Logo  
Rzecznicy Agencje Eksperci Eksperci Rzecznicy Agencje Firmy Zaloguj
Rzecznicy Agencje PR Firmy Eksperci Aktywność
rzeczników
Aktywność
firm
Aktywność
agencji PR
Zaloguj

Login: Hasło:
pamiętaj
Nie masz konta? Rejestracja
Nowe hasło
Zamów reklamę w serwisie rzecznikprasowy.pl

       
 
 Czwartek, 28 maja 2020
 
Centrum prasowe dla rzeczników, biur prasowych, agencji PR i dziennikarzy.
Bezpłatne komunikaty prasowe do przedruku.
Zaloguj się!
BRANŻE
Wszystkie (47260)
AGD (207)
Biznes (4948)
Budownictwo (2137)
Dom (1538)
Dziecko (1247)
Edukacja (1812)
Elektronika (962)
Film (118)
Finanse (1771)
Internet (2933)
Komputery (2437)
Książki (216)
Kulinaria (989)
Kultura i sztuka (1222)
Media (614)
Moda i Styl (1004)
Motoryzacja (1161)
Muzyka (267)
Nieruchomości (1010)
Ogród (147)
Oprogramowanie (2400)
Polityka (369)
Praca i kariera (976)
Prawo (927)
Reklama i PR (976)
RTV (196)
Sport (838)
Telekomunikacja (525)
Turystyka (1194)
Transport (514)
Uroda (513)
Wnętrze (818)
Zdrowie (1689)
Zwierzęta (83)
Życie (1388)
Inne (2665)
Dolnośląskie (242)
Kujawsko-pomorskie (1187)
Lubelskie (25)
Lubuskie (57)
Łódzkie (79)
Małopolskie (151)
Mazowieckie (1624)
Opolskie (23)
Podkarpackie (58)
Podlaskie (236)
Pomorskie (153)
Śląskie (395)
Świętokrzyskie (26)
Warmińsko-mazurskie (46)
Wielkopolskie (101)
Zachodniopomorskie (46)


Złota Strona Tygodnia

subskrybuj kanały RSS subskrybuj kanały RSS
Dodaj do Facebooka Facebook
Dodaj do Twittera Twitter

TAGI
 
 


LOSOWE REDAKCJE
 

X-cross


architektura.info


Explanator


Podróże. Sport & Rekreacja


ITR


 
KOMUNIKATY TEKSTOWE

Wideokonsultacja medyczna pomocna podczas pandemii
Dodano: 13.05.2020, godzina: 13:25
Wideokonsultacja medyczna pomocna podczas pandemii
Większość Polaków co najmniej raz na pół roku potrzebuje konsultacji lekarskiej. Stale rośnie również liczba osób, która korzysta z prywatnego systemu opieki zdrowotnej. W aktualnej sytuacji korzystanie z tradycyjnej formy kontaktu z lekarzem jest bardzo utrudnione, co powoduje, że zwiększa się rola i wykorzystanie wideo i telekonsultacji medycznych.

Jak wynika z badania „Korzystanie ze świadczeń i ubezpieczeń zdrowotnych” przeprowadzonego przez CBOS w sierpniu 2018 roku, aż 88% Polaków przynajmniej raz skorzystało z usług medycznych w ostatnim czasie (ostatnie sześć miesięcy). Najczęściej korzystali z porady lekarza ogólnego, a ponad połowa ankietowanych odwiedziła lekarza specjalistę. Przybywa również osób, które korzystają z badań diagnostycznych.

Warto zwrócić uwagę, że z roku na rok rośnie liczba osób, która niezależnie od publicznej służby zdrowia, korzystają z prywatnego systemu opieki zdrowotnej (57% ogółu badanych). Niewątpliwie podstawową motywacją dla wyboru takiej ścieżki leczenia jest krótszy czas oczekiwania na wizytę czy badanie, co deklaruje 74% badanych.

