Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Sobota, 19 września 2020
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47455)
AGD (207)
Biznes (4969)
Budownictwo (2137)
Dom (1538)
Dziecko (1249)
Edukacja (1820)
Elektronika (966)
Film (119)
Finanse (1784)
Internet (2971)
Komputery (2471)
Książki (216)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1223)
Media (615)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1167)
Muzyka (267)
Nieruchomości (1011)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2435)
Polityka (369)
Praca i kariera (977)
Prawo (930)
Reklama i PR (978)
RTV (196)
Sport (840)
Telekomunikacja (526)
Turystyka (1198)
Transport (515)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1693)
Zwierzęta (83)
Życie (1397)
Inne (2668)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1624)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (101)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Forbes.pl


dom.pl, modny-dom.pl


AutoRok


Kurier Brzeski


Cyfrowa Polska


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Audi wdroży system autonomicznego parkowania w pobliżu Bostonu
Dodano: 18.11.2015, godzina: 19:36
Audi wdroży system autonomicznego parkowania w pobliżu Bostonu
Audi i Somerville chcą razem wdrażać innowacje w mieście przyszłości zlokalizowanym na wschodnim wybrzeżu USA. Szef Audi Rupert Stadler oraz burmistrz Somerville Joseph A. Curtatone, przy okazji spotkania na Smart City Expo World Congress w Barcelonie, podpisali dokument „Memorandum of Understanding”.

Chcą stworzyć strategię miejską dla Somerville, uwzględniając w niej rozwiązania techniczne z takich dziedzin jak rozproszona inteligencja, autonomiczne parkowanie oraz sieciowe połączenie samochodu z sygnalizacją świetlną.  

W „Memorandum of Understanding”, burmistrz Joseph A. Curtatone i Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG, uzgodnili ścisłą współpracę przy tworzeniu nowej strategii mobilności dla Somerville. Skupiają się przy tym na wymianie doświadczeń i testowaniu nowoczesnych, innowacyjnych rozwiązań technicznych. „Inteligentne auto może w pełni rozwinąć swój ogromny potencjał dopiero w inteligentnym mieście. Wspólna praca nad miejskimi innowacjami oraz wymiana i analiza danych, są kluczem do projektu przydatnej inteligencji rozproszonej.” – powiedział przy tej okazji prezes Rupert Stadler. W dłuższej perspektywie, obie strony porozumienia chcą wdrażać innowacje redukujące „zapotrzebowanie” auta na miejską przestrzeń i zwiększające prędkość przepływu ruchu.

„Auto będzie zawsze istotnym elementem naszej mobilności. Z drugiej jednak strony, korki z którymi mamy do czynienia na co dzień oraz problemy z miejscami parkingowymi, wyznaczają nam jej granice. Nowoczesne rozwiązania techniczne proponowane przez Audi, mogą pomóc w bardziej efektywnym wykorzystaniu przestrzeni miejskiej. To z pewnością podniesie jakość życia w mieście” – powiedział burmistrz Curtatone. Dzięki swojemu centralnemu położeniu w aglomeracji Bostonu, Somerville jest miastem wzorcowym dla projektów takich jak „Smart Cities”. Region ten, po Silicon Valley, jest obszarem o najszybszym w całej Ameryce Północnej wzroście gospodarczym. W najbliższych latach, Union Square w Somerville zmieni się w prosperujące centrum miasta. Dzięki jego ponownej urbanizacji, już teraz powstają tu nowe mieszkania, powierzchnie biurowe i komercyjne. Więcej ludzi na takiej samej przestrzeni - to niestety oznacza również, że istniejąca infrastruktura zbliża się do granic wytrzymałości. Stąd pomysł, by Audi wspierało cały projekt Union Square swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami, takimi jak np. asystent faz sygnalizacji świetlnej, pomagający w upłynnianiu miejskiego ruchu pojazdów.

