Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Piątek, 10 kwietnia 2020
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47135)
AGD (207)
Biznes (4926)
Budownictwo (2137)
Dom (1538)
Dziecko (1246)
Edukacja (1810)
Elektronika (961)
Film (118)
Finanse (1758)
Internet (2903)
Komputery (2421)
Książki (216)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1222)
Media (614)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1159)
Muzyka (266)
Nieruchomości (1008)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2381)
Polityka (368)
Praca i kariera (973)
Prawo (927)
Reklama i PR (976)
RTV (196)
Sport (838)
Telekomunikacja (524)
Turystyka (1194)
Transport (513)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1686)
Zwierzęta (83)
Życie (1384)
Inne (2664)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

TVN


Podhale24


turystyka.wp.pl


Rzecznikprasowy.pl


EM


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Kaspersky jednym z najważniejszych dostawców szkoleń dot. bezpieczeństwa
Dodano: 26.03.2020, godzina: 11:59
Kaspersky jednym z najważniejszych dostawców szkoleń dot. bezpieczeństwa
Firma Kaspersky została uwzględniona w raporcie „The Forrester Wave™: Security Awareness and Training Solutions” dla I kwartału 2020 r., który ocenia dostawców usług szkoleniowych z zakresu cyberbezpieczeństwa i pomaga w wyborze odpowiedniego rozwiązania w zależności od potrzeb organizacji.
Firma Kaspersky znalazła się w gronie 12 najbardziej liczących się na rynku dostawców.

Według badania firmy Kaspersky dotyczącego zagrożeń dla bezpieczeństwa IT zarówno korporacje (67%), jak i małe i średnie firmy (64%) planują zwiększenie swoich budżetów na szkolenia i edukację, w tym kursy w zakresie świadomości bezpieczeństwa IT. Jednak aby poprawić sytuację firmy w zakresie bezpieczeństwa, inicjatywy edukacyjne nie powinny ograniczać się jedynie do przekazywania wiedzy na temat cyberbezpieczeństwa, ale prowadzić także do zmian w zachowaniu personelu. Odpowiednio wyszkoleni pracownicy będą przestrzegać polityk i najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa. To z kolei pomoże chronić reputację firmy, zmniejszając ryzyko padnięcia ofiarą cyberataku na skutek nieumyślnych działań personelu.

Jak zauważono w raporcie „The Forrester Wave: Security Awareness and Training Solutions” dla I kwartału 2020 r., „Automated Security Awareness Platform firmy Kaspersky to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie przeznaczone dla małych i średnich przedsiębiorstw, w których brakuje wiedzy dotyczącej cyberbezpieczeństwa lub uczenia się”. W tym samym raporcie można również przeczytać, że „małe organizacje poszukujące obszernej biblioteki treści oraz zautomatyzowanego rozwiązania powinny rozważyć firmę Kaspersky”.

Aby znaleźć się w raporcie firmy Forrester, producenci muszą wykazać, że ich rozwiązania posiadają „możliwości segmentacji danych, dzięki czemu ich klienci mogą podnieść i rozwinąć swoją świadomość zachowania oraz kulturę bezpieczeństwa”. Rozwiązanie Kaspersky Automated Security Awareness Platform pomaga osiągnąć ten cel, umożliwiając klientom firmy Kaspersky organizowanie programów szkoleniowych o różnym stopniu trudności, tak aby różne grupy pracowników uzyskały wskazówki odpowiednie do funkcji, jakie pełnią w firmie.

Oferta firmy Kaspersky w zakresie podnoszenia świadomości bezpieczeństwa obejmuje rozwiązania szkoleniowe, stworzone w oparciu o nauki behawioralne, analitykę danych, jak również badania psychologiczne oraz dotyczące kreatywnego uczenia się, które pomagają organizacjom budować „cyberbezpieczną” kulturę. Takie podejście zwiększa zaangażowanie w rozwiązywanie problemów dot. cyberbezpieczeństwa, które mogą dotyczyć wszystkich pracowników, niezależnie od tego, w jakim dziale pracują, i zapewnia uwzględnienie firmy Kaspersky w raporcie analitycznym firmy Forrester. Produkty firmy obejmują:

