Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Poniedziałek, 18 grudnia 2017
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (44112)
AGD (205)
Biznes (4508)
Budownictwo (2125)
Dom (1503)
Dziecko (1181)
Edukacja (1722)
Elektronika (840)
Film (107)
Finanse (1599)
Internet (2462)
Komputery (2014)
Książki (196)
Kulinaria (921)
Kultura i sztuka (1182)
Media (604)
Moda i Styl (970)
Motoryzacja (1117)
Muzyka (245)
Nieruchomości (1003)
Ogród (146)
Oprogramowanie (2036)
Polityka (358)
Praca i kariera (927)
Prawo (915)
Reklama i PR (953)
RTV (192)
Sport (795)
Telekomunikacja (506)
Turystyka (1174)
Transport (496)
Uroda (509)
Wnętrze (816)
Zdrowie (1518)
Zwierzęta (76)
Życie (1262)
Inne (2625)
Dolnośląskie (237)
Kujawsko-pomorskie (1096)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (78)
Małopolskie (150)
Mazowieckie (1608)
Opolskie (22)
Podkarpackie (56)
Podlaskie (234)
Pomorskie (151)
Śląskie (376)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (96)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

menslive.pl


Biznes-Warszawa.pl


DGP


em24.pl


Czwórka


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

TIME i ESKA nagrodzone na Media Trendach
Dodano: 19.04.2011, godzina: 14:56
TIME i ESKA nagrodzone na Media Trendach
Wczoraj, w Teatrze Dramatycznym w Warszawie, odbyła się uroczysta gala konkursu Media Trendy 2011. Kampanie zgłoszone przez Grupę Radiową TIME oraz Radio Eska otrzymały jedną nagrodę, jedno wyróżnienie i jedną nominację w kategorii „Innowacja w mediach”.

Grupa Radiowa TIME zdobyła główną nagrodę w podkategorii „Cross-medialna platforma budowy i dystrybucji treści” za akcję specjalną dla marki TomTom – „Kierunek imprESKA”. Projekt miał doprowadzić do stworzenia nowego, unikatowego produktu – nawigacji samochodowej z głosem DJ’a Jankesa i laureata konkursu na najlepszą parodię znanej postaci. Celem było osiągnięcie wizerunkowych i sprzedażowych założeń klienta. Zbudowana przez TIME cross-medialna platforma projektu składała się z 9 głównych kanałów komunikacji. Obejmowała m.in. antenę Radia ESKA, serwisy internetowe Eska.pl i Miastownia.pl, Facebook, organizację specjalnych eventów i działania Field Marketingu.

Wyróżnienie trafiło do Radia ESKA, za kampanię „ESKA + Facebook = lepsze Radio” (podkategoria „Autopromocja i promocja medium”). W kampanii w innowacyjny sposób wykorzystany został Facebook. Celem było zbudowanie wizerunku Radia ESKA jako stacji nowoczesnej, stale poszukującej nowych rozwiązań, wyznaczającej trendy i innowacyjnej. Strategia autopromocji opierała się na idei: „Facebook przedłużeniem Radia ESKA” i wykorzystywała wzajemne powiązania pomiędzy anteną, serwisem Eska.pl i profilem na FB. Efektem było pozyskanie ponad 200 000 fanów. Profil Radia ESKA stał się numerem jeden wśród profili polskich mediów.

Nominację w podkategorii „Non-profit” otrzymała akcja Radia ESKA „Nie olewamy. Głosujemy!”, zachęcająca do wzięcia udziału w wyborach prezydenckich. Akcja prowadzona była na antenie, w serwisie Eska.pl oraz na Facebooku. Komunikacja nawiązywała do tematyki i klimatu programów oraz akcji specjalnych ESKI, takich jak: „Gorąca 20”, „imprESKA”, „esemESKA” czy „Dźwięki ściśle tajne”. W kampanię zaangażowali się DJ’e: Puoteck, Jankes, Rafał Adamczak, Michoo Sobkowski, Michał Celeda oraz prowadzący lokalne programy poranne.

Podczas tegorocznych Media Trendów wręczono w sumie 18 nagród i 30 wyróżnień. W kategorii Innowacja w Planowaniu Mediów zgłoszono 111 prac, przyznano 14 nagród oraz 20 wyróżnień. W kategorii „Innowacja w Mediach” o nagrody konkurowały 43 prace. Jury nagrodziło 5 projektów i przyznało 10 wyróżnień. Pełna lista prac nagrodzonych w konkursie Media Trendy 2011 dostępna jest na stronie: http://www.mediatrendy.pl/?p=545.

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 2 + 6:


 

O AUTORZE
  
Radio ESKA
www.eska.pl

Firma

Kinga Szydzińska
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
EskaGames.pl rozbudowuje portfolio gierEskaGames.pl rozbudowuje portfolio gier
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Mikołaj grzeje ostro z prezentami do dzieci. MF Pajka Rally Team organizuje konkurs dla...
 
Świętowali nauczyciele
 
Wyprzedź Mikołaja w tym roku. Nie czekaj do Gwiazdki i spraw sobie prezent dużo wcześniej!
 
Przedszkolaki! Pokażcie „Przedszkole marzeń”. Nagrody czekają
 
Bądź omnibusem! We wrześniu startuje super-quiz z cennymi nagrodami