Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Środa, 08 kwietnia 2020
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47132)
AGD (207)
Biznes (4926)
Budownictwo (2137)
Dom (1538)
Dziecko (1246)
Edukacja (1810)
Elektronika (961)
Film (118)
Finanse (1758)
Internet (2902)
Komputery (2420)
Książki (216)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1222)
Media (614)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1159)
Muzyka (266)
Nieruchomości (1008)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2380)
Polityka (368)
Praca i kariera (973)
Prawo (927)
Reklama i PR (976)
RTV (196)
Sport (838)
Telekomunikacja (524)
Turystyka (1194)
Transport (513)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1686)
Zwierzęta (83)
Życie (1384)
Inne (2664)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

4 Content


Portal Kosmetyczny


silk.pl


www.szybkajazda.pl


E-handeldrewnem.pl


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Amarok, pick-up klasy premium, z nową stylistyką Volkswagena
Dodano: 25.04.2016, godzina: 08:54
Amarok, pick-up klasy premium, z nową stylistyką Volkswagena
Pierwsze szkice zaprezentowane przez dział stylistyczny Volkswagen Samochody Użytkowe pokazują, w którą stronę zmierzają projektanci: Volkswagen Amarok ma być autem klasy premium wśród pick-upów swojego segmentu. Amarok to pick-up, który prowadzi się równie precyzyjnie jak samochód osobowy, a jednocześnie nadaje się do pokonywania bezdroży.

Masywny przód nadwozia i zmieniona tablica rozdzielcza to znaki rozpoznawcze odświeżonego Amaroka. Sprawiają one, że samochód wydaje się bardziej elegancki. Auto ma długość 5,25 m i szerokość 2,23 m (włącznie z lusterkami zewnętrznymi) i spełnia wszelkie wymogi, jakie – zarówno pod względem stylistyki, jak i funkcjonalności – powinien spełniać klasyczny pick-up. Rozmiar kół i opon dostępnych w różnych wersjach wyposażeniowych Amaroka został znacznie zwiększony, co sprawiło, że auto wydaje się potężniejsze.

W stylistyce zewnętrznej oraz we wzornictwie tablicy rozdzielczej tego użytkowego samochodu w oczy rzucają się poziome linie, w klarowny sposób oddzielające od siebie większe powierzchnie, a także precyzja z jaką wykonano wszelkie kanty i przetłoczenia. Zastąpienie okrągłości poziomymi i pionowymi liniami sprawiło, że przód i wnętrze Amaroka stały się bardziej wyraziste. Zabieg ten spowodował, że pick-up Volkswagena jest teraz znacznie bardziej atrakcyjny i może zainteresować także tych klientów, którzy do tej pory wybierali klasyczne SUV-y. 

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 17 + 19:


 

O AUTORZE
  
VW
www.volkswagen.pl

Firma

Volkswagen
Biuro prasowe
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Rośnie sprzedaż Volkswagenów w Polsce i w EuropieRośnie sprzedaż Volkswagenów w Polsce i w Europie
Jubileuszowa wystawa „Budowniczowie Bulliego” - 60 lat Volkswagena Transportera z...Jubileuszowa wystawa „Budowniczowie Bulliego” - 60 lat Volkswagena Transportera z...
Koncern Volkswagen sprzedał w 2015 roku 9,93 miliona samochodówKoncern Volkswagen sprzedał w 2015 roku 9,93 miliona samochodów
Sprawa emisji tlenków azotu: informacje dla klientów, wdrażanie środków technicznychSprawa emisji tlenków azotu: informacje dla klientów, wdrażanie środków technicznych
Volkswagen sprzedał od stycznia do listopada 2015 r. ponad 5 milionów samochodówVolkswagen sprzedał od stycznia do listopada 2015 r. ponad 5 milionów samochodów
 
Zobacz wszystkie »