Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Wtorek, 23 lipca 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46387)
AGD (207)
Biznes (4844)
Budownictwo (2135)
Dom (1536)
Dziecko (1234)
Edukacja (1797)
Elektronika (897)
Film (112)
Finanse (1727)
Internet (2736)
Komputery (2271)
Książki (215)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1218)
Media (612)
Moda i Styl (1000)
Motoryzacja (1155)
Muzyka (259)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2276)
Polityka (368)
Praca i kariera (967)
Prawo (925)
Reklama i PR (972)
RTV (195)
Sport (831)
Telekomunikacja (515)
Turystyka (1185)
Transport (512)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1677)
Zwierzęta (80)
Życie (1358)
Inne (2661)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1178)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (393)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

ŚTV


TO


menslive.pl


portal chemiczny


E-handeldrewnem.pl


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Codzienne rozmowy z politykami gromadzą ponad 7 mln słuchaczy
Dodano: 09.08.2011, godzina: 10:03
Codzienne rozmowy z politykami gromadzą ponad 7 mln słuchaczy
W pierwszym półroczu średnio każdego dnia powszedniego 7,1 mln Polaków słuchało rozmów z politykami w największych rozgłośniach radiowych.

Wywiady nadawane od poniedziałku do piątku przez ogólnopolskie i ponadregionalne rozgłośnie, których gośćmi byli politycy, skupiały codziennie grono 7,1 mln słuchaczy. Do najpopularniejszych audycji tego typu należą „Kontrwywiad” w RMF FM (2,5 mln słuchaczy), „Gość Radia Zet” (1,7 mln), rozmowa w „Sygnałach dnia” Programu 1 Polskiego Radia (1,5 mln), „Salon polityczny Trójki” (0,9 mln) i wywiady w „Poranku Radia Tok FM” (0,3 mln).

Słuchacze wywiadów emitowanych w dni powszednie to przeważnie osoby dorosłe: 41,5 proc. z nich jest w wieku 25-45 lat. Połowa ma wykształcenie średnie, kolejne 27,2 proc. – wyższe. Spośród grup zawodowych największą część stanowią technicy (21,2 proc.), przedstawiciele wolnych zawodów i specjaliści (16,8 proc.), robotnicy wykwalifikowani (14,9 proc.) oraz właściciele firm (11,5 proc.).

Polacy słuchają chętnie również weekendowych audycji z udziałem polityków. Sobotnie „Przesłuchanie” w RMF FM gromadziło w pierwszym półroczu średnio 2 mln słuchaczy, niedzielny „Siódmy dzień tygodnia” Radia Zet – 1,6 mln, „Śniadanie w Trójce” – 786 tys., „Ranni politycy” w ponadregionalnym TOK FM – 114 tys., a „Śniadanie w Parlamencie” w warszawskim, lokalnym Radiu Vox FM – 20 tys.

Dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, okres: styczeń-czerwiec 2011, wskaźnik: zasięg w kwadransach.
W analizie uwzględniono audycje: „Rozmowa dnia” w „Sygnałach dnia” w Programie 1 PR, „Salon polityczny Trójki”, „Kontrwywiad” w RMF FM, „Gość Radia Zet”, „Goście Poranka” w Tok FM, „Gość Radia PiN”, „Śniadanie w Trójce”, „Przesłuchanie” w RMF FM, „Siódmy dzień tygodnia” w Radiu Zet, „Ranni politycy” w Tok FM, „Śniadanie w Parlamencie” w Radiu Vox FM.

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 3 + 18:


 

O AUTORZE
  
Komitet Badań Radiowych
www.badaniaradiowe.pl

Firma

Krzysztof Głowiński
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Wakacyjne wyniki słuchalności rozgłośniWakacyjne wyniki słuchalności rozgłośni
77 mln złotych wydały banki na reklamę w radiu77 mln złotych wydały banki na reklamę w radiu
Rośnie liczba radiowych heavy userówRośnie liczba radiowych heavy userów
2,5 mln słuchaczy stacji wąskosprofilowanych2,5 mln słuchaczy stacji wąskosprofilowanych
Słuchalność rozgłośni w okresie maj-lipiec br.Słuchalność rozgłośni w okresie maj-lipiec br.
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Firmy będą kontrolowane bez zapowiedzi
 
Telewizja cyfrowa i co dalej? Konferencja „Cyfrowa Polska dla wszystkich”
 
Mediom niewiara
 
Ogólnopolska kampania radiowa Vidaron
 
Wakacyjne wyniki słuchalności rozgłośni