Zdalny assistance medyczny pomocny w trakcie pandemii

Z roku na rok, assistance medyczny  zyskuje na znaczeniu i jest traktowany przez klientów jako dodatkowa forma zapewnienia sobie pomocy w chorobie. Dzięki temu rozwiązaniu, w sytuacji nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku możemy skorzystać ze świadczeń zdrowotnych.

Według IX Ogólnopolskiego Badania Assistance przeprowadzonego przez Europ Assistance Polska w 2020 roku Polacy coraz częściej dostrzegają zalety assistance medycznego (53%). Połowa respondentów przyznaje, że korzysta z assistance medycznego co najmniej raz w roku. Do najpopularniejszych świadczeń należą domowa wizyta lekarza, transport medyczny, czy pomoc po hospitalizacji. 28% badanych uznaje telefoniczną konsultację z lekarzem, jako najbardziej przydatne świadczenie.

Większość osób korzystających z pomocy medycznej przyzwyczajona jest do tradycyjnej formy kontaktu z lekarzem, chociaż jak pokazuje IX Ogólnopolskie Badanie Assistance, 93% Polaków, którzy korzystali z wideokonsultacji medycznej, jest zadowolonych z takiej usług, a 64% chętnie skorzystałaby z takiej metody kontaktu.

Wyniki te dobrze oddają otwartość społeczeństwa na nowe technologie w zakresie świadczonych usług medycznych. Pandemia koronawirusa jeszcze bardziej i szybciej zweryfikowana oczekiwania i możliwości. Z dnia na dzień okazało się, że wideo, czy telekonsultacja lekarska to aktualnie najbardziej powszechna i często jedyna możliwość uzyskania pomocy medycznej. Z danych Europ Assistance Polska  wynika, że w okresie marzec-kwiecień współczynnik wykorzystania zdalnej metody kontaktu z lekarzem wzrósł czterokrotnie w stosunku do tego samego okresu w roku poprzednim.

Assistance medyczny jest produktem, który cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Daje bowiem klientom dostęp do usług medycznych wysokiej jakości, a zdrowie jest przecież dla wszystkich najważniejsze. Jako firma assistance mamy bogatą sieć medyczną i duże doświadczenie w oferowaniu tele i wideokonsultacji medycznej. Oczywiście każdorazowo taka pomoc dobierana jest w oparciu o schorzenie, czy problem zdrowotny, z jakim zgłasza się klient. W bardziej skomplikowanych przypadkach wymagana jest wizyta w placówce medycznej. Rozwiązania technologiczne w usługach medycznych coraz bardziej zyskują na znaczeniu, a ostatnie wydarzenia pozwoliły jeszcze większej liczbie osób skorzystać z takich metod kontaktu z lekarzem. Jestem przekonany, że zwiększy się wykorzystanie tego kanału, który pozwala jeszcze szybciej i sprawniej obsługiwać naszych klientów, co pozytywnie przekłada się na ich doświadczenia – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.


KOMENTARZE
Nie ma jeszcze komentarzy

Dodaj komentarz:

Ile to jest 14 + 20:


 

O AUTORZE
  
Europ Assistance Polska
www.europ-assistance.pl

Firma

Europ Assistance Polska
Biuro prasowe
 

INNE MATERIAŁY TEGO AUTORA
 
MAXI TARCZA – nowa oferta dla klientówMAXI TARCZA – nowa oferta dla klientów
edupolisa.pl – więcej niż ubezpieczenie dziecka !edupolisa.pl – więcej niż ubezpieczenie dziecka !
Europ Assistance z produktem na czas COVID-19Europ Assistance z produktem na czas COVID-19
Hyundai Motor Poland przedłuża gwarancję i ochronę assistance dla użytkowników pojazdów marki...Hyundai Motor Poland przedłuża gwarancję i ochronę assistance dla użytkowników pojazdów marki...
Europ Assistance Polska wyróżniona w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre...Europ Assistance Polska wyróżniona w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre...
 
Zobacz wszystkie »