka marki, to ogromny i niezwykle skomplikowany projekt –najprawdopodobniej największe tego typu przedsięwzięcie pod względem skali w całym polskim „facebooku”. - Chyba nikt wcześniej nie porwał się na uruchomienie i prowadzenie na tak znaczną skalę stron tego typu dla fanów na tym portalu.

Za realizację odpowiada agencja PublicumPR, która dotychczas obsługiwała już marki: LodyBonano, Wytwórnię Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” oraz Hard – Ice zarówno w zakresie media relations jak i social media – prowadząc komunikację na oficjalnym fan page’u LodówBonano, profili wszystkich lokali działających w sieci „u Lodziarzy” oraz profili biznesowych obu lodowych marek. 

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 18 + 5:


 

O AUTORZE
  
Lody Bonano
www.lodybonano.pl/

Firma

Agencja Publicum
Agencja PR
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
„Lodziarnia od zaraz” – nowy koncept LodówBonano na Targach Franczyzy w Warszawie„Lodziarnia od zaraz” – nowy koncept LodówBonano na Targach Franczyzy w Warszawie
Wyprzedź Mikołaja w tym roku. Nie czekaj do Gwiazdki i spraw sobie prezent dużo wcześniej!Wyprzedź Mikołaja w tym roku. Nie czekaj do Gwiazdki i spraw sobie prezent dużo wcześniej!
LodyBonano smakują nawet wtedy, kiedy pada deszcz. Tak było minionego lataLodyBonano smakują nawet wtedy, kiedy pada deszcz. Tak było minionego lata
Sieć LodyBonano uroczyście podsumowała sezon lodowySieć LodyBonano uroczyście podsumowała sezon lodowy
Przedszkolaki! Pokażcie „Przedszkole marzeń”. Nagrody czekająPrzedszkolaki! Pokażcie „Przedszkole marzeń”. Nagrody czekają
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
„Lodziarnia od zaraz” – nowy koncept LodówBonano na Targach Franczyzy w Warszawie
 
Wyprzedź Mikołaja w tym roku. Nie czekaj do Gwiazdki i spraw sobie prezent dużo wcześniej!
 
LodyBonano smakują nawet wtedy, kiedy pada deszcz. Tak było minionego lata
 
Sieć LodyBonano uroczyście podsumowała sezon lodowy
 
Przedszkolaki! Pokażcie „Przedszkole marzeń”. Nagrody czekają