  • Szkolenia z elementami grywalizacji, takie jak Kaspersky Interactive Protection Simulation (KIPS) dla osób podejmujących decyzje oraz CyberSafety Management Games (CSMG).
  • Kaspersky Automated Security Awareness Platform – platforma oferująca interaktywne mikrolekcje, testy oraz symulowane ataki phishingowe pomagające zmienić zachowanie wszystkich pracowników.
  • Cybersecurity for IT Online – symulacje pozwalające wyposażyć ogólnych specjalistów IT (takich jak administratorzy IT) w niezbędne umiejętności oraz wiedzę w zakresie cyberbezpieczeństwa.

Dotychczas 550 000 pracowników różnych firm z 75 krajów zostało przeszkolonych przy użyciu rozwiązań Kaspersky Security Awareness. To, jak również duże zainteresowanie ze strony klientów organizacji Forrester, którzy zgłaszali zapytania i prosili o konsultacje, pozwoliło firmie Kaspersky uplasować się wśród 12 najistotniejszych dostawców w tym sektorze.

Nieustannie doskonaląc nasze usługi w zakresie szkolenia pracowników, jesteśmy niezwykle dumni, że zaliczono nas do grona najważniejszych dostawców ochrony. Rozwiązania firmy Kaspersky powstały w oparciu o ponad 20-letnie doświadczenie w branży cyberbezpieczeństwa. To pomogło nam przygotować kursy szkoleniowe uwzględniające niemal wszystkie scenariusze bezpieczeństwa korporacyjnego. Wykorzystujemy technologie e-learningowe oraz prawdziwe studia przypadków, aby poprzez nasze programy edukacyjne poprawić kulturę cyberbezpieczeństwa w firmach. Sami nieustannie się dokształcamy i będziemy odpowiednio rozwijać nasze portfolio, aby sprostać rekomendacjom firmy Forrester oraz rosnącemu zapotrzebowaniu ze strony naszych klientów – powiedziała Elena Molczanowa, odpowiedzialna za marketing produktów Security Awareness w firmie Kaspersky.

Dalsze informacje dotyczące usług szkoleniowych firmy Kaspersky oraz raportu „Forrester Wave: Security Awareness and Training Solutions” dla I kw. 2020 r. są dostępne na stronie https://r.kaspersky.pl/YnddG.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky jako źródła.

Wszystkie informacje prasowe są dostępne na stronie https://www.kaspersky.pl/nowosci.


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 3 + 12:


 

O AUTORZE
  
Kaspersky Lab Polska
www.kaspersky.pl

Firma

Kupczyk Piotr
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Cyberprzestępcy wykorzystują nazwy popularnych aplikacjiCyberprzestępcy wykorzystują nazwy popularnych aplikacji
Holy Water: kreatywny cyberatak wykorzystujący metodę „przy wodopoju”Holy Water: kreatywny cyberatak wykorzystujący metodę „przy wodopoju”
Kaspersky Lab Polska oferuje uczniom i nauczycielom z polskich szkół bezpłatne licencjeKaspersky Lab Polska oferuje uczniom i nauczycielom z polskich szkół bezpłatne licencje
Trojan Ginp dla Androida udaje lokalizator osób zarażonych wirusem COVID-19Trojan Ginp dla Androida udaje lokalizator osób zarażonych wirusem COVID-19
Kaspersky wspiera służbę zdrowia w czasie pandemii i oferuje bezpłatnie licencje na produktyKaspersky wspiera służbę zdrowia w czasie pandemii i oferuje bezpłatnie licencje na produkty
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Cyberprzestępcy wykorzystują nazwy popularnych aplikacji
 
Holy Water: kreatywny cyberatak wykorzystujący metodę „przy wodopoju”
 
Kaspersky Lab Polska oferuje uczniom i nauczycielom z polskich szkół bezpłatne licencje
 
Trojan Ginp dla Androida udaje lokalizator osób zarażonych wirusem COVID-19
 
Kaspersky wspiera służbę zdrowia w czasie pandemii i oferuje bezpłatnie licencje na produkty