Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Czwartek, 22 kwietnia 2021
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47761)
AGD (207)
Biznes (5011)
Budownictwo (2138)
Dom (1539)
Dziecko (1252)
Edukacja (1826)
Elektronika (980)
Film (120)
Finanse (1804)
Internet (3029)
Komputery (2513)
Książki (216)
Kulinaria (990)
Kultura i sztuka (1225)
Media (616)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1170)
Muzyka (269)
Nieruchomości (1011)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2488)
Polityka (370)
Praca i kariera (988)
Prawo (936)
Reklama i PR (979)
RTV (196)
Sport (841)
Telekomunikacja (528)
Turystyka (1200)
Transport (515)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1700)
Zwierzęta (83)
Życie (1415)
Inne (2675)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1624)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (101)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Magazyn Przemysłu Rybnego


Kurier


GO


Urządzone.pl


Tydzień+


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

JBcomm wzmacnia swoje kompetencje CSR
Dodano: 18.07.2014, godzina: 13:16
JBcomm wzmacnia swoje kompetencje CSR
Agencja rozpoczęła realizację projektu unijnego pt. „JBcomm – komunikacja odpowiedzialna społecznie. Wdrożenie strategii CSR drogą do rozwoju kompetencji spółki”. W jego ramach firma chce zwiększyć swoją społeczną odpowiedzialność, angażując się na rzecz pracowników, interesariuszy firmy oraz środowiska naturalnego, a także wspierać swoich klientów w podejmowaniu podobnych...

Projekt obejmuje kompleksowe wdrożenie programu CSR w JBcomm – od stworzenia strategii, po jej wprowadzenie i realizację w wielu obszarach, uwzględniając otoczenie wewnętrzne i zewnętrzne agencji. Planowane działania to m.in.: zaproponowanie nowej metodologii audytu społecznego zaangażowania biznesu, zwiększenie efektywności materiałowej świadczonych usług, wdrożenie filozofii work-life-balance, doradztwo w obszarze podejmowanych przez interesariuszy firmy inicjatyw CSR oraz podjęcie aktywności na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Ważnym aspektem programu jest powstanie nowego kodeksu etycznego agencji.

Na realizację projektu JBcomm otrzymała od Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej kwotę 98.000,00 zł netto. Pozostała część środków o łącznej wartości 76.537,00 zł pochodzi z budżetu agencji.

- Dzięki przyznanemu wsparciu możliwe jest przeprowadzenie działań, mających na celu podniesienie konkurencyjności spółki JBcomm, przez zwiększenie transparentności i efektywności świadczonych przez nas usług oraz rozwój kompetencji pracowników w zakresie tworzenia i realizowania projektów CSR – mówi Joanna Bartnik, Dyrektor Zarządzający agencji. Projekt pod nazwą „JBcomm – komunikacja odpowiedzialna społecznie. Wdrożenie strategii CSR drogą do rozwoju kompetencji spółki” ruszył 1 czerwca i potrwa do 31 grudnia 2014 r.

***
JBcomm to agencja komunikacji zajmująca się doradztwem strategicznym, realizacją kampanii informacyjno-edukacyjnych, zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych, PR korporacyjnym i PR marki, CSR oraz komunikacją w mediach społecznościowych. Firma specjalizuje się w obsłudze firm z branży FMCG, wyposażenia wnętrz/ budowlanej/design oraz dostawców usług profesjonalnych. Do grona klientów agencji należą obecnie m.in. OSM Piątnica, Drosed, FRoSTA, Dornbracht, Alape, Piccolo Leonardo, cafe d’arte.


KOMENTARZE
20.04.2021, 16:05 Anonymous
Medicine prescribing information. Long-Term Effects.
lyrica cost per pill in US
Some information about medicines. Get here.

Dodaj komentarz:

Ile to jest 14 + 19:


 

O AUTORZE
  
JBcomm
www.jbcomm.pl

Firma

JBcomm
Agencja PR
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Owocowe lato – sezon na jogurtowe koktajle otwarty!Owocowe lato – sezon na jogurtowe koktajle otwarty!
Doświadcz języka – o naturalnym potencjale najmłodszychDoświadcz języka – o naturalnym potencjale najmłodszych
Rosół - smak, którego się nie zapominaRosół - smak, którego się nie zapomina
Piątnica: kolejne 6 miesięcy dynamicznego wzrostu Piątnica: kolejne 6 miesięcy dynamicznego wzrostu
Do wyboru, do koloru - rodzina serków Twój Smak Puszysty powiększa się!Do wyboru, do koloru - rodzina serków Twój Smak Puszysty powiększa się!
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Marketing software - IT w służbie marketingu
 
Fast Cut dla Lekam
 
Ćwierć miliona Ekspertów Streetcom Polska
 
Juliusz Głuski właścicielem i prezesem agencji Image Doctors
 
Jakub Sagan creative copywriterem w The Digitals