Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Sobota, 21 października 2017
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
Praca dla Opiekunek Niemcy
Oferty pracy w Niemczech dla opiekunek osób starszych
BRANŻE
Wszystkie (43801)
AGD (205)
Biznes (4474)
Budownictwo (2124)
Dom (1503)
Dziecko (1170)
Edukacja (1718)
Elektronika (836)
Film (107)
Finanse (1589)
Internet (2428)
Komputery (1985)
Książki (196)
Kulinaria (903)
Kultura i sztuka (1182)
Media (603)
Moda i Styl (965)
Motoryzacja (1107)
Muzyka (245)
Nieruchomości (1002)
Ogród (146)
Oprogramowanie (2003)
Polityka (354)
Praca i kariera (922)
Prawo (912)
Reklama i PR (949)
RTV (192)
Sport (788)
Telekomunikacja (503)
Turystyka (1174)
Transport (493)
Uroda (509)
Wnętrze (816)
Zdrowie (1491)
Zwierzęta (75)
Życie (1219)
Inne (2618)
Dolnośląskie (237)
Kujawsko-pomorskie (1089)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (78)
Małopolskie (149)
Mazowieckie (1608)
Opolskie (22)
Podkarpackie (56)
Podlaskie (234)
Pomorskie (150)
Śląskie (376)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (96)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Zespół SerwisPrawa.pl


Rzecznikprasowy.pl


Radio Kraków


Koncept


TVP


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Masz dość siedzenia 8 godzin dziennie? Spróbuj biurka do pracy na stojąco
Dodano: 10.04.2017, godzina: 14:32
Masz dość siedzenia 8 godzin dziennie? Spróbuj biurka do pracy na stojąco
Właśnie nadeszła wiosna, dla wielu osób czas przemiany i walki o wysportowaną sylwetkę. Ty też po raz kolejny starasz się zdrowo odżywiać i regularnie ćwiczyć, a nie widzisz efektów swojej pracy? Nie uwierzysz co może być tego przyczyną…

Czy praca siedząca niszczy moje zdrowie i sylwetkę?

Niewiele osób jest świadomych tego jak szkodliwy wpływ na nasze zdrowie ma praca w pozycji siedzącej. Należy zdać sobie sprawę, że pracując przy tradycyjnym biurku spędzamy 10 do nawet 12 godzin dziennie siedząc. Jakie są tego skutki? Bóle pleców, głowy, kolan, problemy z krążeniem, a nawet otyłość. Naukowy nie pozostawiaja nam złudzenia. Zgodnie z analizą badań przeprowadzoną  przez Uniwersytet w Leicester, siedzenie zwiększa prawdopodobieństwo występowania chorób serca o nawet 147%. Równie zatrważający jest fakt, że o 100% wzrasta również ryzyko zachorowania na cukrzycę typu 2. Co gorsza zgodnie z wynikami badań na te rezultaty nie miała wpływu dieta czy częstotliwość ćwiczeń. Mało tego siedzący tryb życia, marnuje efekty naszych ciężkich treningów. Jak to możliwe? Otóż zgodnie z opinią naukowców z University of Texas Southwest Medical Center, godzina siedzenia niweluje 8% zdrowotnych  korzyści wypracowanych w trakcie godzinnego treningu. Co z tego wynika? W ciągu dnia pracy tracimy większość pozytywnych efektów ćwiczeń. Czy można temu zaradzić? Tak i to w bardzo prosty sposób - wystarczy wstać.

Biurko do pracy na stojąco - jak to działa?

Ograniczenie siedzenia w ciągu dnia to kwestia tak zwanych świadomych wyborów. Co to oznacza? Wiedząc jak szkodliwe jest to dla naszego organizmu, celowo możemy rezygnować z siedzenia w autobusie, picia kawy przy stoliku czy przemieszczania się samochodem np. na rzecz roweru. Oczywiście jest to proste do wykonania w czasie wolnym ale co zrobić w pracy? Otóż od jakiegoś czasu dostępne są na rynku innowacyjne biurka stworzone do pracy na stojąco. Jak to działa? Otóż w bardzo prosty sposób można zmieniać w nich wysokość blatu tak aby jednocześnie był on wygodny do pracy w pozycji siedzącej jak i stojącej. Oczywiście ośmiogodzinna praca w pozycji stojącej również nie jest dobra dla naszego organizmu, dlatego warto na przemian wstawać i siadać. Jeśli do tej pory przez wiele lat Twój organizm przyzwyczajony był do siedzącego trybu życia, nie należy nadwyrężać go i na siłę stać po kilka godzin. Najlepiej rozpocząć od stania łącznie godzinny i stopniowo wydłużać ten czas. Nie stój też na baczność, wierć się, rozciągaj, korzystaj z podnóżków czy praktycznych mat. Nie zapomnij też o wygodnym obuwiu. W końcu ma być to przyjemność.

Korzyści płynące z pracy na stojąco

Nie sposób wypisać i opisać wszystkie korzyści płynące z pracy na stojąco. Pobudza ona nie tylko nasze ciało ale również i umysł. Ruszając się w trakcie pracy lepiej myślimy, łatwiej się koncentrujemy oraz jesteśmy bardziej produktywni. Dodatkowo spalamy więcej kalorii i nie tracimy korzyści zdrowotnych wypracowanych na treningach. Co ciekawe osoby, które są bardziej mobilne w pracy, rzadziej też ulegają kontuzjom w trakcie ćwiczeń i cieszą się zdecydowanie lepszą kondycją  fizyczną. Nie czekaj więc aż pojawią się pierwsze problemy, wstań już dzisiaj i zmień swój styl życia.

Artykuł powstał we współpracy z www.elevodesk.eu/

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

PDF 1IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 2 + 8:


 

O AUTORZE
  
SemAge
semage.pl

Firma

SemAge
Biuro prasowe
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
5 pomysłów na wieczór kawalerski5 pomysłów na wieczór kawalerski
Rozpoczynasz studia na AWF? Pomyśl o karierze trenera personalnego Rozpoczynasz studia na AWF? Pomyśl o karierze trenera personalnego
Trener personalny – przywilej czy konieczność?Trener personalny – przywilej czy konieczność?
Notatek.pl – czy to naprawdę działa?Notatek.pl – czy to naprawdę działa?
Najczęstsze błędy jakie popełniamy przy korzystaniu alarmu w domuNajczęstsze błędy jakie popełniamy przy korzystaniu alarmu w domu
 
Zobacz wszystkie »