Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Sobota, 19 września 2020
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47455)
AGD (207)
Biznes (4969)
Budownictwo (2137)
Dom (1538)
Dziecko (1249)
Edukacja (1820)
Elektronika (966)
Film (119)
Finanse (1784)
Internet (2971)
Komputery (2471)
Książki (216)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1223)
Media (615)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1167)
Muzyka (267)
Nieruchomości (1011)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2435)
Polityka (369)
Praca i kariera (977)
Prawo (930)
Reklama i PR (978)
RTV (196)
Sport (840)
Telekomunikacja (526)
Turystyka (1198)
Transport (515)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1693)
Zwierzęta (83)
Życie (1397)
Inne (2668)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1624)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (101)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

GW


PPE [email protected]


helper24


Strefa.info


Budopedia.pl


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Październik 2015: sprzedaż Audi ciągle rośnie
Dodano: 13.11.2015, godzina: 11:19
Październik 2015: sprzedaż Audi ciągle rośnie
Czwarty kwartał 2015, Audi rozpoczęło kolejnym wzrostem sprzedaży. W październiku, globalna sprzedaż koncernu zwiększyła się w porównaniu do października ubiegłego roku o 2,0 procent, osiągając wielkość blisko 149 200 wprowadzonych na rynek aut.

Szczególnie w USA (+16,8 procent) i na rynkach południowoeuropejskich, popyt na samochody z czterema pierścieniami w logo rozwijał się bardzo dynamicznie. Od początku tego roku, na zakup samochodu marki Audi zdecydowało się prawie 1 497 150 klientów, o 3,6 procent więcej niż przez pierwszych dziesięć miesięcy roku ubiegłego. Sprzedaż we wszystkich regionach świata przekroczyła wartości osiągnięte w analogicznym okresie roku 2014. 

„Pomimo tego, że nowe Audi A4 w salonach pojawi się dopiero w tym miesiącu, w październiku sprzedaż nadal rozwijała się pozytywnie. To ponownie potwierdza, że nasz biznes jest oparty na solidnych podstawach” - mówi Dietmar Voggenreiter, szef marketingu i sprzedaży Audi AG. „Dzięki temu, jesteśmy na najlepszej drodze do osiągnięcia kolejnego rekordu.”

Nowe A4, zarówno w wersji Limousine, jak i w wersji Avant, już w tym tygodniu pojawi się w salonach dealerskich w pierwszych krajach Europy. Jego premiera za Oceanem zapowiada się na rok 2016. Poprzednie wcielenie A4 było jak dotąd najlepiej sprzedającym się Audi na świecie. Do dziś, koncern z Ingolstadt sprzedał 2,4 miliona sztuk tego właśnie modelu. Nowe A4 będzie tę historię sukcesu z pewnością kontynuować. Firma oczekuje, że dzięki niemu notować będzie dalszy wzrost sprzedaży w segmencie pojazdów premium klasy średniej. Jeszcze zanim auto trafiło do punktów sprzedaży, wstępne zamówienia na ten model osiągnęły bardzo wysoki poziom.

W minionych miesiącach z sukcesem wystartowały na rynku nowe Audi TT oraz nowe Q7. Sprzedaż obu tych modeli rosła również w październiku i w przypadku TT zwiększyła się o 79 procent (2400 pojazdów), w stosunku do analogicznego miesiąca roku 2014. Q7 natomiast osiągnęło wzrost rzędu 55,3 procent, do poziomu 7600 aut. Nowa generacja tego modelu będzie wprowadzana w najbliższych miesiącach również na duże rynki pozaeuropejskie. W segmencie aut luksusowych znacznie wzrosła sprzedaż Audi A6 (+5,2 procent, tj. blisko 24 500 egzemplarzy).

Pośród dużych rynków zbytu Audi, w październiku ponownie motorem rozwoju okazał się być rynek Stanów Zjednoczonych. Audi of America zanotowało wzrost o 16,8 procent, do poziomu około 17 700 przekazanych klientom samochodów. Licząc od stycznia, sprzedaż wzrosła o 13,0 procent do poziomu 165 103 aut, co jest wynikiem dwa razy lepszym niż łączny wzrost amerykańskiego rynku pojazdów klasy premium. 

