Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Piątek, 19 kwietnia 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46010)
AGD (207)
Biznes (4789)
Budownictwo (2134)
Dom (1531)
Dziecko (1225)
Edukacja (1788)
Elektronika (882)
Film (109)
Finanse (1696)
Internet (2683)
Komputery (2223)
Książki (212)
Kulinaria (980)
Kultura i sztuka (1212)
Media (612)
Moda i Styl (997)
Motoryzacja (1142)
Muzyka (257)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2232)
Polityka (367)
Praca i kariera (965)
Prawo (924)
Reklama i PR (969)
RTV (192)
Sport (827)
Telekomunikacja (515)
Turystyka (1181)
Transport (512)
Uroda (512)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1669)
Zwierzęta (80)
Życie (1346)
Inne (2654)
Dolnośląskie (240)
Kujawsko-pomorskie (1164)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (22)
Podkarpackie (57)
Podlaskie (236)
Pomorskie (152)
Śląskie (390)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Portal Kosmetyczny


www.dom.eu


menslive.pl


W-A.PL


Gazeta Wyborcza


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

I półrocze 2011: dziennie 80 proc. Polaków słucha radia
Dodano: 20.07.2011, godzina: 13:04
I półrocze 2011: dziennie 80 proc. Polaków słucha radia
Dziennie 80,4 proc. Polaków słuchało radia w pierwszym półroczu br. – wynika z najnowszych danych badania Radio Track. Najwyższe zasięgi radio notuje wśród dorosłych i młodzieży oraz wśród osób z wyższym wykształceniem.

Średnio każdego dnia pierwszego półrocza 2011 roku radio włączało 80,4 proc. Polaków, czyli 24,3 mln osób – prawie tyle samo co rok temu (w pierwszym półroczu 2010 roku było to 80,8 proc. Polaków).

Najwyższe zasięgi radio notuje w kategoriach wiekowych najistotniejszych dla reklamodawców – wśród osób dorosłych, w wieku 25-39 lat (każdego dnia 83,4 proc. z nich słuchało radia) i wśród młodzieży, w wieku 15-24 lata (82 proc.).

Pod względem wykształcenia radio notuje najwyższe zasięgi wśród osób najlepiej wykształconych. Dziennie radia w pierwszym półroczu słuchało 84,6 proc. osób z wyższym wykształceniem i 80,9 proc. ze średnim.

Rośnie liczba słuchaczy najzamożniejszych – co czwarty badany deklaruje, że starcza mu na wszystkie wydatki: w pierwszym półroczu br. było ich 26 proc. (rok wcześniej – 24,7 proc.). Ponad połowa (52,5 proc.) deklaruje, że na co dzień pieniędzy starcza, a nie starcza na większe wydatki (przed rokiem – 54,4 proc.). Odpowiedź „trzeba sobie odmawiać wielu rzeczy” wskazało 16,8 proc. badanych (16,4 proc.), a „nie starcza nawet na najpilniejsze potrzeby” – 3,2 proc. (2,8 proc.).

Dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, fala I-VI 2011

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 4 + 16:


 

O AUTORZE
  
Komitet Badań Radiowych
www.badaniaradiowe.pl

Firma

Krzysztof Głowiński
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Wakacyjne wyniki słuchalności rozgłośniWakacyjne wyniki słuchalności rozgłośni
77 mln złotych wydały banki na reklamę w radiu77 mln złotych wydały banki na reklamę w radiu
Rośnie liczba radiowych heavy userówRośnie liczba radiowych heavy userów
2,5 mln słuchaczy stacji wąskosprofilowanych2,5 mln słuchaczy stacji wąskosprofilowanych
Codzienne rozmowy z politykami gromadzą ponad 7 mln słuchaczyCodzienne rozmowy z politykami gromadzą ponad 7 mln słuchaczy
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Firmy będą kontrolowane bez zapowiedzi
 
Telewizja cyfrowa i co dalej? Konferencja „Cyfrowa Polska dla wszystkich”
 
Mediom niewiara
 
Ogólnopolska kampania radiowa Vidaron
 
Wakacyjne wyniki słuchalności rozgłośni