Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Niedziela, 22 października 2017
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (43801)
AGD (205)
Biznes (4474)
Budownictwo (2124)
Dom (1503)
Dziecko (1170)
Edukacja (1718)
Elektronika (836)
Film (107)
Finanse (1589)
Internet (2428)
Komputery (1985)
Książki (196)
Kulinaria (903)
Kultura i sztuka (1182)
Media (603)
Moda i Styl (965)
Motoryzacja (1107)
Muzyka (245)
Nieruchomości (1002)
Ogród (146)
Oprogramowanie (2003)
Polityka (354)
Praca i kariera (922)
Prawo (912)
Reklama i PR (949)
RTV (192)
Sport (788)
Telekomunikacja (503)
Turystyka (1174)
Transport (493)
Uroda (509)
Wnętrze (816)
Zdrowie (1491)
Zwierzęta (75)
Życie (1219)
Inne (2618)
Dolnośląskie (237)
Kujawsko-pomorskie (1089)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (78)
Małopolskie (149)
Mazowieckie (1608)
Opolskie (22)
Podkarpackie (56)
Podlaskie (234)
Pomorskie (150)
Śląskie (376)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (96)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

BazaTelefonow


Drewno.pl


portal chemiczny


EWIT Sp. z o.o.


glospolonii.com


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Aplikacja FiFiFo – nowy asystent zakupowy.
Dodano: 11.10.2017, godzina: 16:11
Aplikacja FiFiFo –  nowy asystent zakupowy.
Przyciągające wzrok, kolorowe obrazki i kuszące hasła, a z drugiej strony - mały druczek i niezrozumiałe nazwy – tak wyglądają etykiety produktów spożywczych. Konsumenci są często bezradni, dają się nabrać na marketingowe sztuczki typu „jak u babci” i kupują produkty, które z babciną recepturą nie mają nic wspólnego.

To się może zmienić, bo na rynku właśnie pojawiło się przełomowe rozwiązanie – aplikacja FiFiFo, która czyta etykiety za konsumenta.

- Wymyśliliśmy i stworzyliśmy system dedykowany absolutnie każdemu. Aplikacja FiFiFo to mobilny asystent zakupowy, który błyskawicznie analizuje etykiety produktów spożywczych i ocenia ich stopień dopasowania do indywidualnych potrzeb użytkownika. Dodatkowo sugeruje korzystniejsze zamienniki. I to wszystko za darmo – mówi Magdalena  Misztal, współtwórczyni  FiFiFo.

Projekt jest efektem współpracy kilkuosobowej grupy pasjonatów, którzy na własnej skórze odczuli jak trudno jest dobierać produkty szczególnie, gdy ma się alergie pokarmowe lub choroby dieto-zależne.

- Naszą misją było stworzenie prostego narzędzia, które pomoże każdemu dokonywać dobrych wyborów dla siebie, niezależnie od potrzeb i ograniczeń – mówią twórcy FiFiFo.

FiFiFo dopasowuje się do każdego użytkownika indywidualnie. Dzięki temu podpowiada jakie produkty są najlepsze dla konkretnej osoby, a nie dla wszystkich. Nie trzeba być ekspertem od żywności i diet. Cała wiedza ukryta jest w algorytmach aplikacji, a użytkownik dostaje prosty komunikat w postaci punktowej oceny produktu.

- Ta usługa powinna zadowolić szczególnie tych, którzy muszą stosować diety wykluczające, np. bez glutenu czy bez mleka, a jednocześnie trudno im wczytywać się w każdą etykietę. Aplikacja FiFiFo analizuje skład produktu za Ciebie, dzięki czemu możesz robić zakupy szybko i bez stresu – mówi Milena Bobryk technolog żywności z serwisu  FiFiFo.

Jak działa usługa FiFiFo? To banalnie proste. Wystarczy pobrać aplikację FiFiFo na telefon, zdefiniować własne potrzeby żywieniowe i już można przeglądać bazę produktów, sprawdzać czy to, co do tej pory kupowaliśmy, jest dobre. W trakcie zakupów w sklepie można zeskanować kod kreskowy produktu i natychmiast zobaczyć jego ocenę.

W aplikacji FiFiFo można przy okazji tworzyć listy zakupowe, wykaz ulubionych produktów oraz sprawdzić ceny w wybranych sklepach internetowych. Serwis dostępny jest również przez stronę internetową fififo.com.

- Jest wiele produktów z dobrym składem, zdrowych lub odpowiednich dla alergików, tylko trzeba wiedzieć, które to są i gdzie je znaleźć. – dodaje przedstawiciel nowej marki.

W bazie FiFiFo dostępnych jest pięć predefiniowanych profili żywieniowych: zdrowe żywienie, odchudzanie, wegetarianizm, weganizm i ciąża. Dodatkowo można wskazać wszystkie popularne alergeny oraz wybrać co chciałoby się ograniczyć w diecie, np. syrop glukozowo-fruktozowy czy olej palmowy.

Jeszcze nigdy świadome zakupy spożywcze nie były tak proste i szybkie. Dzięki nowej aplikacji FiFiFo każdy może sprawdzić co kupować, żeby dbać o siebie i rodzinę.

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 5 + 11:


 

O AUTORZE
  
FiFiFo
https://fififo.com

Firma

Agencja Publicum
Agencja PR
 

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Woda na zdrowie
 
Życiodajna witamina D. Warto o niej pamiętać
 
Nowy fitness klub dedykowany tylko i wyłącznie paniom
 
Szczepienia przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B – nie tylko obowiązek ale i...
 
Spotkajmy się na „Polach Nadziei”. Inauguracja 8. edycji społecznej kampanii