Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Piątek, 10 kwietnia 2020
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47135)
AGD (207)
Biznes (4926)
Budownictwo (2137)
Dom (1538)
Dziecko (1246)
Edukacja (1810)
Elektronika (961)
Film (118)
Finanse (1758)
Internet (2903)
Komputery (2421)
Książki (216)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1222)
Media (614)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1159)
Muzyka (266)
Nieruchomości (1008)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2381)
Polityka (368)
Praca i kariera (973)
Prawo (927)
Reklama i PR (976)
RTV (196)
Sport (838)
Telekomunikacja (524)
Turystyka (1194)
Transport (513)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1686)
Zwierzęta (83)
Życie (1384)
Inne (2664)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1623)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (100)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Sportbiznes.pl


Połówki Pomarańczy


Magazyn Przemysłu Rybnego


Signs.pl


Puls Gniezna


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Kobiecy Assistance – jak Panie korzystają z usług pomocowych
Dodano: 09.03.2020, godzina: 13:54
Kobiecy Assistance – jak Panie korzystają z usług pomocowych
Usługi assistance stają się coraz bardziej powszechne. Posiada je też coraz więcej kobiet i to już nie tylko w formie assistance samochodowego. Polki doceniają również zalety pomocy firmy assistance w sytuacji awarii w domu, konieczności wezwania lekarza, czy wsparcia w przypadku problemów podczas podróży zagranicznej.

Z IX Ogólnopolskiego Badania Assistance wynika, że coraz więcej Polek posiada i korzysta z assistance. W tegorocznym badaniu 38% Pań potwierdza posiadanie takiego ubezpieczenia. Jeszcze dziesięć lat temu tylko 22% kobiet posiadało usługi assistance. Jak zatem z pomocy korzystają Panie?

Kobiety najczęściej posiadają assistance samochodowy (89%), na drugim miejscu znajduje się assistance domowy (25%), a w dalszej kolejności assistance medyczny (16%) i podróżny (11%). Najbardziej przydatną usługą dla Pań, poza najpopularniejszym holowaniem (85%), jest pomoc medyczna (56%), pomoc w podróży (52%) i pomoc w domu (21%).

Wyniki badania pokazują także, że posiadanie usług assistance idzie w parze z ich wykorzystaniem. Taki sam procent Pań, które mają assistance, deklaruje, że korzysta z pomocy w praktyce. 14% kobiet korzysta z nich co najmniej raz w roku. Co ważne, aż 96% jest zadowolona z uzyskanego wsparcia.

Pomocna dłoń partnera

Panie, spytane z czyjej pomocy korzystają, w razie nagłej awarii auta deklarują, że ponad połowa z nich (52%) dzwoni do swojego małżonka lub partnera. W takiej sytuacji, z usług firm assistance korzysta co czwarta kobieta. 18% Pań udaje się do serwisu samochodowego lub zakładu naprawczego. Z kolei 9% korzystają z pomocy znajomych. Bezpośrednio do pomocy drogowej dzwoni zaledwie 5% ankietowanych Pań, a tylko 1% korzysta ze wsparcia sąsiedzkiego*. W kontekście awarii w domu Panie równie mocno liczą na wsparcie małżonka lub partnera (51%). Z pomocy firmy assistance i specjalisty ds. napraw korzysta 40% Polek.

* Respondenci mogli zaznaczyć więcej niż 1 odpowiedź 


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 15 + 17:


 

O AUTORZE
  
Europ Assistance Polska
www.europ-assistance.pl

Firma

Europ Assistance Polska
Biuro prasowe
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Europ Assistance ze specjalną infolinią dla swoich pracowników Europ Assistance ze specjalną infolinią dla swoich pracowników
Cyfryzacja biznesu – to nie trend, to koniecznośćCyfryzacja biznesu – to nie trend, to konieczność
Assistance staje się powszechneAssistance staje się powszechne
Laur Klienta GRAND PRIX 2020 dla Europ Assistance PolskaLaur Klienta GRAND PRIX 2020 dla Europ Assistance Polska
Druga specjalistyczna opinia medyczna od Europ AssistanceDruga specjalistyczna opinia medyczna od Europ Assistance
 
Zobacz wszystkie »