W Europie w szczególności Francja (+11,0 procent, 5495 aut), Włochy (+11,9 procent, 4602 samochody) i Holandia (+30,4 procent, 1619 pojazdów) oraz Polska (+42,9 procent, 819 samochodów) kontynuowały progres z minionych miesięcy. Również na półwyspie Iberyjskim Audi odnotowało wzrost. W Hiszpanii do rąk klientów trafiło 3380 aut, o 7,7 procent więcej niż przed rokiem. W Portugalii 881 sprzedanych samochodów dało wynik o 39,4 procent lepszy w stosunku do roku ubiegłego. Natomiast w Rosji, po wzroście we wrześniu, bilans sprzedaży w październiku 2015 był niższy niż w październiku 2014 (-17,9%, 2155 samochodów). Łącznie, w ubiegłym miesiącu, koncern z Ingolstadt sprzedał w Europie blisko 67 350 samochodów, o 3,4 procenta więcej niż przed rokiem. Sumując wyniki od początku roku, na rynek wprowadzono około 680 000 pojazdów marki Audi, co odpowiada wzrostowi o 3,8 procent. 

Klienci w Chinach odebrali w październiku kluczyki do 46 763 samochodów marki Audi. To o 2,8 procent mniej niż przed rokiem. W analogicznym okresie jesieni roku 2014, na rynek Państwa Środka zaczęły trafiać pierwsze egzemplarze produkowanego lokalnie modelu A3 Limousine, co przełożyło się na zwiększony popyt u chińskich dealerów Audi. Od stycznia do października tego roku, sprzedaż czterech pierścieni w Chinach utrzymywała się prawie na poziomie sprzed roku: nastąpił niewielki spadek, o 0,6 procent, do poziomu 461 174 samochodów. W tym samym okresie sprzedaż Audi wzrosła znacznie przede wszystkim w Australii (+19,0 procent, 19 079 aut) i w Korei Południowej (+11,1procent, 25 848 egzemplarzy). Skumulowana sprzedaż w całym regionie Azji i Pacyfiku wyniosła blisko 549 100 samochodów, co oznacza wzrost o 0,3 procenta w porównaniu z analogicznym okresem roku 2014.                      


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 12 + 18:


 

O AUTORZE
  
Audi
www.audi.pl

Firma

Audi
Biuro prasowe
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Silniejsze niż kiedykolwiek: nowe Audi TT RS Coupé i nowe Audi TT RS RoadsterSilniejsze niż kiedykolwiek: nowe Audi TT RS Coupé i nowe Audi TT RS Roadster
Nowy wygląd i nowe wyposażenie - Audi A6 i A7 stają się jeszcze bardziej atrakcyjneNowy wygląd i nowe wyposażenie - Audi A6 i A7 stają się jeszcze bardziej atrakcyjne
Fabryki Audi gotowe do wdrożenia mobilności elektrycznejFabryki Audi gotowe do wdrożenia mobilności elektrycznej
Audi AG: w listopadzie sprzedaż w Europie wzrosła o sześć procentAudi AG: w listopadzie sprzedaż w Europie wzrosła o sześć procent
Przyszłość to HERE: mobilność jutra zaczyna się od cyfrowych map tworzonych w czasie rzeczywistymPrzyszłość to HERE: mobilność jutra zaczyna się od cyfrowych map tworzonych w czasie rzeczywistym
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Agrobiznes też przenosi się do internetu. Unikalna internetowa platforma Agralan do handlu...
 
ERP wzmacnia branżę wyrobów hutniczych
 
Sieć obuwnicza CASU modernizuje sprzedaż z Navireo ERP
 
Jak wybrać kasę fiskalną?
 
Wiodący dostawca części do ciężarówek zwiększa wydajność dzięki Navireo ERP