Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Wtorek, 25 czerwca 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46291)
AGD (207)
Biznes (4826)
Budownictwo (2134)
Dom (1535)
Dziecko (1233)
Edukacja (1793)
Elektronika (894)
Film (112)
Finanse (1716)
Internet (2722)
Komputery (2263)
Książki (215)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1218)
Media (612)
Moda i Styl (999)
Motoryzacja (1152)
Muzyka (259)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2267)
Polityka (367)
Praca i kariera (966)
Prawo (924)
Reklama i PR (969)
RTV (195)
Sport (829)
Telekomunikacja (515)
Turystyka (1185)
Transport (512)
Uroda (512)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1676)
Zwierzęta (80)
Życie (1355)
Inne (2659)
Dolnośląskie (241)
Kujawsko-pomorskie (1173)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (392)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

swiatimedia


CD.pl


CzasNaWnetrze.pl


Decydent


Royal Audit


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Mediom niewiara
Dodano: 18.06.2012, godzina: 14:07
Mediom niewiara
Cyfrowe społeczeństwo czy negatywny efekt historii mediów? Na pytanie z czego wynika niski poziom zaufania Polaków do tradycyjnych mediów, i jaki może być jego wpływ na promocję firm – odpowiada Jacek Jakubczyk, Dyrektor agencja PR, ITBC Communication.
Z ostatnich badań European Trusted Brands (ETB) wypływa jasny przekaz. Zdecydowana większość Polaków nie ufa informacjom prezentowanym w telewizji, radiu oraz prasie. Jednocześnie ponad połowa (56 proc.) darzy zaufaniem internet.
Zdaniem Jacka Jakubczyka raport ETB eksponuje pewną tendencję społeczną i może stanowić czerwone światło dla wiodących do tej pory kanałów komunikacji firm.
„Wiara w przekaz to jego największa siła. Dlatego choć nie da się ukryć, że telewizja czy radio 
to bardziej atrakcyjne medium niż prasa, to w starciu z multifunkcjonalnym internetem, dotychczasowi liderzy mogą wypadać mniej prestiżowo” – stwierdza Jacek Jakubczyk z ITBC Communication. 
O tym, że internet stanowi źródło wiarygodnej wiedzy dla wielu Polaków, świadczą także zeszłoroczne badania Digital Life 2011. Prawie połowa ankietowanych przyznała, że komentarze internautów o poszukiwanym produkcie, uznaje za prawdziwe.
Jacek Jakubczyk przewagę treści zamieszczanych w sieci upatruje w ich anonimowości i w tym, że w pewnym sensie są efektem wspólnego działania użytkowników . - Wiele osób wciąż postrzega media przez pryzmat narzędzia politycznego. Internet natomiast jawi się jako ambasador społecznej sprawy – miejsce niespropagowanego głosu zwykłego Polaka – wyjaśnia Jacek Jakubczyk z ITBC.
Oprócz samych odbiorców, drugą niezwykle cenną grupę docelową mediów, dla której takie wyniki, jakie przedstawia raport  European Trusted Brands mogą mieć znaczenie, są reklamodawcy. 
„Promocja firmy to studnia bez dna. Moim zdaniem badania ETB nie świadczą o tym, że nad tradycyjne media nadciągają ciemne chmury, a reklamodawcy przestaną inwestować w taką formę sprzedaży. To raczej pokazuje, że na znaczeniu nabierają treści merytoryczne, zaś hasło „audycja zawiera lokowanie produktu” może budować dystans” – podsumowuje Jacek Jakubczyk, Dyrektor ITBC Communication.   

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 20 + 2:


 

O AUTORZE
  
ITBC Communication Sp.zo.o.
www.itbc.pl

Firma

ITBC Com.
Agencja PR
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Badanie ERP: co hamuje producentów nowych technologii?Badanie ERP: co hamuje producentów nowych technologii?
Epicor: ulepszona metodologia wdrożenia i więcej usług w zakresie oprogramowania Epicor: ulepszona metodologia wdrożenia i więcej usług w zakresie oprogramowania
Epicor zachęca producentów z branży metalowej: wykorzystajcie nowoczesny system ERPEpicor zachęca producentów z branży metalowej: wykorzystajcie nowoczesny system ERP
Epicor docenia swoich partnerówEpicor docenia swoich partnerów
Epicor wizjonerem w raporcie Magic Quadrant firmy GartnerEpicor wizjonerem w raporcie Magic Quadrant firmy Gartner
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
A może specjalistyczny sklep franczyzowy?
 
Pierwsze centrum badawczo-rozwojowe na Podlasiu
 
Lokalizacja kluczem do sukcesu – jak wybrać miejsce pod lodziarnię?
 
Nowe sushi bary
 
Gdzie kupić kasę fiskalną?