Inaczej wygląda wizualna strona komunikacji, zmieniły się też hasła reklamowe. Powstała również aplikacja mobilna „Moje Blue City“, której użytkownicy jako pierwsi dowiadywać się będą o wydarzeniach i promocjach związanych z ich ulubionymi, wybranymi najemcami oraz zaznaczonymi zainteresowaniami. Aplikacja ma na celu wytworzenie silniejszego związku między konsumentem a marką Blue City oraz pozwala lepiej poznać klienta i jego potrzeby.
Jak co roku w centrum planowane są tradycyjne cykliczne eventy lub związane ze szczególnymi okazjami. Ponadto raz w miesiącu będą odbywały się wydarzenia skierowane do poszczególnych grup docelowych, czyli najmłodszych, młodzieży oraz dorosłych (będą one odpowiednio komunikowane w adekwatnych do grup docelowych mediach). Będą one służyły budowaniu wizerunku marki oraz przekrojowej prezentacji oferty Blue City.
Za zmianami strategicznymi idzie również lifting kreacji reklamowej. Szeroki wachlarz atrakcji oferowanych przez Blue City sygnalizują „kafelkowe” key visuale oraz ich bogata kolorystyka. Różnokolorowe części sugerują, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Siłę przekazu wzmacniają trzywyrazowe, krótkie hasła. Całości dopełniają informacyjne piktogramy, mające na celu budzenie większej ilości skojarzeń z danym wydarzeniem. Za nową kreację i strategię centrum odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited.
Centrum handlowe Blue City istnieje od 2004 roku. Jest to unikalne centrum handlowo-rozrywkowe czwartej generacji mieszczące się w Warszawie. Składa się na nie ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, a także duże centrum rekreacyjne. Najważniejsze marki, to m.in.: Saturn, Empik, Smyk, TK Maxx, Royal Collection, Zara, C&A, Marks&Spencer, Piotr i Paweł, Go-Sport, Toys"R"Us, New Yorker, Egurrola Dance Kids, Jatomi Pure Fitness Premium i wiele innych.