Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Środa, 28 października 2020
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47504)
AGD (207)
Biznes (4975)
Budownictwo (2137)
Dom (1538)
Dziecko (1249)
Edukacja (1822)
Elektronika (969)
Film (119)
Finanse (1787)
Internet (2984)
Komputery (2477)
Książki (216)
Kulinaria (990)
Kultura i sztuka (1223)
Media (615)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1167)
Muzyka (267)
Nieruchomości (1011)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2443)
Polityka (369)
Praca i kariera (979)
Prawo (930)
Reklama i PR (978)
RTV (196)
Sport (840)
Telekomunikacja (527)
Turystyka (1198)
Transport (515)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1694)
Zwierzęta (83)
Życie (1399)
Inne (2669)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1624)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (101)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

ITR


Ogrodnictwo


golf


itwtransporcie


BIOERD


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Blue City - Podsumowania i plany
Dodano: 07.01.2013, godzina: 12:54
Blue City - Podsumowania i plany
Rok 2012 to dla Blue City rok stabilizacji i utrwalania pozycji rynkowej na warszawskiej mapie centrów handlowych. Pod błękitną kopułą pojawiły się nowe marki, klienci bawili się tu na licznych imprezach i brali udział w wielu akcjach promocyjnych. Jaki będzie rok 2013? Upłynie pod znakiem planowania i przygotowania nowych inwestycji.

Blue City skończył rok 2012 z 4-procentowym wzrostem w liczbie odwiedzających. W tym samym okresie, według badań niezależnych firm, średni ruch w skali kraju w segmencie centrów handlowych zmalał aż o 7 proc., w segmencie hipermarketów ilości klientów również spadła w porównaniu do roku ubiegłego. Można zatem powiedzieć, że Blue City nie tylko zanotowało znaczący wzrost w porównaniu do średniej rynkowej, ale też, że jest to kolejny z rzędu rok, w którym powiększa ilość nowych klientów. To cieszy, zwłaszcza w kontekście nieustających doniesień medialnych o pogłębiającym się kryzysie w Polsce i w Europie.

Mimo spowolnienia gospodarczego Blue City udało się w 2012 roku otworzyć wiele nowych sklepów i placówek nowych Najemców. Pojawiły się marki ważne dla centrum: Ispot, Hebe, Wedel, Yes, Parfois, Redberry, Olimpia. Wynajęto kolejną powierzchnię biurową dla firmy GPoland. Centrum przeprowadziło dwie kampanie wizerunkowe oraz szereg kampanii taktycznych wspierających ponad 60 imprez, które odbyły się na jego terenie. Zorganizowało duże imprezy z wiodącymi markami dla dzieci: LEGO, Hasbro, Smyk, Toys”R”Us, a także było gospodarzem wydarzeń kulturalnych i wystaw przygotowanych wspólnie z Ośrodkiem Kultury Ochota oraz Leica Galery. Kontynuowało też imprezy cykliczne takie jak Jarmarki Produktów Regionalnych czy Festiwal Wina i Serów, zainicjowało imprezy dla bloggerów modowych oraz organizowało pokazy taneczne, wydarzenia edukacyjne. Ponadto w ubiegłym roku centrum na elewacji budynku stworzyło nową konstrukcję, którą udostępnia Najemcom pod ich logotypy, oraz wprowadziło nowy system oznakowania poziomów 0 i +1 i nowe elementy dekoracji świątecznych. Proces odświeżania wystroju centrum będzie kontynuowany w następnych latach, remonty będą dotyczyły głównie toalet oraz prowadzących do nich korytarzy.

W 2013 i 2014 roku czekają Blue City nowe inwestycje. Zarząd jest w trakcie pozyskiwania gruntu przylegającego do działki, na której stoi budynek centrum, gdzie w najbliższych latach ruszy najprawdopodobniej inwestycja biurowa. Jednym z najważniejszych planowanych działań będzie planowane przeniesienie części restauracyjnej o jeden poziom w górę. W ten sposób centrum handlowe otrzyma nie tylko nowy, przystosowany do dzisiejszych wymagań klientów, nowoczesny foodcourt, ale również powierzchnie pod dodatkowe sklepy odzieżowe znanych marek na poziomie +1. Jak co roku Blue City pragnie przyjąć pod swój dach nowe atrakcyjne dla klientów marki odzieżowe, na czele z wiodącymi operatorami w branży. Planuje też usprawnić system komunikacji z klientami poprzez nowatorskie rozwiązania internetowe. Plan imprez przewiduje organizację kilkudziesięciu ciekawych wydarzeń, wspomaganych skoordynowanymi kampaniami informacyjnymi i promocyjnymi.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl

Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 12 + 2:


 

O AUTORZE
  
CH Blue City
www.bluecity.pl

Firma

Małgorzata Maier
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Saksofonowy zawrót głowySaksofonowy zawrót głowy
Marzec w Inca PlayMarzec w Inca Play
Misz-Masz po raz trzeciMisz-Masz po raz trzeci
Noc Zakupów w Blue CityNoc Zakupów w Blue City
Wybory Miss Egzotica International Wybory Miss Egzotica International
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Inchcape otworzył pierwszy w Europie salon samochodowy w galerii handlowej
 
Salon Quiosque w Centrum Handlowym Auchan Łomianki
 
Real Estate Central Europe wzbogaci grono wystawców Targów ReDI, Retail Destination Initiative
 
Metro Properties potwierdza udział w majowych Targach ReDI
 
Więcej mody i niezwykłe nagrody czekają w nowej galerii CH Auchan w Łomiankach