Oprócz osieciowanej infrastruktury ruchu ulicznego, Audi wnosi do projektu również system autonomicznego parkowania. Samochody, które są w stanie zaparkować same w oznaczonym miejscu, przynoszą od razu trzy korzyści: parkingi wielopoziomowe mogą być przeniesione z centrum do mniej atrakcyjnych lokalizacji, powierzchnia parkowania na auto kurczy się o około dwa metry kwadratowe, pojazdy parkują gęściej i potrzebują znacznie węższych dróg dojazdowych w parkingach wielopoziomowych, gdzie ponadto nie są już potrzebne ścieżki dla pieszych, schody ani windy. W ten sposób, parkingi wielopoziomowe mieszczą około 60 procent więcej aut na takiej samej powierzchni, co pozwala zrezygnować z miejsc parkingowych zlokalizowanych przy krawędziach dróg i ulic. Efektem takich zmian będzie zdecydowanie mniejsza ilość samochodów krążących po ulicach w poszukiwaniu miejsca do zaparkowania. (więcej)

Inteligentne zarządzanie przestrzenią parkingową w dzielnicy Assembly Row (Somerville/USA)

Ze zautomatyzowanej techniki parkowania korzysta również inny projekt prowadzony w Somerville. W dzielnicy Assembly Row, firma deweloperska Federal Realty Investment Trust (FRT) zaplanowała i buduje tzw. „Mixed Use Development”. W odległości około siedmiu minut jazdy oddaną niedawno do użytku szybką koleją metropolitalną, powstają mieszkania, biura, miejsca wypoczynku, centra handlowe oraz powierzchnie parkingowe. Wiele prowadzonych obecnie w USA projektów budowlanych to takie właśnie powierzchnie „mixed use”, których założeniem jest optymalne połączenie zwiększenia satysfakcji użytkowników ze zrównoważoną ofertą rynkową, zapewniającą również określoną ilość miejsc parkingowych.

„Budowa parkingu jest bardzo droga, a koszty poniesione przez deweloperów operujących w przestrzeni miejskiej często w ogóle się nie amortyzują” - mówi Chris Weilminster, Executive Vice President Real Estate and Leasing, FRT. Dla przykładu: miejsce parkingowe w Assembly Row kosztuje średnio przynajmniej 25 000 dolarów. „Parking to dla nas wydatek, a jednocześnie zabranie ogromnej przestrzeni. Jeżeli możemy zredukować przestrzeń parkingową koszty spadają, miejsce może być lepiej wykorzystane i co za tym idzie jakość życia oraz zysk wzrastają”. Flota aut z systemem autonomicznego parkowania może w przyszłości prowadzić do znacznych oszczędności zarówno miejsca jak i pieniędzy. Na przykładzie Assembly Row, może to być teoretycznie nawet 100 milionów dolarów. Flotą taką można dodatkowo inteligentnie zarządzać, wprowadzając tzw. koncepcję współdzielenia (exclusive sharing arrangement). „Jesteśmy zachwyceni, że będziemy mogli zaimplementować ten innowacyjny projekt. Budowanie parkingów wielopoziomowych dla samochodów z systemem autonomicznego parkowania jest atrakcyjną, również finansowo, alternatywą dla tradycyjnych, kosztochłonnych parkingów i garaży” – dodaje Chris Weilminster. 

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 20 + 14:


 

O AUTORZE
  
Audi
www.audi.pl

Firma

Audi
Biuro prasowe
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Silniejsze niż kiedykolwiek: nowe Audi TT RS Coupé i nowe Audi TT RS RoadsterSilniejsze niż kiedykolwiek: nowe Audi TT RS Coupé i nowe Audi TT RS Roadster
Nowy wygląd i nowe wyposażenie - Audi A6 i A7 stają się jeszcze bardziej atrakcyjneNowy wygląd i nowe wyposażenie - Audi A6 i A7 stają się jeszcze bardziej atrakcyjne
Fabryki Audi gotowe do wdrożenia mobilności elektrycznejFabryki Audi gotowe do wdrożenia mobilności elektrycznej
Audi AG: w listopadzie sprzedaż w Europie wzrosła o sześć procentAudi AG: w listopadzie sprzedaż w Europie wzrosła o sześć procent
Przyszłość to HERE: mobilność jutra zaczyna się od cyfrowych map tworzonych w czasie rzeczywistymPrzyszłość to HERE: mobilność jutra zaczyna się od cyfrowych map tworzonych w czasie rzeczywistym
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Sieńko i Syn partnerem CrossFit Białystok