Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Środa, 28 października 2020
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47504)
AGD (207)
Biznes (4975)
Budownictwo (2137)
Dom (1538)
Dziecko (1249)
Edukacja (1822)
Elektronika (969)
Film (119)
Finanse (1787)
Internet (2984)
Komputery (2477)
Książki (216)
Kulinaria (990)
Kultura i sztuka (1223)
Media (615)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1167)
Muzyka (267)
Nieruchomości (1011)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2443)
Polityka (369)
Praca i kariera (979)
Prawo (930)
Reklama i PR (978)
RTV (196)
Sport (840)
Telekomunikacja (527)
Turystyka (1198)
Transport (515)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1694)
Zwierzęta (83)
Życie (1399)
Inne (2669)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1624)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (101)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

ChP


NBI


LodzDeLuxe


Redakcja "Zieleni Miejskiej"


MotoFocus


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Blue City – nowy wizerunek na nowy rok2013
Dodano: 29.01.2013, godzina: 15:02
Blue City – nowy wizerunek na nowy rok2013
Wraz z początkiem roku centrum handlowe Blue City dokonuje drobnego liftingu swojej marki. Zmiany dotyczą zarówno strategii, sposobu komunikowania się z klientami, jak i kreacji reklam oraz billboardów. Nadal jednak głównym hasłem centrum pozostaje „Kalejdoskop wrażeń”, bo jak żadne inne oferuje odwiedzającym szeroki wachlarz sposobów na spędzenie wolnego czasu.

Inaczej wygląda wizualna strona komunikacji, zmieniły się też hasła reklamowe. Powstała również aplikacja mobilna „Moje Blue City“, której użytkownicy jako pierwsi dowiadywać się będą o wydarzeniach i promocjach związanych z ich ulubionymi, wybranymi najemcami oraz zaznaczonymi zainteresowaniami. Aplikacja ma na celu wytworzenie silniejszego związku między konsumentem a marką Blue City oraz pozwala lepiej poznać klienta i jego potrzeby.

Jak co roku w centrum planowane są tradycyjne cykliczne eventy lub związane ze szczególnymi okazjami. Ponadto raz w miesiącu będą odbywały się wydarzenia skierowane do poszczególnych grup docelowych, czyli najmłodszych, młodzieży oraz dorosłych (będą one odpowiednio komunikowane w adekwatnych do grup docelowych mediach). Będą one służyły budowaniu wizerunku marki oraz przekrojowej prezentacji oferty Blue City.

Za zmianami strategicznymi idzie również lifting kreacji reklamowej. Szeroki wachlarz atrakcji oferowanych przez Blue City sygnalizują „kafelkowe” key visuale oraz ich bogata kolorystyka. Różnokolorowe części sugerują, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Siłę przekazu wzmacniają trzywyrazowe, krótkie hasła. Całości dopełniają informacyjne piktogramy, mające na celu budzenie większej ilości skojarzeń z danym wydarzeniem. Za nową kreację i strategię centrum odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited.

Centrum handlowe Blue City istnieje od 2004 roku. Jest to unikalne centrum handlowo-rozrywkowe czwartej generacji mieszczące się w Warszawie. Składa się na nie ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, a także duże centrum rekreacyjne. Najważniejsze marki, to m.in.: Saturn, Empik, Smyk, TK Maxx, Royal Collection, Zara, C&A, Marks&Spencer, Piotr i Paweł, Go-Sport, Toys"R"Us, New Yorker, Egurrola Dance Kids, Jatomi Pure Fitness Premium i wiele innych.


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 15 + 7:


 

O AUTORZE
  
CH Blue City
www.bluecity.pl

Firma

Małgorzata Maier
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Saksofonowy zawrót głowySaksofonowy zawrót głowy
Marzec w Inca PlayMarzec w Inca Play
Misz-Masz po raz trzeciMisz-Masz po raz trzeci
Noc Zakupów w Blue CityNoc Zakupów w Blue City
Wybory Miss Egzotica International Wybory Miss Egzotica International
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Klucz do BDO, czyli jak się odnaleźć w nowym świecie ewidencji odpadów
 
W Nowym Roku postanawiam że...
 
Opłaty za usługi wodne po nowemu
 
F-gazy: ustawa zgodna z prawem unijnym, nowe wymagania
 
Zmiany w zarządzie banku Credit Agricole