Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Środa, 24 lutego 2021
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47662)
AGD (207)
Biznes (5001)
Budownictwo (2138)
Dom (1538)
Dziecko (1252)
Edukacja (1824)
Elektronika (977)
Film (119)
Finanse (1797)
Internet (3007)
Komputery (2494)
Książki (216)
Kulinaria (990)
Kultura i sztuka (1224)
Media (616)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1169)
Muzyka (268)
Nieruchomości (1011)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2469)
Polityka (370)
Praca i kariera (987)
Prawo (934)
Reklama i PR (979)
RTV (196)
Sport (840)
Telekomunikacja (528)
Turystyka (1200)
Transport (515)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1697)
Zwierzęta (83)
Życie (1410)
Inne (2675)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1624)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (101)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

W-A.PL


Podróże. Sport & Rekreacja


BazaTelefonow


Praca za Granicą


ap.pl


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Oparta na sieci neuronowej platforma firmy Kaspersky odpowiada na pytania dotyczące przyszłości
Dodano: 02.02.2021, godzina: 12:55
Oparta na sieci neuronowej platforma firmy Kaspersky odpowiada na pytania dotyczące przyszłości
Firma Kaspersky uruchomiła platformę Safer Tomorrow, aby lepiej odpowiedzieć na najistotniejsze pytania ludzkości na temat przyszłości. Platforma wykorzystuje sieć neuronową opracowaną przez oddział globalnej agencji reklamowej BBDO.
Wybrane codzienne prognozy są transmitowane na żywo przez internet na billboardzie, który znajduje się na wschodnim wybrzeżu Nowej Zelandii – w jednym z tych miejsc, gdzie najwcześniej wstaje nowy dzień i nadchodzi przyszłość.

Firma Kaspersky jest zaangażowana w budowę bezpieczniejszego świata. W tym celu uważnie śledzi trendy oraz prognozy technologiczne, aby wiedzieć, czego należy się spodziewać w przyszłości i jak można zawczasu zadbać o bezpieczeństwo. Firma wierzy również, że im więcej ludzi zastanawia się nad przyszłością i możliwymi ścieżkami rozwoju społeczeństwa oraz technologii, tym lepiej będzie można przewidzieć i wesprzeć lepsze i bezpieczniejsze jutro.

Dzięki projektowi Safer Tomorrow każdy może uzyskać odpowiedzi na najistotniejsze pytania dotyczące przyszłości – od tych w stylu „Kiedy w końcu będziemy mieli latające samochody?” po „Do czego będą zdolne drukarki 3D za trzydzieści lat”. Dodatkowo, za pośrednictwem strony safertomorrow.online, wszyscy mogą oglądać billboard na żywo z miejsca na Ziemi, które pod względem czasu znajduje się najbardziej w przyszłości.

Przygotowana specjalnie na potrzeby platformy sieć neuronowa wykorzystuje najnowocześniejszą architekturę i techniki uczenia maszynowego. Algorytm został wyszkolony do analizowania pytań i prezentowania prognoz w oparciu o dane zgromadzone z setek tysięcy powiązanych źródeł. Obejmują one książki i magazyny fantastycznonaukowe, wybrane media i blogi. Wykorzystywane są również informacje z Earth 2050 – interaktywnego projektu firmy Kaspersky, który przedstawia futurystyczny obraz świata za 30 lat.

Spoglądanie w przyszłość i próby jej zrozumienia od wieków fascynowały ludzi. To właśnie dzięki tej wiedzy możemy być relatywnie bezpieczni i przygotowani. Firma Kaspersky wierzy w świetlaną przyszłość, w której technologia otworzy przed ludzkością nieznany dotąd potencjał. Właśnie dlatego ją zabezpieczamy. Stworzyliśmy platformę Safer Tomorrow, aby zwiększać świadomość i otwartość ludzi na pojawiające się możliwości – powiedział Andrew Winton, dyrektor działu marketingu w firmie Kaspersky.

Tymczasowy billboard znajdujący się w posiadłości Castlepoint Station na wybrzeżu Wairarapa w Nowej Zelandii można znaleźć na mapie tutaj.

Konstrukcja będzie dostępna dla publiczności do 25 lutego, po czym zostanie zdemontowana. Podczas jej projektowania wzięto pod uwagę wszelkie możliwe względy ekologiczne – użyto zrównoważonych materiałów, które zostaną poddane recyclingowi. Na ekranie LED billboardu ukazywane będą 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu krótkie, wybrane prognozy.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky jako źródła.

Wszystkie informacje prasowe są dostępne na stronie https://www.kaspersky.pl/nowosci.


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 12 + 18:


 

O AUTORZE
  
Kaspersky Lab Polska
www.kaspersky.pl

Firma

Kupczyk Piotr
Rzecznik
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
Kobiety w branży technologicznej – nowy raportKobiety w branży technologicznej – nowy raport
Kaspersky: kolejne spotkanie online z serii GReAT IdeasKaspersky: kolejne spotkanie online z serii GReAT Ideas
DeStalk: ogólnounijny projekt walki ze stalkerware i cyberprzemocąDeStalk: ogólnounijny projekt walki ze stalkerware i cyberprzemocą
AV-Comparatives przyznaje rozwiązaniu Kaspersky Internet Security tytuł Produkt RokuAV-Comparatives przyznaje rozwiązaniu Kaspersky Internet Security tytuł Produkt Roku
Czym interesowały się dzieci podczas przerwy świątecznejCzym interesowały się dzieci podczas przerwy świątecznej
 
Zobacz wszystkie »

PODOBNE KOMUNIKATY
 
Kobiety w branży technologicznej – nowy raport
 
Kaspersky: kolejne spotkanie online z serii GReAT Ideas
 
DeStalk: ogólnounijny projekt walki ze stalkerware i cyberprzemocą
 
AV-Comparatives przyznaje rozwiązaniu Kaspersky Internet Security tytuł Produkt Roku
 
Czym interesowały się dzieci podczas przerwy świątecznej