Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Niedziela, 17 grudnia 2017
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (44112)
AGD (205)
Biznes (4508)
Budownictwo (2125)
Dom (1503)
Dziecko (1181)
Edukacja (1722)
Elektronika (840)
Film (107)
Finanse (1599)
Internet (2462)
Komputery (2014)
Książki (196)
Kulinaria (921)
Kultura i sztuka (1182)
Media (604)
Moda i Styl (970)
Motoryzacja (1117)
Muzyka (245)
Nieruchomości (1003)
Ogród (146)
Oprogramowanie (2036)
Polityka (358)
Praca i kariera (927)
Prawo (915)
Reklama i PR (953)
RTV (192)
Sport (795)
Telekomunikacja (506)
Turystyka (1174)
Transport (496)
Uroda (509)
Wnętrze (816)
Zdrowie (1518)
Zwierzęta (76)
Życie (1262)
Inne (2625)
Dolnośląskie (237)
Kujawsko-pomorskie (1096)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (78)
Małopolskie (150)
Mazowieckie (1608)
Opolskie (22)
Podkarpackie (56)
Podlaskie (234)
Pomorskie (151)
Śląskie (376)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (96)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Fakt


Warszawska Gazeta


em24.pl


Echo Miasta


EWIT Sp. z o.o.


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

LodyBonano smakują nawet wtedy, kiedy pada deszcz. Tak było minionego lata
Dodano: 10.10.2017, godzina: 13:16
LodyBonano smakują nawet wtedy, kiedy pada deszcz. Tak było minionego lata
Choć lato w tym roku nikogo nie rozpieszczało, to przedstawiciele franczyzowych lodziarni zrzeszonych pod szyldem LodyBonano nie mają powodów by narzekać. Po minionym sezonie sieć może się pochwalić aż 59 nowymi punktami, a sztandarowy produkt marki, jakim są lodowe świderki zyskał rzeszę kolejnych fanów.

Otwierając nowe punkty LodyBonano jeszcze bardziej umocniły swoją pozycję i stały się zdecydowanym liderem na franczyzowym rynku.

- Za nami kolejny pracowity sezon, który pomimo przeciwności odbieramy jako udany i to pod wieloma względami.  Po pierwsze do naszej sieci dołączyli kolejni franczyzobiorcy, którzy otworzyli lodziarnie, a to oznacza, że nasza oferta jest przez cały czas jedną z atrakcyjniejszych. Po drugie, dzięki nim LodyBonano są obecne już niemal w każdym rejonie Polski – mówi Aneta Nazaruk, manager rozwoju sieci.

Podsumowując miniony sezon nie sposób pominąć faktu, że sieć otworzyła w nim własne, niefranczyzowe,  punkty sprzedaży. W związku z tym, lodowe przysmaki miały jeszcze większy zasięg. Co więcej powróciły do miast i miasteczek, w których funkcjonowały kilka lat wcześniej ale z różnych powodów „zniknęły” z kulinarnej mapy tych miejsc.

Ostatnich kilka miesięcy było wyjątkowych również z uwagi na nową strategię komunikacyjną marki, która zakładała skupienie całej uwagi oraz energii na wzmocnienie więzi z klientami. Praktycznie co miesiąc – i to już od wczesnej wiosny - sieć organizowała konkursy z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. Wystarczy przypomnieć, że jedną z nich był rodzinny wyjazd do podparyskiego Disneylandu. Podobnych przedsięwzięć z pewnością nie zabraknie i w przyszłym roku, bo cieszyły się one ogromnym powodzeniem.

Dodatkowo, wybrane lodziarnie dbały o atrakcyjność swojej oferty i obok sztandarowych świderków w różnych odsłonach, proponowały swoim klientom tradycyjne lody gałkowe. A było to możliwe dzięki nawiązaniu współpracy z firmą Koral.

Mimo, że zdecydowana większość lodziarni jest już zamknięta, działają te ulokowane w galeriach i pasażach handlowych, to jednak dla przedstawicieli lodowego biznesu nie oznacza to całkowitego końca sezonu.

- Już teraz przygotowujemy się do kolejnego lata i mamy nadzieję, że będzie ono zdecydowanie bardziej pogodne niż to minione. Już dziś możemy jednak uchylić rąbka tajemnicy, że przyszły rok będzie dla nas przełomowy. W planach mamy bowiem wprowadzenie wielu nowości, a przede wszystkim niespodzianek, które zaskoczą nie tylko klientów ale i całą lodową branżę. Szykujemy coś, czego jeszcze żadna polska sieć lodziarni nie zrealizowała - dodaje tajemniczo przedstawicielka LodówBonano. 

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 1 + 8:


 

O AUTORZE
  
Lody Bonano
www.lodybonano.pl/

Firma

Agencja Publicum
Agencja PR
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
„Lodziarnia od zaraz” – nowy koncept LodówBonano na Targach Franczyzy w Warszawie„Lodziarnia od zaraz” – nowy koncept LodówBonano na Targach Franczyzy w Warszawie
Wyprzedź Mikołaja w tym roku. Nie czekaj do Gwiazdki i spraw sobie prezent dużo wcześniej!Wyprzedź Mikołaja w tym roku. Nie czekaj do Gwiazdki i spraw sobie prezent dużo wcześniej!
Sieć LodyBonano uroczyście podsumowała sezon lodowySieć LodyBonano uroczyście podsumowała sezon lodowy
Przedszkolaki! Pokażcie „Przedszkole marzeń”. Nagrody czekająPrzedszkolaki! Pokażcie „Przedszkole marzeń”. Nagrody czekają
Bądź omnibusem! We wrześniu startuje super-quiz z cennymi nagrodamiBądź omnibusem! We wrześniu startuje super-quiz z cennymi nagrodami
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Wytwórnia „u Lodziarzy” z nową nazwą
 
Makarun zawitał do Płocka
 
Dobry Makarun w dobry punkcie
 
Wytwórnia Lodów Polskich rozwija skrzydła. Sukces na franczyzowych targach
 
„Lodziarnia od zaraz” – nowy koncept LodówBonano na Targach Franczyzy w Warszawie