Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Wtorek, 26 stycznia 2021
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47619)
AGD (207)
Biznes (4996)
Budownictwo (2138)
Dom (1538)
Dziecko (1250)
Edukacja (1823)
Elektronika (974)
Film (119)
Finanse (1795)
Internet (3002)
Komputery (2489)
Książki (216)
Kulinaria (990)
Kultura i sztuka (1223)
Media (616)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1169)
Muzyka (267)
Nieruchomości (1011)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2463)
Polityka (370)
Praca i kariera (985)
Prawo (933)
Reklama i PR (979)
RTV (196)
Sport (840)
Telekomunikacja (528)
Turystyka (1199)
Transport (515)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1697)
Zwierzęta (83)
Życie (1406)
Inne (2671)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1624)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (101)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

InfoON


GO


Signs.pl


Sportowa Historia.PL


TO


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

1/4 graczy na całym świecie nie mówi swoim rodzicom, ile czasu poświęca na gry wideo
Dodano: 10.12.2020, godzina: 12:13
1/4 graczy na całym świecie nie mówi swoim rodzicom, ile czasu poświęca na gry wideo
Jedna czwarta (27%) graczy na całym świecie wstydzi się tego, ile czasu poświęca grom, i ukrywa ten fakt przed rodzicami – wynika z globalnego badania (1) firmy Kaspersky. Problem ten stał się tematem dyskusji podczas panelu na żywo „Mum’s Got Game”.

Nowe badanie, zlecone przez firmę Kaspersky i przeprowadzone przez organizację Savanta w listopadzie, dotyczyło grania w gry komputerowe w 2020 r. i obejmowało 5 031 respondentów z 17 krajów. Badanie miało na celu przyjrzenie się, jak zmieniła się dynamika między graczami a ich rodzicami, oraz zastanowienie się, jak można przełamać bariery oraz stygmatyzację.

Według graczy biorących udział w badaniu wstyd związany z graniem w gry wideo wynika z wciąż pokutującej stygmatyzacji tej aktywności (2), która często postrzegana jest jako „niezdrowa” (61%) lub „negatywnie wpływająca na mózg" (42%).

Największe rozczarowanie graczy wynika z tego, że mimo dostrzegania wielu pozytywnych aspektów gier – takich jak rozwój kreatywności (43%), umiejętności społecznych (34%) czy rozwiązywania problemów (31%) – ich rodzice są mniej skłonni zainteresować się ich pasją, głównie dlatego, że samo granie, jak i społeczne elementy tej aktywności są zupełnie inne niż w przypadku takich rozrywek jak kino czy muzyka. Połowa graczy (47%) uważa, że gdyby ich rodzice otworzyli się na gry, ich ogólne relacje uległyby poprawie.

Aby temu zaradzić, firma Kaspersky zorganizowała wraz z trzema mamami panel dyskusyjny „Mums Got Game”. Mamy te same są graczami albo wychowały profesjonalnych graczy i mają dużo do powiedzenia w tym temacie:

  • Anne Fish, mama Benjyfishy’ego (który gra w Fortnite dla grupy NRGgg i posiada 2,5 mln subskrybentów na Twitchu),
  • Keza MacDonald, redaktorka sekcji o grach wideo w magazynie Guardian,
  • Ruth Payne, mama Behzingi (członka grupy Sidemen posiadającej 4 mln subskrybentów w serwisie YouTube).

Dyskusja została opublikowana w serwisie YouTube 9 grudnia 2020 r.: https://youtu.be/eitgVTe8pew.

Andrew Winton, odpowiedzialny za marketing w firmie Kaspersky, powiedział: W tym roku wiele osób znalazło w grach ogromne wsparcie. Dawały im pocieszenie, wytchnienie i pozwalały zawierać przyjaźnie w tych trudnych czasach. Niestety negatywne postrzeganie tego rodzaju aktywności może stanowić przeszkodę w prowadzeniu otwartego dialogu oraz budowaniu relacji w wielu rodzinach. Mamy nadzieję, że mądre wypowiedzi mam pomogą zapoczątkować lepsze i bardziej pozytywne rozmowy pomiędzy graczami a rodzicami.

