Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Piątek, 23 sierpnia 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46493)
AGD (207)
Biznes (4848)
Budownictwo (2135)
Dom (1536)
Dziecko (1236)
Edukacja (1799)
Elektronika (906)
Film (113)
Finanse (1729)
Internet (2764)
Komputery (2299)
Książki (215)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1218)
Media (612)
Moda i Styl (1001)
Motoryzacja (1157)
Muzyka (259)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2286)
Polityka (368)
Praca i kariera (967)
Prawo (926)
Reklama i PR (972)
RTV (195)
Sport (833)
Telekomunikacja (519)
Turystyka (1187)
Transport (513)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1681)
Zwierzęta (80)
Życie (1359)
Inne (2661)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1180)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (393)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Czwórka


Polskapresse


EWIT Sp. z o.o.


Dziennik Turystyczny


infoklik Sp. z o.o.


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Anna Głaz wyróżniona w konkursie Telemarketer Roku 2011
Dodano: 22.06.2011, godzina: 12:29
Anna Głaz wyróżniona w konkursie Telemarketer Roku 2011
Anna Głaz, konsultantka legnickiego telecentrum firmy Avista Media, została laureatką tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu Telemarketer Roku 2011 w kategorii sprzedaż outbound. Jego wyniki ogłoszono oficjalnie podczas gali Golden Arrow.

- To moja pierwsza praca i od razu takie wyróżnienie! Bardzo się z tego cieszę, tym bardziej, że rywalizacja była spora, a kryteria konkursowe wymagające – mówi Anna Głaz .

W trzeciej edycji konkursu odbywającego się pod patronatem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego wyłoniono najlepszych telemarketerów w pięciu kategoriach: sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, obsługa klienta, help desk i windykacja. Do udziału zgłoszono aż 122 osoby
z całej Polski, z których do drugiego etapu (po przesłuchaniu przez jury nagranych i przesłanych rozmów każdego z kandydatów) przeszło 25 uczestników, wśród nich dwie pracownice Avista Media. Czekał ich jeszcze sprawdzian na żywo, po którym pozostało już tylko 12 osób. I to właśnie spośród nich jurorzy wybrali zwycięzców, pozostałym osobom przyznając tytuły laureatów. Laureatką w kategorii sprzedaż outbound została Anna Głaz z firmy Avista Media – tu głównej nagrody nie przyznano.

Jak wyglądały przesłuchania w ostatnim etapie? -  Do całego konkursu przygotowywałam się wspólnie z naszą trenerką oraz z Dominiką, drugą uczestniczką konkursu z naszego contact center. Postawiłam na oryginalną autoprezentację, wykorzystałam zdjęcia i własne materiały wizualne, tym chyba pozytywnie zaskoczyłam jurorów – opowiada Anna Głaz . – Potem były pytania o moje plany i bardziej ogólne, o obsługę klienta i moją pracę. Po prezentacji nadszedł czas na rozmowę symulowaną, w której musiałam zaprezentować… generator tęczy. Było to pewnym wyzwaniem, bo oferta miała sztywno określone warunki i cenę, a ja na co dzień prowadzę sprzedaż połączoną w dużej mierze z badaniem potrzeb klientów, ale jakoś poradziłam sobie z tym zadaniem.

Anna Głaz studiuje ekonomię na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, w Avista Media pracuje od sierpnia 2010 roku. To jej pierwsza praca i jak sama podkreśla, niezwykle ciekawe doświadczenie, które nauczyło ją otwartości w stosunku do innych ludzi oraz łatwiejszego nawiązywania kontaktów, także twarzą w twarz. Prywatnie interesuje się teatrem, lubi aktywnie spędzać czas, uprawia jogging.

- Jesteśmy bardzo dumni, że Ani udało się dojść tak wysoko w niezwykle wymagającym konkursie. Osiągnęła poziom eksperta w telemarketingu i obsłudze klienta, co zostało zauważone i docenione – mówi Marcin Luboń , prezes zarządu Avista Media. – Warto podkreślić, że wśród finałowej dwunastki aż osiem osób to pracownicy call center w bankach. Dlatego wyróżnienie otrzymane przez telemarketera Avista Media jest dla nas wielkim sukcesem, tym bardziej, że w konkursie uczestniczymy po raz pierwszy. Chciałbym też pogratulować Dominice Burkackiej, która także wspaniale się zaprezentowała i przeszła do drugiego etapu.

Zwycięzcy i laureaci konkursu Telemarketer Roku 2011 odebrali statuetki i wyróżnienia podczas gali Golden Arrow, największego wydarzenia w branży marketingu bezpośredniego, która odbyła się 17 czerwca w warszawskim Centrum Artystycznym „Fabryka Trzciny”.

Więcej szczegółów na: http://www.smb.pl/telemarketer_roku

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

TXT 1IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 17 + 11:


 

O AUTORZE
  
Avista Media
www.avistamedia.pl

Firma

PR time
Agencja PR
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Sto nowych miejsc pracy dla mieszkańców Legnicy i okolicSto nowych miejsc pracy dla mieszkańców Legnicy i okolic
Pracownicy Avista Media w ścisłym finale konkursu Telemarketer RokuPracownicy Avista Media w ścisłym finale konkursu Telemarketer Roku
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Podziel się dobrą opowieścią, a pojedziesz do Energylandii
 
Dwa wyróżnienia dla Credit Agricole w konkursie Złote Spinacze
 
CABP nagrodzony za troskę o pracowników
 
Uczniowski konkurs Makaruna
 
Król pomidor Cirio