Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Środa, 23 września 2020
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47461)
AGD (207)
Biznes (4971)
Budownictwo (2137)
Dom (1538)
Dziecko (1249)
Edukacja (1820)
Elektronika (966)
Film (119)
Finanse (1785)
Internet (2971)
Komputery (2471)
Książki (216)
Kulinaria (990)
Kultura i sztuka (1223)
Media (615)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1167)
Muzyka (267)
Nieruchomości (1011)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2435)
Polityka (369)
Praca i kariera (977)
Prawo (930)
Reklama i PR (978)
RTV (196)
Sport (840)
Telekomunikacja (526)
Turystyka (1198)
Transport (515)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1693)
Zwierzęta (83)
Życie (1398)
Inne (2669)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1624)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (101)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

ITR


menslive.pl


4budowlani


Dobre Media


Synertime


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Credit Agricole zachęca: pomóż bliskiej osobie zostać e-Seniorem!
Dodano: 10.04.2020, godzina: 12:42
Credit Agricole zachęca: pomóż bliskiej osobie zostać e-Seniorem!
Credit Agricole startuje z kampanią edukacyjną, promującą troskę o starsze osoby w czasie epidemii. Bank namawia młodych użytkowników Internetu do pomagania bliskim w korzystaniu z bankowości elektronicznej.

Jak opowiada Anna Płachta, dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital, inspiracją do uruchomienia kampanii była historia pani Janiny z Białegostoku, która w jednym z badań ankietowych tak opowiedziała o swoich pierwszych doświadczeniach z e-bankiem: „Jestem osobą starszą i nauczono mnie bankowości online. Credit Agricole jest pierwszym bankiem, w którym spróbowałam robienia przelewów internetowych. W innych bankach się bałam, a tutaj doradca w placówce tak mnie przekonał i tak pouczył, że się odważyłam. I nie żałuję".

- Niestety większość starszych klientów naszej placówki nie ma dostępu do konta internetowego. Dlatego tak ważna jest nasza rola i jak największe wsparcie bliskich, by tam, gdzie to jest to możliwe, wyręczyć ich i edukować. To jest istotne dla bezpieczeństwa nas wszystkich – mówi Beata Szafarz, dyrektor placówki Credit Agricole w Lublinie.

Bank zachęca młodych internautów do pomocy. Wykorzystując chwytliwe filmiki na Instagramie oraz posty na Facebooku, zwraca uwagę na temat bezpieczeństwa seniorów i przekonuje, że e-bankowanie bez wychodzenia z domu, jest proste i wygodne.

Kampania zachęca do zaglądania na stronę www.credit-agricole.pl/wsparcie-dla-seniora, gdzie można znaleźć przejrzyste instrukcje wyjaśniające jak samodzielnie założyć konto przez aplikację na telefonie, a także jak się zalogować na koncie, sprawdzić stan środków, wykonać przelew itp. Są także praktyczne porady, jak bezpiecznie korzystać z Internetu i nie dać się naciągnąć oszustom.

- Kiedyś to oni - rodzice, dziadkowie, bliscy krewni - dbali o nasze bezpieczeństwo. Dziś to my, bardziej niż kiedykolwiek, możemy się odwdzięczyć i zadbać o nich. Pomóżmy swoim seniorom załatwić wszystkie płatności bezpiecznie z domu, bo e-bankowanie to dla nich najlepsze wyjście – zachęca Anna Płachta.

Warto przypomnieć, że we wszystkich placówkach Credit Agricole, w godz. 10-12 są obsługiwane wyłącznie osoby powyżej 65 roku życia. Doradcy bankowi załatwiają w tym czasie wszystkie bieżące sprawy klientów-seniorów, ale także wykorzystują okazję rozmowy o możliwościach jakie dają kanały bankowości zdalnej w Internecie lub aplikacji mobilnej.

- Zdecydowaliśmy się wprowadzić godziny dla seniorów w trosce o zdrowie i wygodę naszych najstarszych klientów, a także z myślą o bezpieczeństwie naszych pracowników. Mamy dzięki temu więcej czasu na rozmowę ze starszymi klientami o korzystaniu z usług banku w domu. W inny sposób, niż bezpośrednia rozmowa, trudno do nich dotrzeć – wyjaśnia Damian Ragan, wiceprezes banku.

Załą…czniki dostą™pne są… bezpłatnie dla zarejestrowanych rzeczników, dziennikarzy i wydawców mediów (portale, wortale, blogi, fora, prasa, radio, TV) oraz Internautów niezalogowanych, o ile rzecznik prasowy, agencja PR lub biuro prasowe nie zaznaczyli inaczej.
Nie masz konta? Zarejestruj się!

IMG 1

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 5 + 1:


 

O AUTORZE
  
Credit Agricole
www.credit-agricole.pl

Firma

Przemyslaw Przybylski
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
1 mld zł w sprzedaży ubezpieczeń inwestycyjnych w Credit Agricole1 mld zł w sprzedaży ubezpieczeń inwestycyjnych w Credit Agricole
Credit Agricole partnerem konkursu animacji - Timecode Akcja AnimacjaCredit Agricole partnerem konkursu animacji - Timecode Akcja Animacja
Credit Agricole wydłuża godziny pracy placówekCredit Agricole wydłuża godziny pracy placówek
Credit Agricole nagradza klientów z kontem specjalnymi ofertami kredytu gotówkowegoCredit Agricole nagradza klientów z kontem specjalnymi ofertami kredytu gotówkowego
Credit Agricole włącza się do gry ze specjalną ofertą dla graczyCredit Agricole włącza się do gry ze specjalną ofertą dla graczy
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
1 mld zł w sprzedaży ubezpieczeń inwestycyjnych w Credit Agricole
 
Credit Agricole partnerem konkursu animacji - Timecode Akcja Animacja
 
Credit Agricole wydłuża godziny pracy placówek
 
Credit Agricole nagradza klientów z kontem specjalnymi ofertami kredytu gotówkowego
 
Credit Agricole włącza się do gry ze specjalną ofertą dla graczy