Pełny raport wykorzystany w tej informacji prasowej jest dostępny na oficjalnym blogu firmy Kaspersky – Kaspersky Daily: https://kas.pr/v1fa

Wybrane fragmenty wypowiedzi z dyskusji online:

Anne

  • eSport oraz gry komputerowe umożliwiają nabywanie uniwersalnych zdolności, takich jak umiejętności przywódcze czy komunikacyjne, które stanowią przedmiot nauczania na studiach wyższych.
  • Urządzenie do grania w miejscu publicznym oznacza, że może ono stać się tematem rozmów rodzinnych.
  • Skoro i tak wszyscy utknęliśmy w domach, możemy teraz bardziej zainteresować grami, w jakie grają nasze dzieci.

Keza

  • Należy wspierać pasje swoich dzieci, nawet jeśli sami ich nie podzielamy.
  • Chodzi o to, by traktować gry jak każde inne zainteresowanie, niekoniecznie jako potencjalne zło.
  • Kariery związane z grami są dobrze płatne i mogą zahaczać o różne dziedziny, jak muzyka czy sztuka, tworzenie programów, projektowanie, pisanie... a nawet dziennikarstwo.

Ruth

  • Ważne jest, by monitorować, co robią dzieci, ale trzeba też im zaufać.
  • Nie musisz umieć grać, żeby mieć otwarty umysł.
  • Dzięki grom mój syn Ethan zyskał ogromną pewność siebie.
  • Znajomi poznani podczas gier stanowią potężny system wsparcia.

(1) Badanie „Generation Game" zostało przeprowadzone przez organizację Savanta na zlecenie firmy Kaspersky w listopadzie 2020 r. wśród 5 031 respondentów w ponad 17 państwach. Wszyscy uczestnicy badania mieli poniżej 35 lat, równomiernie reprezentowali płeć, wiek oraz warunki socjoekonomiczne, uważali się za graczy i grali na komputerze PC co najmniej 5-10 godzin tygodniowo

(2) https://www.researchgate.net/publication/316553677_Negative_Stereotypes_of_Online_Gamers_and_the_Communication_Consequences

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky jako źródła.

Wszystkie informacje prasowe są dostępne na stronie https://www.kaspersky.pl/nowosci.


KOMENTARZE
10.01.2021, 15:31 Anonymous
Medicine information. Brand names. where can i buy generic prednisone prices in USA. All what you want to know about meds. Read here.
[url=http://bpo.gov.mn/content/431]Some about pills.[/url] [url=http://beatricehoward.com/kiki-checks-up-on-ed-today/#comment-434749]All what you want to know about medicines.[/url] [url=http://audit.tsu.ac.th/page_comment_webboard.php?cat_id=23&id=966]Everything trends of meds.[/url] aceea82

Dodaj komentarz:

Ile to jest 8 + 5:


 

O AUTORZE
  
Kaspersky Lab Polska
www.kaspersky.pl

Firma

Kupczyk Piotr
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Kaspersky przedstawia rekomendacje w zakresie bezpieczeństwa IT dla firm na 2021 r.Kaspersky przedstawia rekomendacje w zakresie bezpieczeństwa IT dla firm na 2021 r.
Kaspersky uruchamia raporty analizy zagrożeń dla branży motoryzacyjnejKaspersky uruchamia raporty analizy zagrożeń dla branży motoryzacyjnej
Brakujące ogniwo: eksperci łączą atak na firmę SolarWinds z backdoorem KazuarBrakujące ogniwo: eksperci łączą atak na firmę SolarWinds z backdoorem Kazuar
Kaspersky ujawnia dwa incydenty cyberprzestępcze dotyczące badań nad szczepionkąKaspersky ujawnia dwa incydenty cyberprzestępcze dotyczące badań nad szczepionką
Firma Kaspersky wyróżniona za innowacyjność przez Global Brands MagazineFirma Kaspersky wyróżniona za innowacyjność przez Global Brands Magazine
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Kaspersky przedstawia rekomendacje w zakresie bezpieczeństwa IT dla firm na 2021 r.
 
Kaspersky uruchamia raporty analizy zagrożeń dla branży motoryzacyjnej
 
Brakujące ogniwo: eksperci łączą atak na firmę SolarWinds z backdoorem Kazuar
 
Kaspersky ujawnia dwa incydenty cyberprzestępcze dotyczące badań nad szczepionką
 
Firma Kaspersky wyróżniona za innowacyjność przez Global Brands Magazine