Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Piątek, 23 sierpnia 2019
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (46493)
AGD (207)
Biznes (4848)
Budownictwo (2135)
Dom (1536)
Dziecko (1236)
Edukacja (1799)
Elektronika (906)
Film (113)
Finanse (1729)
Internet (2764)
Komputery (2299)
Książki (215)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1218)
Media (612)
Moda i Styl (1001)
Motoryzacja (1157)
Muzyka (259)
Nieruchomości (1007)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2286)
Polityka (368)
Praca i kariera (967)
Prawo (926)
Reklama i PR (972)
RTV (195)
Sport (833)
Telekomunikacja (519)
Turystyka (1187)
Transport (513)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1681)
Zwierzęta (80)
Życie (1359)
Inne (2661)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1180)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (393)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Nowoczesna Firma


CzasNaWnetrze.pl


CH&K


glospolonii.com


nowości budowlane


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Kolejna odsłona akcji społecznej „Hazard. Nie igraj.”
Dodano: 30.09.2013, godzina: 12:21
Kolejna odsłona akcji społecznej „Hazard. Nie igraj.”
Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.”, której celem jest zwrócenie uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych, tym razem będzie widoczna w przestrzeni miejskiej dzięki akcji wlepkowej.

Wlepki przedstawiają bohaterów kampanii – młodych ludzi grających na automatach, w gry komputerowe lub sms-owe - w towarzystwie haseł: „Gra pociąga, ale wciąga”, „Szczęście nie przychodzi z automatu” czy „Goło i niewesoło”. Pojawią się one w centralnych punktach największych miast, głównych miejscach spotkań młodych ludzi i w okolicach szkół.

Aktualnie trwa też konkurs, w ramach którego uczestnicy przesyłają swoje scenariusze, storyboard lub listy ujęć filmu promującego ideę kampanii „Hazard. Nie igraj”. Twórcy najlepszych projektów będą mogli wziąć udział w warsztatach filmowych prowadzonych przez specjalistów ze Szkoły Mistrzów Reklamy. W trakcie warsztatów dowiedzą się m.in.: jak napisać ciekawy scenariusz, jak nakręcić, montować i udźwiękowić film.

„Hazard. Nie igraj” to pierwsza w Polsce ogólnopolska kampania antyhazardowa, która rozpoczęła się w październiku 2012 roku. Jej start poprzedzony był badaniami przeprowadzonymi ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych przez Fundację CBOS. Wykazały one, że ponad 50 tys. Polaków jest uzależnionych od gier hazardowych, a blisko 200 tys. narażonych na ryzyko uzależnienia. Aktywności realizowane w trakcie kampanii społecznej budują świadomość ryzyka związanego z graniem na automatach o niskiej wygranej, w gry liczbowe, zdrapki, loterie czy konkursy sms. Pokazują też, do jakich problemów życiowych doprowadza uzależnienie od hazardu.

W ramach kampanii realizowane są działania obejmujące on-line, mobile, social media, reklamy w kinie oraz ambient. Reklamy display dostępne są na największych portalach horyzontalnych. Spoty reklamowe można było obejrzeć w sekcjach VOD Onet oraz w sieci kin Multikino. Dostępne są także na YouTube, W portalu społecznościowym Facebook prowadzony jest profil „nie igraj”, który skupia ponad 2 700 fanów. Istotnym elementem kampanii był ambient – murale obecne w 6 najważniejszych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni i Wrocławiu, a także wlepki, naklejki na lustrachi plakaty w kinach, pubach i centrach rozrywki.

Grupą docelową kampanii są osoby w wieku od 15 do 24 lat, czyli pokolenie Y, określane również mianem pokolenia klapek i iPodów czy generacją nanosekundy. Działania kierowane są także do rodziców i opiekunów oraz nauczycieli i dyrektorów szkół. 

Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.” finansowana jest ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Jej realizacja rozpoczęła się w ubiegłym rokui zakończy się w październiku 2013 roku.

Przygotowaniem strategii oraz zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Value Media, z a kreację odpowiedzialna jest Szkoła Mistrzów Reklamy. Działania w mediach społecznościowych prowadzi 8fish, natomiast za PR odpowiada agencja Personal PR.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej:

www.nieigraj.com.pl

Informacje o konkursie dostępne są na profilu:

 https://www.facebook.com/nieigraj

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 7 + 10:


 

O AUTORZE
  
Fast PR
www.fastpr.pl

Firma

Fast PR
Agencja PR
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
CES 2014:nadchodzący trend - dom inteligentnie zarządzanyCES 2014:nadchodzący trend - dom inteligentnie zarządzany
Za usługę hostingu w SuperHost.pl można płacić wirtualną walutą BitcoinZa usługę hostingu w SuperHost.pl można płacić wirtualną walutą Bitcoin
SmartMedia dostarczyła oprogramowanie na skanery dla neoznaczkaSmartMedia dostarczyła oprogramowanie na skanery dla neoznaczka
Raport na temat zarobków tłumaczyRaport na temat zarobków tłumaczy
PlaceKnow.com wie, gdzie chcesz spędzić wymarzone wakacjePlaceKnow.com wie, gdzie chcesz spędzić wymarzone wakacje
 
Zobacz wszystkie »