Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Czwartek, 22 kwietnia 2021
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47761)
AGD (207)
Biznes (5011)
Budownictwo (2138)
Dom (1539)
Dziecko (1252)
Edukacja (1826)
Elektronika (980)
Film (120)
Finanse (1804)
Internet (3029)
Komputery (2513)
Książki (216)
Kulinaria (990)
Kultura i sztuka (1225)
Media (616)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1170)
Muzyka (269)
Nieruchomości (1011)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2488)
Polityka (370)
Praca i kariera (988)
Prawo (936)
Reklama i PR (979)
RTV (196)
Sport (841)
Telekomunikacja (528)
Turystyka (1200)
Transport (515)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1700)
Zwierzęta (83)
Życie (1415)
Inne (2675)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1624)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (101)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

Reseller News


Radio RSC


Mitsubishi Motors Polska


CD.pl


Biznes-Warszawa.pl


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Wiedza podana „Na talerzu”. FRoSTA edukuje nt. dodatków do żywności
Dodano: 11.07.2014, godzina: 18:03
Wiedza podana „Na talerzu”. FRoSTA edukuje nt. dodatków do żywności
FRoSTA, jako pierwsza firma w Polsce, usunęła ze wszystkich swoich produktów: wzmacniacze smaku, aromaty, barwniki, tłuszcze utwardzone i skrobię modyfikowaną chemicznie. Wprowadziła także specjalną aplikację na smartfony z podręcznym słownikiem dodatków do żywności.

Dodatki do żywności - barwniki, aromaty, wzmacniacze smaku i konserwanty - są częścią naszych posiłków. Sprawiają, że produkty, które trafiają na nasze stoły, mają atrakcyjny wygląd, bardziej intensywny smak czy zapach. Najwięcej tych substancji kryje się w produktach przetworzonych.

Z myślą o konsumentach, FRoSTA, jako pierwsza marka spożywcza w Polsce, w myśl polityki 100% naturalnego smaku, zrezygnowała z wykorzystania w procesie produkcji wzmacniaczy smaku (m.in. glutaminianu sodu), tłuszczów utwardzonych, barwników, skrobi modyfikowanej i aromatów. Zastąpiła je naturalnymi składnikami i przyprawami, np. oliwą extra vergine czy trawą cytrynową. W efekcie mrożonki od FRoSTY smakują jak przyrządzone w domowej kuchni.

Aby ułatwić konsumentom porównanie składów produktów i świadomy wybór, FRoSTA wspólnie z mgr inż. Joanną Gajdą-Wyrębek, kierownikiem Pracowni Oceny Substancji Dodatkowych do Żywności w Narodowym Instytucie Zdrowia Publicznego przygotowała też aplikację „Na talerzu”.To interaktywna książka kucharska połączona z podręcznym słownikiem substancji dodatkowych. Intuicyjna wyszukiwarka wszystkich dodatków do żywności dostarcza użytecznych informacji o tym, jak powstają konkretne substancje, jak wyglądają, jaką funkcję pełnią w produkcie i jakie mają znaczenie. W ten sposób, stojąc przed sklepową półką, możemy szybko sprawdzić skład produktu, który chcemy kupić.

Dzięki „Na talerzu” można też stworzyć listę zakupów oraz przygotować menu na bazie ponad 1000 przepisów zawierających jedynie naturalne składniki.

Aplikacja FRoSTY jest dostępna bezpłatnie dla użytkowników smartfonów i tabletów. Można ją pobrać z platform: Google Play oraz AppStore.

Więcej nt. polityki 100% naturalnego smaku oraz produktów FRoSTY można znaleźć na stronach www.frosta.pl oraz www.facebook.com/frosta.polska.

Pliki galerii:
Tagi: FRoSTA

KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 18 + 17:


 

O AUTORZE
  
JBcomm
www.jbcomm.pl

Firma

JBcomm
Agencja PR
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Owocowe lato – sezon na jogurtowe koktajle otwarty!Owocowe lato – sezon na jogurtowe koktajle otwarty!
Doświadcz języka – o naturalnym potencjale najmłodszychDoświadcz języka – o naturalnym potencjale najmłodszych
Rosół - smak, którego się nie zapominaRosół - smak, którego się nie zapomina
Piątnica: kolejne 6 miesięcy dynamicznego wzrostu Piątnica: kolejne 6 miesięcy dynamicznego wzrostu
Do wyboru, do koloru - rodzina serków Twój Smak Puszysty powiększa się!Do wyboru, do koloru - rodzina serków Twój Smak Puszysty powiększa się!
 
Zobacz wszystkie »