Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Piątek, 19 kwietnia 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46010)
AGD (207)
Biznes (4789)
Budownictwo (2134)
Dom (1531)
Dziecko (1225)
Edukacja (1788)
Elektronika (882)
Film (109)
Finanse (1696)
Internet (2683)
Komputery (2223)
Książki (212)
Kulinaria (980)
Kultura i sztuka (1212)
Media (612)
Moda i Styl (997)
Motoryzacja (1142)
Muzyka (257)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2232)
Polityka (367)
Praca i kariera (965)
Prawo (924)
Reklama i PR (969)
RTV (192)
Sport (827)
Telekomunikacja (515)
Turystyka (1181)
Transport (512)
Uroda (512)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1669)
Zwierzęta (80)
Życie (1346)
Inne (2654)
Dolnośląskie (240)
Kujawsko-pomorskie (1164)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (22)
Podkarpackie (57)
Podlaskie (236)
Pomorskie (152)
Śląskie (390)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Opendoor


ŚTV


Auto Świat


glospolonii.com


www.auto.pl


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Internet to najważniejsze źródło informacji dla czytelników blogów
Dodano: 13.06.2011, godzina: 16:31
Internet to najważniejsze źródło informacji dla czytelników blogów
Aż 82% czytelników blogów przyznało, że internet (wyłączając blogi) jest dla nich głównym źródłem informacji - wynika z badań przeprowadzonych przez Marka Jeleśniańskiego, autora bloga eredaktor.pl. Dla porównania - telewizję wskazało jedynie 10% badanych, a prasę i radio - po 4% respondentów.

– Bez wątpienia internet będzie stawał się coraz ważniejszym źródłem informacji nie tylko dla tych, którzy czytają blogi, ale dla całej populacji. Jak dowodzą wyniki innych moich badań, internet to medium, które zdaniem jego użytkowników najszybciej reaguje na wydarzenia – takie postrzeganie globalnej sieci z pewnością będzie przyczyniało się do rosnącej popularności serwisów informacyjnych – uważa Marek Jeleśniański.

Oceniając polskie blogi, ich czytelnicy stwierdzili, że najważniejsza jest dla nich wysoka wartość merytoryczna. Jednocześnie czytelnicy blogów nie wymagają od ich autorów obiektywności, ani nawet posługiwania się imieniem i nazwiskiem. Bardzo cenią sobie za to możliwość opublikowania komentarza, co potwierdza, że przez Polaków internetowe dzienniki są postrzegane jako interaktywne.

– Blogi są raczej źródłem opinii niż informacji. Ich czytelnicy wolą poznać poglądy blogerów (jako „zwykłych” reprezentantów społeczeństwa), bo fakty przedstawione są na dziesiątkach innych stron internetowych. Ciekawie napisane wpisy publicystyczne oparte na rzetelnej analizie informacji są tym, co wyróżnia wartościowe blogi od wielu innych stron internetowych i zachęca do ich lektury kolejnych internautów – twierdzi Marek Jeleśniański.

51% czytelników blogów to kobiety. 69% osób odwiedzających internetowe dzienniki to osoby między 20 a 30 rokiem życia, a jedynie 2% z nich ma powyżej 50 lat. Są obeznani z internetem –  korzystają z niego od ponad pięciu lat, obecnie codziennie.

Badania przeprowadzono w 2010 roku. Obszerny raport z wynikami dostępny jest pod adresem www.eredaktor.pl. 

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

TXT 1PDF 1IMG 10

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 17 + 3:


 

O AUTORZE
  
Oxido
oxido.pl/pl

Firma

Jeleśniański Marek
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Kim są polscy blogerzy? Wyniki badań polskiej blogosfery (cz. 1)Kim są polscy blogerzy? Wyniki badań polskiej blogosfery (cz. 1)
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
KLIENCI CHIPOTLE ZGŁASZAJĄ FAŁSZYWE ZAMÓWIENIA OBCIĄŻAJĄCE ICH KONTA
 
Nie używasz Internet Explorera? Nadal możesz być narażony na ryzyko
 
INTELIGENTNE SAMOCHODY W ZASIĘGU ZDALNEGO ATAKU
 
Czym jest IoT? Złożona odpowiedź na proste pytanie
 
Rozwijający się Internet rzeczy (IoT) coraz bardziej atrakcyjnym celem ataków cybernetycznych