Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Środa, 19 czerwca 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46267)
AGD (207)
Biznes (4821)
Budownictwo (2134)
Dom (1535)
Dziecko (1233)
Edukacja (1791)
Elektronika (894)
Film (112)
Finanse (1712)
Internet (2719)
Komputery (2259)
Książki (215)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1218)
Media (612)
Moda i Styl (999)
Motoryzacja (1152)
Muzyka (259)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2263)
Polityka (367)
Praca i kariera (966)
Prawo (924)
Reklama i PR (969)
RTV (195)
Sport (829)
Telekomunikacja (515)
Turystyka (1185)
Transport (512)
Uroda (512)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1676)
Zwierzęta (80)
Życie (1354)
Inne (2659)
Dolnośląskie (240)
Kujawsko-pomorskie (1173)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (392)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Rzecznikprasowy.pl


LodzDeLuxe


Gwiazdy Mówią


Tygrysy Biznesu


Medplaneta


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Rośnie liczba radiowych heavy userów
Dodano: 06.09.2011, godzina: 11:54
Rośnie liczba radiowych heavy userów
Już co piąty słuchacz spędza z radiem ponad osiem godzin dziennie. Od początku tego roku takich osób przybyło blisko 300 tys.

Radio jest jednym z najczęściej używanych mediów – średnio każdego dnia skupia 79,7 proc. Polaków w wieku 15-75 lat. Od początku roku przybywa osób, które słuchają radia przez ponad 8 godzin dziennie. Obecnie stanowią już blisko jedną piątą wszystkich słuchaczy – w okresie maj-lipiec br. radia słuchało ponad 8 godzin 19,1 proc. słuchaczy. Na początku tego roku było to tylko 17,6 proc. Spada natomiast liczba osób, które słuchają radia krótko: do godziny i w przedziale 1-2 godziny.

Wzrost liczby osób, które mają długo włączone odbiorniki może być efektem sezonu wakacyjnego, kiedy to tradycyjnie Polacy dłużej i częściej słuchają radia oraz zmian programowych i muzycznych w rozgłośniach, których ramówki są coraz lepiej dopasowane do oczekiwań i potrzeb odbiorców.

Słuchacze spędzający z radiem najwięcej czasu to w większości dorośli: osoby w wieku 25-39 lat stanowią 37,8 proc. (wśród wszystkich respondentów jest ich zdecydowanie mniej – tylko 29,3 proc.), a w wieku 40-59 lat – 39,3 proc. (wśród wszystkich – 35,7 proc.).

Ponad połowa słuchaczy-heavy userów to osoby z wykształceniem średnim (51,2 proc.), kolejnych 23,3 proc. ma wykształcenie wyższe. Mniejsze grupy stanowią osoby z wykształceniem zawodowym (17,8 proc.) i podstawowym (7,6 proc.).

Wśród osób spędzających z radiem ponad 8 godzin jest dużo więcej pracowników umysłowych niż w całej populacji – stanowią 22,1 proc. tych słuchaczy. Więcej jest też m.in. właścicieli firm (10,9 proc.), dyrektorów i przedstawicieli wolnych zawodów (14,8 proc.) oraz robotników wykwalifikowanych (22,4 proc.).

Dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, V-VII 2011

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 6 + 18:


 

O AUTORZE
  
Komitet Badań Radiowych
www.badaniaradiowe.pl

Firma

Krzysztof Głowiński
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Wakacyjne wyniki słuchalności rozgłośniWakacyjne wyniki słuchalności rozgłośni
77 mln złotych wydały banki na reklamę w radiu77 mln złotych wydały banki na reklamę w radiu
2,5 mln słuchaczy stacji wąskosprofilowanych2,5 mln słuchaczy stacji wąskosprofilowanych
Codzienne rozmowy z politykami gromadzą ponad 7 mln słuchaczyCodzienne rozmowy z politykami gromadzą ponad 7 mln słuchaczy
Słuchalność rozgłośni w okresie maj-lipiec br.Słuchalność rozgłośni w okresie maj-lipiec br.
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Profilaktyka raka piersi. Zaczynamy różowy październik
 
Dwa poważne wypadki z udziałem dzieci - winni dorośli
 
Bardziej świadomi, a jednak nadal agresywni!
 
Tylko 6% firm może identyfikować i odpierać ataki
 
Jedno na dwoje dzieci było nękane w internecie mówią badania organizacji Save the Children