Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Sobota, 19 września 2020
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47455)
AGD (207)
Biznes (4969)
Budownictwo (2137)
Dom (1538)
Dziecko (1249)
Edukacja (1820)
Elektronika (966)
Film (119)
Finanse (1784)
Internet (2971)
Komputery (2471)
Książki (216)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1223)
Media (615)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1167)
Muzyka (267)
Nieruchomości (1011)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2435)
Polityka (369)
Praca i kariera (977)
Prawo (930)
Reklama i PR (978)
RTV (196)
Sport (840)
Telekomunikacja (526)
Turystyka (1198)
Transport (515)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1693)
Zwierzęta (83)
Życie (1397)
Inne (2668)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1624)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (101)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

infoklik Sp. z o.o.


Urządzone.pl


MotoFocus


ChP


Recykling


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Audi AG: w listopadzie sprzedaż w Europie wzrosła o sześć procent
Dodano: 17.12.2015, godzina: 13:47
Audi AG: w listopadzie sprzedaż w Europie wzrosła o sześć procent
Audi nadal na wznoszącej fali: oddając w listopadzie do rąk klientów blisko 147 750 pojazdów (+1 procent), cztery pierścienie potwierdziły dobre wyniki sprzedaży z porównywalnego okresu roku ubiegłego. W Europie, pomimo wymiany modelowej swojego bestsellera Audi A4, koncern z Ingolstadt zwiększył sprzedaż aż o 6 procent, do 62 300 egzemplarzy.

Od początku roku, na zakup Audi zdecydowało się ok. 1,64 mln klientów na całym świecie, co daje wzrost o 3,4 procent. Polscy klienci zarejestrowali w listopadzie o 35 % więcej samochodów niż w analogicznym okresie roku minionego i tym samym wielkość sprzedaży po jedenastu miesiącach była wyższa niż w całym 2014 roku. 

„Biorąc pod uwagę wyjątkową sytuację w Chinach i fakt zakończenia sprzedaży pierwszej generacji Q7 w USA, jesteśmy zadowoleni z ilości samochodów sprzedanych w listopadzie“ – mówi Dietmar Voggenreiter, szef sprzedaży i marketingu Audi AG. „Utrzymujący się wysoki popyt na samochody marki Audi w Europie oraz duża globalnie ilość zamówień, pozwalają nam z optymizmem spoglądać na nadchodzące miesiące.“

Wzrost sprzedaży w Europie napędzany był przede wszystkim popytem na najnowsze modele z Ingolstadt. Sprzedaż Audi Q7, którego kolejna generacja pojawiła się na rynku latem, osiągnęła w listopadzie prawie 3300 egzemplarzy. Również sprzedaż Audi TT na Starym Kontynencie, w ubiegłym miesiącu wyraźnie wzrosła. Na jego kupno zdecydowało się 1550 klientów, co przełożyło się na wzrost o 83,5 procent. Rok po wejściu na rynek, świetnie wypada bilans sprzedaży Audi A3 e-tron. Model ten zajął najlepsze miejsce wśród samochodów z napędem elektrycznym w segmencie aut kompaktowych premium w Europie Zachodniej. W Norwegii i w Holandii, co czwarty klient Audi wybrał ten właśnie pojazd. Łączna sprzedaż wszystkich modeli Audi w Europie od początku roku wzrosła o cztery procent i wyniosła 742 300 egzemplarzy.

Wśród dużych rynków europejskich, w listopadzie największym przyrostem może pochwalić się Hiszpania. 3349 wprowadzonych na rynek aut, pozwoliło Audi zanotować wzrost o 35,2 procent. Od początku roku, sprzedaż koncernu wzrosła w Hiszpanii o 14,2 procent (41 696 sprzedanych egzemplarzy). W listopadzie, obok Włoch (+18,5 procent, 4689 samochodów) i Francji (+3,9 procent, 4963 auta), także na niemieckim, rodzimym rynku Audi zanotowało dalsze zwiększenie sprzedaży. Do rąk klientów oddano tam 21 605 samochodów, czyli o 8,6 procent więcej niż przed rokiem. Należy zauważyć, że na niemieckim rynku, od stycznia sprzedaż rosła systematycznie, co miesiąc. Od początku roku, cztery pierścienie sprzedały w Niemczech 252 976 nowych aut (wzrost o 5 procent).

Bardzo dobrze rozwija się sprzedaż w Polsce. Po listopadzie zanotowano 7042 (2014: 6142 samochody) dostarczonych do klientów samochodów. Oznacza to wzrost od początku roku o 14,6 %. W samym tylko listopadzie do rąk nabywców trafiło 659 pojazdów (+35%).

Na kontynencie amerykańskim, wzrost zauważyć było można przede wszystkim w Meksyku (+21,2 procent, 1243 egzemplarzy) i w Brazylii (+13,6 procent, 1427 samochodów). Ponownie wyraźnie poprawiono tu wynik sprzed roku. W USA, mimo dobrowolnego, czasowego wstrzymania sprzedaży modeli z silnikami wysokoprężnymi, Audi utrzymało wysoki poziom sprzedaży z porównywalnego miesiąca poprzedniego roku, co dało wzrost o 0,4 procenta (16 700 aut). Ponadto, duży wpływ na sytuację w Stanach Zjednoczonych miało zakończenie sprzedaży poprzedniej generacji modelu Q7, którego najnowsze wcielenie pojawi się na amerykańskim rynku w styczniu. Przez jedenaście miesięcy tego roku, sprzedaż Audi of America podskoczyła o 11,7 procent (181 803 auta).

Również w Chinach Audi trzyma się swej długofalowej strategii rozwoju zorientowanej na zysk i zadowolenie klienta. W listopadzie, do rąk klientów przekazano tam 49 519 samochodów. 5,8 procent mniej niż w listopadzie 2014, w którym wpływ na sprzedaż miało wejście na rynek produkowanego lokalnie modelu A3 Limousine. Łącznie, od początku roku, w Państwie Środka sprzedano 510 692 egzemplarze samochodów marki Audi i zanotowano spadek o 1,1 procent.                     


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 20 + 19:


 

O AUTORZE
  
Audi
www.audi.pl

Firma

Audi
Biuro prasowe
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Silniejsze niż kiedykolwiek: nowe Audi TT RS Coupé i nowe Audi TT RS RoadsterSilniejsze niż kiedykolwiek: nowe Audi TT RS Coupé i nowe Audi TT RS Roadster
Nowy wygląd i nowe wyposażenie - Audi A6 i A7 stają się jeszcze bardziej atrakcyjneNowy wygląd i nowe wyposażenie - Audi A6 i A7 stają się jeszcze bardziej atrakcyjne
Fabryki Audi gotowe do wdrożenia mobilności elektrycznejFabryki Audi gotowe do wdrożenia mobilności elektrycznej
Przyszłość to HERE: mobilność jutra zaczyna się od cyfrowych map tworzonych w czasie rzeczywistymPrzyszłość to HERE: mobilność jutra zaczyna się od cyfrowych map tworzonych w czasie rzeczywistym
Giełda modeli samochodowych w Audi Forum w IngolstadtGiełda modeli samochodowych w Audi Forum w Ingolstadt
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Agrobiznes też przenosi się do internetu. Unikalna internetowa platforma Agralan do handlu...
 
ERP wzmacnia branżę wyrobów hutniczych
 
Sieć obuwnicza CASU modernizuje sprzedaż z Navireo ERP
 
Jak wybrać kasę fiskalną?
 
Wiodący dostawca części do ciężarówek zwiększa wydajność dzięki Navireo ERP