Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Środa, 08 kwietnia 2020
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47132)
AGD (207)
Biznes (4926)
Budownictwo (2137)
Dom (1538)
Dziecko (1246)
Edukacja (1810)
Elektronika (961)
Film (118)
Finanse (1758)
Internet (2902)
Komputery (2420)
Książki (216)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1222)
Media (614)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1159)
Muzyka (266)
Nieruchomości (1008)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2380)
Polityka (368)
Praca i kariera (973)
Prawo (927)
Reklama i PR (976)
RTV (196)
Sport (838)
Telekomunikacja (524)
Turystyka (1194)
Transport (513)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1686)
Zwierzęta (83)
Życie (1384)
Inne (2664)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Synertime


Itezone


Podróże. Sport & Rekreacja


dom.pl, modny-dom.pl


Mitsubishi Motors Polska


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Oracle wprowadza na rynek pakiet Oracle Innovation Management
Dodano: 24.03.2014, godzina: 15:22
Oracle wprowadza na rynek pakiet Oracle Innovation Management
Nowe rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom podejmować szybsze i lepsze decyzje dotyczące inwestycji w rozwój produktów.

Aby pomóc przedsiębiorstwom zwiększać zwrot z inwestycji w innowacje, firma Oracle wprowadziła na rynek rozwiązanie Oracle Innovation Management, które pozwala systematycznie wyszukiwać, wybierać i inwestować we właściwe produkty oraz zarządzać całą ich ofertą.

Rozwiązanie to umożliwia oddolne wdrażanie innowacji, dzięki czemu wszystkie zainteresowane strony mogą uczestniczyć w procesach wymyślania i definiowania produktów. Jednocześnie pozwala decydentom przeprowadzać odgórną analizę konsekwencji finansowych i zapewnia im wgląd w ocenę trafności zmian w ofercie.

Rozwiązanie Oracle Innovation Management pozwala przedsiębiorstwom podejmować szybsze i lepiej uzasadnione decyzje, ułatwiając tworzenie i dopracowywanie koncepcji produktów oraz ich ocenę pod kątem kosztów i ryzyka, a także spełniania wymagań klienta oraz zgodności z celami projektowymi.

Korzystając z tego rozwiązania, przedsiębiorstwa mogą także definiować różne projekty z zakresu rozwoju produktów oraz zarządzać nimi w kontekście całej swojej oferty.

Aby dopełnić proces wprowadzania innowacyjnych zmian w ofercie produktów, zapewniono możliwość integracji rozwiązania Oracle Innovation Management z systemem Oracle Agile Product Lifecycle Management. Pomoże to uprościć procesy przekształcania koncepcji w szczegółowe projekty, prowadzenia prac rozwojowych i wdrażania do produkcji, zapewniając jednocześnie pełny wgląd w stan realizacji projektu.

Oracle Innovation Management to nowy element oferty rozwiązań do zarządzania łańcuchem wartości produktów Oracle (Oracle Product Value Chain). Rozwiązanie to oferuje pełny wgląd w innowacyjne zmiany w ofercie produktów, zapewniając przedsiębiorstwom następujące możliwości:

· Opracowanie i wdrożenie procesu wprowadzania innowacji zasilanego przez ciągły strumień wartościowych pomysłów, które można przekształcić w zyskowne produkty.

· Analiza wpływu alternatywnych scenariuszy inwestycyjnych na realizację celów biznesowych, takich jak przychody, koszty, zysk i ograniczenia w zasobach, aby zapewnić najlepsze możliwości komercjalizacji inwestycji.

· Określanie wymagań stawianych produktom, co pozwoli przekształcać pomysły na koncepcje i produkty, które spełniają określone wcześniej kryteria warunkujące osiągnięcie sukcesu.

· Opracowywanie koncepcji produktów i alternatywnych podejść do spełniania wymagań stawianych produktom oraz analiza pod kątem łańcucha dostaw produktów i wskaźników kosztowych.

· Zwiększenie wydajności oraz obniżenie kosztów rozwoju produktów osiągnięte dzięki strategicznej możliwości koncentrowania się na mniejszej liczbie lepszych produktów, zgodnych ze strategiami rozwoju działalności biznesowej przedsiębiorstwa.


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 0 + 12:


 

O AUTORZE
  
Oracle Polska
oracle.com/pl

Firma

Pilarska Katarzyna
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Oracle ogłosił dostępność pakietu Oracle CPQ Cloud (Configure, Price, Quote)Oracle ogłosił dostępność pakietu Oracle CPQ Cloud (Configure, Price, Quote)
Oracle ogłosił dostępność platformy Java 8Oracle ogłosił dostępność platformy Java 8
Oracle opublikował europejski „Index BYOD”Oracle opublikował europejski „Index BYOD”
Oracle Social Cloud wprowadza otwarte interfejsy API do rozwiązań do obsługi płatnych mediówOracle Social Cloud wprowadza otwarte interfejsy API do rozwiązań do obsługi płatnych mediów
Platforma Oracle Exadata/Exalogic automatyzuje i przyspiesza procesy biznesowe Grupy TAURONPlatforma Oracle Exadata/Exalogic automatyzuje i przyspiesza procesy biznesowe Grupy TAURON
 
Zobacz wszystkie »